Nietypowy problem w210 e200 Juz mu nie daje rady zalamka

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Nietypowy problem w210 e200 Juz mu nie daje rady zalamka

Post autor: Rage23Kr »

Panowie mam potworne przejscia z moim w210.
Przez niego odechciewa mi sie wszystkiego.

Mam e200 z 96r.
Od jakiegos czasu zaczely sie problemy, delikatnie skakaly obroty, czasem lekki spadek mocy.
2 tygodnie temu auto nagle przestalo jezdzic (dlawilo sie, gaslo, w ogole nie mialo mocy)
Pojechalem z nim na warsztat i diagnoza - uszkodzony przeplywomierz.

Kupilem nowa przeplywke i zaczely sie problemy...
Auto jezdzi, natomiast mam problemy z obrotami, skacza...
Szczegolnie przy dojezdzaniu do swiatel... ma dziwne momenty bo np chodzi dobrze a za chwile zaczyna chodzic tragicznie - obroty skacza, przy dojezdzaniu do swiatel prawie gasnie i momentami chodzi jakby na 3 cylindry - zaczyna chodzic jak traktor z tylu kopci na czarno a po chwili mu przechodzi.

Z racji tego, ze mam kolege ktory ma szrot mercedesa podmienilem wszystko co tylko przychodzilo mi do glowy mianowicie:

Czujnik temperatury, powietrza, przepustnice, drugi przeplywomierz, sonde, wtryski
(aczkolwiek sonde podmienialem jeszcze na starej przeplywce, po zmianie na nowa juz nie)

Niestety to nic nie pomoglo :/

Dzisiaj pojechalem do znajomego, ktory ma star diagnosis (niestety moj model auta ma tylko po niemiecku)
Wyszly nastepujace bledy: (sprawdzalem po google bo niue znamy oboje niemieckiego i byly problemy z rozszyfrowaniem... to co napisalem obok to moje wlasne tlumaczenie ze slownika)


007 TEMPERATURFUHLER ANSAUGLUFT b17 - czujnik temperatury powietrza zasysanego

036 LAMBDAREGELLUNG MAGERNSCHLAG - sonda lambda bogata/uboga mieszanka

050 SELBST ANPASSUNG LEERLAUF ZU MAGER - regulator biegu jałowego

Czujnik temperatury powietrza zasynanego podmienilem niestety bez zadnych rezultatów dalej to samo ;/
Wpompowalem juz duuuzo pieniadzy i mam tego dosc jestem poprostu zalamany, to jest najgorsze coi moze byc... nie dziala i nie wiadomo co.

Czy ktos ma jakikolwiek pomysl i moglby doradzic?
Bede bardzo wdzieczny
w210 e200 Classic 96'
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

Diagnozę masz.
Rozumie, że błędy nie dają się wykasować?
Ja zaczął bym od sondy lambda.

Poza konkursem. masz kolegę który ma dostęp do używanych silników, rozważ czy nie prościej podmienić silnik?
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Tak to jest z w210 padnie jeden element elektroniczny który ciężko znaleźć i cyrki sie dzieją a wszyscy rozkładają ręce.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

czy po wymianie przepływki odłaczyłes aku ??? jak nie odłaczyłes to ak sie dzieje po ymianie przpływki na nowa sprawna , czy kupiłes przplywke oryginał??? czujnik tem zasysanego sprawdz kable zmierz napiecie we wtyczce , jak podmieniałes czesci narobiłes syfu pozmieniałes wszystkie dane sterowników pewnie nic nie adoptowałes , wstaw wszystko stare najwazniejsza przepływka i zasysane sonde za chwile czujnik za chwile
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zrabany wstawiles przeplywomierz na 90%.

[ Dodano: 2010-03-27, 17:18 ]
interesuje mnie regulator biegu jalowego.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

Hm...a na jaka przeplywke kupiles? Oryginal czy zamiennik? Jak zamiennik to on moze byc powodem. Sam ostatnio wymienialem przeplywomierz i tylko na oryginale dobrze chodzil wiec oryginal zostal i auto smiga :-)
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

Dziekuje za pomoc wszystkim

A wiec tak bledy byly kasowane i pojawiaja sie ponownie (aczkolwiek blad sondy wyskakuje w momencie kiedy auto "zle" chodzi i go przydusi wiec mozliwe, ze jest wymuszony a nie ze sonda jest zepsuta)

windykatorek
Przeplywke wstawilem oryginal uzywke (wyciagnieta z jezdzacego samochodu w tym drugim aucie jest wszystko ok). Z akumulatorem nic nie robilem... nie wiedzialem, ze trzeba odlaczac.

No i jest tak jak mowiles... nic nie adaptowalem poprostu przelozylem myslalem, ze bedzie smigac :/
w210 e200 Classic 96'
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

Rage23Kr, ale ty masz chyba przepływomierz razem z czujnikiem powietrza zasysanego podaj nr prepływki , moze ty szukasz nie tam gdzie trzeba albo czujnik w przeplywce umarł a sama przepływka zyje , niewazne ze w tamtym chodzi , w jednym aucie jak odepniesz przepływke chodzi super w innym jak odepniesz to nie odpalisz , uzywane przepływomierze to zło zaufaj kiedys sie bawiłem w handel przepływkami, jedyny dobra podróba to magneti marelli , jak macie kupic taki za 100 zł to lepiej dajcie to zł biednemu dziecku lub na forum wpłaccie

[ Dodano: 2010-03-27, 19:32 ]
załoz ta przepływke nowa i odpnij aku na 10 min zapnij i zobacz co bedzie
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Dobrze,że masz znajomego z SD.Posłuchaj windiego i podmianki rób pod okiem komputera.Wymieniamy, adaptujemy po przez komp i nie wszystko hurtem,tylko drogą eliminacji,pojedynczo.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

windykatorek pisze:Rage23Kr, ale ty masz chyba przepływomierz razem z czujnikiem powietrza zasysanego podaj nr prepływki , moze ty szukasz nie tam gdzie trzeba albo czujnik w przeplywce umarł a sama przepływka zyje , niewazne ze w tamtym chodzi , w jednym aucie jak odepniesz przepływke chodzi super w innym jak odepniesz to nie odpalisz , uzywane przepływomierze to zło zaufaj kiedys sie bawiłem w handel przepływkami, jedyny dobra podróba to magneti marelli , jak macie kupic taki za 100 zł to lepiej dajcie to zł biednemu dziecku lub na forum wpłaccie

[ Dodano: 2010-03-27, 19:32 ]
załoz ta przepływke nowa i odpnij aku na 10 min zapnij i zobacz co bedzie
W tym momencie nie jestem w stanie podac Ci tego nr bo nie mam go tutaj.
Jest to przeplywka Bosch starego typu na okragla wtyczke.

To jest ten czujnik na zdjeciu:
http://img243.imageshack.us/img243/1479/rage.jpg

To juz podmienialem.
Szczerze mowaic jestem totanie zalamany tym samochodem, jezdze nim zarobkowo i od prawie 2 tygodniu stoi przez co zaczynam wpadac w dlugi i depresje... przy okazji.

W poniedzialek rano mam jechac do MercGal w Krakowie podobno jedni z najlepszych... po 2 tygodniach przerwy az sie boje tam jechac.... mam juz poprostu dosc tego ;/
w210 e200 Classic 96'
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Bez paniki i przede wszystkim nie chaotycznie!Twój błąd,że nie napisałeś na forum wcześniej, uniknąłbyś niepotrzebnych kosztów.Czy te objawy są na zimnym,czy ciepłym silniku,jeśli na ciepłym to w jakim zakresie temp. się pojawiają?

[ Dodano: 2010-03-27, 20:27 ]
Jest z LPG?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

Objawy sa i na zimnym i na cieplym silniku, w zaleznosci jak mu sie spodoba.

LPG jest ale odlaczylem i nie bylo na gazie jezdzone od czasu kiedy powstala "awaria"
Widze, ze tez jezdzisz na taryfie... 2 tygodnie przerwy... sam wiesz ze to potrafi zniszczyc czlowieka ;/
w210 e200 Classic 96'
Awatar użytkownika
Brylantoos
Posty: 147
Rejestracja: 11 paź 2009, o 18:46
Lokalizacja: KrK

Post autor: Brylantoos »

Rage23Kr przepraszam ze nie w temacie ale czy ten kolega ma ten szrocik kolo ul.Makuszyńskiego??
MB W210 E200 '96 (już z podtlenkiem LPG STAG 4)
WDB2100351A092328
viewtopic.php?t=7860

Faceci z klasą jeżdżą E-KLASA

SPRZEDAM : http://allegro.pl/item1160588444_piekna ... zdjec.html
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Oj wiem,szczególnie teraz.Jak pojedziesz w poniedziałek do tych fachowców,to nie,że zaraz wymiana pół samochodu,tylko pomyśl,bo przyczyna może być bardzo prozaiczna.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

ZADZWON 501371946 BO NIECHCE MI SIE TYLE PISAC
UMIESZ POSŁUGIWAC SIE MIERNIKIEM ??? MASZ RACJE TO CZUJNIK W DOLOCIE POZNIEJ ROBILI JUZ W PRZEPŁYWCE ALE WTEDY WTYCZKA JUZ KWADRATOWA

W 10 STOPNIACH CZUJNIK MAM MIEC OPOR 9000-10000 OMÓW
W 20 5700-6300

MOGE CI POPDAWAC INNE WARTOSCI POPRAWNE ALE T PRZEKREC WIECZOREM
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości