Nietypowy problem w210 e200 Juz mu nie daje rady zalamka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nietypowy problem w210 e200 Juz mu nie daje rady zalamka
Panowie mam potworne przejscia z moim w210.
Przez niego odechciewa mi sie wszystkiego.
Mam e200 z 96r.
Od jakiegos czasu zaczely sie problemy, delikatnie skakaly obroty, czasem lekki spadek mocy.
2 tygodnie temu auto nagle przestalo jezdzic (dlawilo sie, gaslo, w ogole nie mialo mocy)
Pojechalem z nim na warsztat i diagnoza - uszkodzony przeplywomierz.
Kupilem nowa przeplywke i zaczely sie problemy...
Auto jezdzi, natomiast mam problemy z obrotami, skacza...
Szczegolnie przy dojezdzaniu do swiatel... ma dziwne momenty bo np chodzi dobrze a za chwile zaczyna chodzic tragicznie - obroty skacza, przy dojezdzaniu do swiatel prawie gasnie i momentami chodzi jakby na 3 cylindry - zaczyna chodzic jak traktor z tylu kopci na czarno a po chwili mu przechodzi.
Z racji tego, ze mam kolege ktory ma szrot mercedesa podmienilem wszystko co tylko przychodzilo mi do glowy mianowicie:
Czujnik temperatury, powietrza, przepustnice, drugi przeplywomierz, sonde, wtryski
(aczkolwiek sonde podmienialem jeszcze na starej przeplywce, po zmianie na nowa juz nie)
Niestety to nic nie pomoglo
Dzisiaj pojechalem do znajomego, ktory ma star diagnosis (niestety moj model auta ma tylko po niemiecku)
Wyszly nastepujace bledy: (sprawdzalem po google bo niue znamy oboje niemieckiego i byly problemy z rozszyfrowaniem... to co napisalem obok to moje wlasne tlumaczenie ze slownika)
007 TEMPERATURFUHLER ANSAUGLUFT b17 - czujnik temperatury powietrza zasysanego
036 LAMBDAREGELLUNG MAGERNSCHLAG - sonda lambda bogata/uboga mieszanka
050 SELBST ANPASSUNG LEERLAUF ZU MAGER - regulator biegu jałowego
Czujnik temperatury powietrza zasynanego podmienilem niestety bez zadnych rezultatów dalej to samo ;/
Wpompowalem juz duuuzo pieniadzy i mam tego dosc jestem poprostu zalamany, to jest najgorsze coi moze byc... nie dziala i nie wiadomo co.
Czy ktos ma jakikolwiek pomysl i moglby doradzic?
Bede bardzo wdzieczny
Przez niego odechciewa mi sie wszystkiego.
Mam e200 z 96r.
Od jakiegos czasu zaczely sie problemy, delikatnie skakaly obroty, czasem lekki spadek mocy.
2 tygodnie temu auto nagle przestalo jezdzic (dlawilo sie, gaslo, w ogole nie mialo mocy)
Pojechalem z nim na warsztat i diagnoza - uszkodzony przeplywomierz.
Kupilem nowa przeplywke i zaczely sie problemy...
Auto jezdzi, natomiast mam problemy z obrotami, skacza...
Szczegolnie przy dojezdzaniu do swiatel... ma dziwne momenty bo np chodzi dobrze a za chwile zaczyna chodzic tragicznie - obroty skacza, przy dojezdzaniu do swiatel prawie gasnie i momentami chodzi jakby na 3 cylindry - zaczyna chodzic jak traktor z tylu kopci na czarno a po chwili mu przechodzi.
Z racji tego, ze mam kolege ktory ma szrot mercedesa podmienilem wszystko co tylko przychodzilo mi do glowy mianowicie:
Czujnik temperatury, powietrza, przepustnice, drugi przeplywomierz, sonde, wtryski
(aczkolwiek sonde podmienialem jeszcze na starej przeplywce, po zmianie na nowa juz nie)
Niestety to nic nie pomoglo
Dzisiaj pojechalem do znajomego, ktory ma star diagnosis (niestety moj model auta ma tylko po niemiecku)
Wyszly nastepujace bledy: (sprawdzalem po google bo niue znamy oboje niemieckiego i byly problemy z rozszyfrowaniem... to co napisalem obok to moje wlasne tlumaczenie ze slownika)
007 TEMPERATURFUHLER ANSAUGLUFT b17 - czujnik temperatury powietrza zasysanego
036 LAMBDAREGELLUNG MAGERNSCHLAG - sonda lambda bogata/uboga mieszanka
050 SELBST ANPASSUNG LEERLAUF ZU MAGER - regulator biegu jałowego
Czujnik temperatury powietrza zasynanego podmienilem niestety bez zadnych rezultatów dalej to samo ;/
Wpompowalem juz duuuzo pieniadzy i mam tego dosc jestem poprostu zalamany, to jest najgorsze coi moze byc... nie dziala i nie wiadomo co.
Czy ktos ma jakikolwiek pomysl i moglby doradzic?
Bede bardzo wdzieczny
w210 e200 Classic 96'
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
czy po wymianie przepływki odłaczyłes aku ??? jak nie odłaczyłes to ak sie dzieje po ymianie przpływki na nowa sprawna , czy kupiłes przplywke oryginał??? czujnik tem zasysanego sprawdz kable zmierz napiecie we wtyczce , jak podmieniałes czesci narobiłes syfu pozmieniałes wszystkie dane sterowników pewnie nic nie adoptowałes , wstaw wszystko stare najwazniejsza przepływka i zasysane sonde za chwile czujnik za chwile
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Dziekuje za pomoc wszystkim
A wiec tak bledy byly kasowane i pojawiaja sie ponownie (aczkolwiek blad sondy wyskakuje w momencie kiedy auto "zle" chodzi i go przydusi wiec mozliwe, ze jest wymuszony a nie ze sonda jest zepsuta)
windykatorek
Przeplywke wstawilem oryginal uzywke (wyciagnieta z jezdzacego samochodu w tym drugim aucie jest wszystko ok). Z akumulatorem nic nie robilem... nie wiedzialem, ze trzeba odlaczac.
No i jest tak jak mowiles... nic nie adaptowalem poprostu przelozylem myslalem, ze bedzie smigac
A wiec tak bledy byly kasowane i pojawiaja sie ponownie (aczkolwiek blad sondy wyskakuje w momencie kiedy auto "zle" chodzi i go przydusi wiec mozliwe, ze jest wymuszony a nie ze sonda jest zepsuta)
windykatorek
Przeplywke wstawilem oryginal uzywke (wyciagnieta z jezdzacego samochodu w tym drugim aucie jest wszystko ok). Z akumulatorem nic nie robilem... nie wiedzialem, ze trzeba odlaczac.
No i jest tak jak mowiles... nic nie adaptowalem poprostu przelozylem myslalem, ze bedzie smigac
w210 e200 Classic 96'
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Rage23Kr, ale ty masz chyba przepływomierz razem z czujnikiem powietrza zasysanego podaj nr prepływki , moze ty szukasz nie tam gdzie trzeba albo czujnik w przeplywce umarł a sama przepływka zyje , niewazne ze w tamtym chodzi , w jednym aucie jak odepniesz przepływke chodzi super w innym jak odepniesz to nie odpalisz , uzywane przepływomierze to zło zaufaj kiedys sie bawiłem w handel przepływkami, jedyny dobra podróba to magneti marelli , jak macie kupic taki za 100 zł to lepiej dajcie to zł biednemu dziecku lub na forum wpłaccie
[ Dodano: 2010-03-27, 19:32 ]
załoz ta przepływke nowa i odpnij aku na 10 min zapnij i zobacz co bedzie
[ Dodano: 2010-03-27, 19:32 ]
załoz ta przepływke nowa i odpnij aku na 10 min zapnij i zobacz co bedzie
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Dobrze,że masz znajomego z SD.Posłuchaj windiego i podmianki rób pod okiem komputera.Wymieniamy, adaptujemy po przez komp i nie wszystko hurtem,tylko drogą eliminacji,pojedynczo.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W tym momencie nie jestem w stanie podac Ci tego nr bo nie mam go tutaj.windykatorek pisze:Rage23Kr, ale ty masz chyba przepływomierz razem z czujnikiem powietrza zasysanego podaj nr prepływki , moze ty szukasz nie tam gdzie trzeba albo czujnik w przeplywce umarł a sama przepływka zyje , niewazne ze w tamtym chodzi , w jednym aucie jak odepniesz przepływke chodzi super w innym jak odepniesz to nie odpalisz , uzywane przepływomierze to zło zaufaj kiedys sie bawiłem w handel przepływkami, jedyny dobra podróba to magneti marelli , jak macie kupic taki za 100 zł to lepiej dajcie to zł biednemu dziecku lub na forum wpłaccie
[ Dodano: 2010-03-27, 19:32 ]
załoz ta przepływke nowa i odpnij aku na 10 min zapnij i zobacz co bedzie
Jest to przeplywka Bosch starego typu na okragla wtyczke.
To jest ten czujnik na zdjeciu:
http://img243.imageshack.us/img243/1479/rage.jpg
To juz podmienialem.
Szczerze mowaic jestem totanie zalamany tym samochodem, jezdze nim zarobkowo i od prawie 2 tygodniu stoi przez co zaczynam wpadac w dlugi i depresje... przy okazji.
W poniedzialek rano mam jechac do MercGal w Krakowie podobno jedni z najlepszych... po 2 tygodniach przerwy az sie boje tam jechac.... mam juz poprostu dosc tego ;/
w210 e200 Classic 96'
Bez paniki i przede wszystkim nie chaotycznie!Twój błąd,że nie napisałeś na forum wcześniej, uniknąłbyś niepotrzebnych kosztów.Czy te objawy są na zimnym,czy ciepłym silniku,jeśli na ciepłym to w jakim zakresie temp. się pojawiają?
[ Dodano: 2010-03-27, 20:27 ]
Jest z LPG?
[ Dodano: 2010-03-27, 20:27 ]
Jest z LPG?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
- Brylantoos
- Posty: 147
- Rejestracja: 11 paź 2009, o 18:46
- Lokalizacja: KrK
Rage23Kr przepraszam ze nie w temacie ale czy ten kolega ma ten szrocik kolo ul.Makuszyńskiego??
MB W210 E200 '96 (już z podtlenkiem LPG STAG 4)
WDB2100351A092328
viewtopic.php?t=7860
Faceci z klasą jeżdżą E-KLASA
SPRZEDAM : http://allegro.pl/item1160588444_piekna ... zdjec.html
WDB2100351A092328
viewtopic.php?t=7860
Faceci z klasą jeżdżą E-KLASA
SPRZEDAM : http://allegro.pl/item1160588444_piekna ... zdjec.html
Oj wiem,szczególnie teraz.Jak pojedziesz w poniedziałek do tych fachowców,to nie,że zaraz wymiana pół samochodu,tylko pomyśl,bo przyczyna może być bardzo prozaiczna.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
ZADZWON 501371946 BO NIECHCE MI SIE TYLE PISAC
UMIESZ POSŁUGIWAC SIE MIERNIKIEM ??? MASZ RACJE TO CZUJNIK W DOLOCIE POZNIEJ ROBILI JUZ W PRZEPŁYWCE ALE WTEDY WTYCZKA JUZ KWADRATOWA
W 10 STOPNIACH CZUJNIK MAM MIEC OPOR 9000-10000 OMÓW
W 20 5700-6300
MOGE CI POPDAWAC INNE WARTOSCI POPRAWNE ALE T PRZEKREC WIECZOREM
UMIESZ POSŁUGIWAC SIE MIERNIKIEM ??? MASZ RACJE TO CZUJNIK W DOLOCIE POZNIEJ ROBILI JUZ W PRZEPŁYWCE ALE WTEDY WTYCZKA JUZ KWADRATOWA
W 10 STOPNIACH CZUJNIK MAM MIEC OPOR 9000-10000 OMÓW
W 20 5700-6300
MOGE CI POPDAWAC INNE WARTOSCI POPRAWNE ALE T PRZEKREC WIECZOREM
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości