Nie mogę uruchomić auta - błąd 1622
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nie mogę uruchomić auta - błąd 1622
Witam, po przekręceniu stacyjki świecą się wszystkie kontrolki na desce i nie gasną, rozrusznikiem nie da się zakręcić z poziomu stacyjki.
Podejrzewam jakiś problem z immo ale tak naprawdę nie wiem od czego zacząć
Prosiłbym o jakieś wskazówki, może wystarczy pomierzyć jakieś obwody żeby się dowiedzieć
jaka jest przyczyna
Przy stacyjce wiszą dwa cienkie zielone przewody zakończone małym czarno niebieskim wtykiem może tu jest przyczyna?
Kupiłem to auto z spaloną komorą silnika ale spaleniu uległy tylko elementy plastikowe wokół silnika, wiązka od pompy wtryskowej i świec żarowych i wiązka od pompy abs ale wszystko
powymieniałem i powinno być ok.
w210 E220D zwykły diesel 2.2 97r. VIN: wdb2100041a420220
pozdrawiam
Podejrzewam jakiś problem z immo ale tak naprawdę nie wiem od czego zacząć
Prosiłbym o jakieś wskazówki, może wystarczy pomierzyć jakieś obwody żeby się dowiedzieć
jaka jest przyczyna
Przy stacyjce wiszą dwa cienkie zielone przewody zakończone małym czarno niebieskim wtykiem może tu jest przyczyna?
Kupiłem to auto z spaloną komorą silnika ale spaleniu uległy tylko elementy plastikowe wokół silnika, wiązka od pompy wtryskowej i świec żarowych i wiązka od pompy abs ale wszystko
powymieniałem i powinno być ok.
w210 E220D zwykły diesel 2.2 97r. VIN: wdb2100041a420220
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2010, o 14:44 przez yad31, łącznie zmieniany 1 raz.
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
moze wlasnie immo albo sprawdz bezpieczniki moze ktorys sie spalil -najlepiej wszystkie pod maska i chyba od strony kierowcy z boku-i nie wiem czy jeszcze jakis przekaznikow nie w ktorym sa bezpieczniki - w W124 mialem identyczny przypadek i sie okazalo ze duzy bezpiecznik w nim maly A10 byl spalony i to odlaczalo pompe paliwa i rozrusznik
Jest Gwiazda jest Jazda a jak nie ma Gwiazdy to Trabant
jak pomogłem wcisnij pomógł
Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic
W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
jak pomogłem wcisnij pomógł
Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic
W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
rozrusznik kręci jak się poda mu zasilanie na fioletowy, czyli jest ok. bezpieczniki sprawdzałem ale jeszcze raz to zrobię, ale dziwi mnie że wszystkie kontrolki świecą po przekręceniu klucza na drugą pozycję. Na pierwszej pozycji świeci tylko SRS no i wogóle nie świeci mi wyświetlacz
na lewym zegarze tam gdzie olej i woda, ale narazie zależy mi żeby odpalić silnik
na lewym zegarze tam gdzie olej i woda, ale narazie zależy mi żeby odpalić silnik
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
Bezpieczniki ok.
Co mogę jeszcze sprawdzić? Może ma ktoś schemat tego obwodu, to bym sobie zmierzył przejścia? No i te dwa przewody - zielony i zielono biały koło stacyjki muszą być podłączone?
Oczywiście pompa paliwa też nie działa i wentylator dmuchawy, poza tym reszta elektryki chyba ok. (światła, szyby, central, radio itp. ok.)
Co mogę jeszcze sprawdzić? Może ma ktoś schemat tego obwodu, to bym sobie zmierzył przejścia? No i te dwa przewody - zielony i zielono biały koło stacyjki muszą być podłączone?
Oczywiście pompa paliwa też nie działa i wentylator dmuchawy, poza tym reszta elektryki chyba ok. (światła, szyby, central, radio itp. ok.)
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
Wykręciłem stacyjkę i znalazłem gniazdo od zielonych przewodów, po podłączeniu - bez zmian
i jeszcze jedno spostrzeżenie - kontrolka świec wcale się nie zaświeca.
Wiem że noc jest dobry i czytając to forum od pewnego czasu twierdzę że jest niezłym magikiem, z resztą już raz mi pomógł z elementami podciśnienia, mam cichą nadzieję że się odezwie. Tak czy inaczej każda wasza sugestia jest mi potrzebna żeby móc dalej diagnozować problem
i jeszcze jedno spostrzeżenie - kontrolka świec wcale się nie zaświeca.
Wiem że noc jest dobry i czytając to forum od pewnego czasu twierdzę że jest niezłym magikiem, z resztą już raz mi pomógł z elementami podciśnienia, mam cichą nadzieję że się odezwie. Tak czy inaczej każda wasza sugestia jest mi potrzebna żeby móc dalej diagnozować problem
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
Przekaźnik świec jest wymieniony na inną używkę lecz glowy nie dam że jest sprawny ale to napewno da się jakoś zmierzyć, natomiast wydaje mi się że rozrusznik i pompa paliwowa tak czy inaczej powinny dzialać bez względu na działanie świec jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Tutaj
też był opisywany taki sam przypadek ale wtedy nie znaleziono rozwiązania.
Swoją drogą mogłem się dokleić ale niestety za późno znalazłem.
Tutaj
też był opisywany taki sam przypadek ale wtedy nie znaleziono rozwiązania.
Swoją drogą mogłem się dokleić ale niestety za późno znalazłem.
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
@AdamusTHC dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy
Z tego co gdzieś tam wyczytałem- jeśli przekręcamy klucz w pozycję rozruchu wtedy stacyjka podaje stan na komputer a on dopiero włącza zasilanie na odpowiednie przekaźniki i tą drogę chcę właśnie prześledzić być może gdzieś mam przerwę, tylko schematu mi brak.
Poza tym pisałem o kontrolkach, ale czy trójkąt z wykrzyknikiem też powinien się świecić po przekręceniu na drugą pozycję stacyjki albo świadczy to o jakimś uszkodzeniu?
Ps. Wiem że najpierw powinienem podłączyć auto pod kompa zczytać błędy i wtedy dopiero
poruszać zagadnienie ale na razie nie mam takiej możliwości, ale w związku z tym mam pytanie:
Czy w przypadku mojego modelu auta Star Diagnosis ma sens, bo słyszałem że w zwykłych 2.2 diesel ingerencja w kompa ogranicza się tylko do czytania i kasowania błędów więcej możliwości nie daje komputer w tym aucie
Z tego co gdzieś tam wyczytałem- jeśli przekręcamy klucz w pozycję rozruchu wtedy stacyjka podaje stan na komputer a on dopiero włącza zasilanie na odpowiednie przekaźniki i tą drogę chcę właśnie prześledzić być może gdzieś mam przerwę, tylko schematu mi brak.
Poza tym pisałem o kontrolkach, ale czy trójkąt z wykrzyknikiem też powinien się świecić po przekręceniu na drugą pozycję stacyjki albo świadczy to o jakimś uszkodzeniu?
Ps. Wiem że najpierw powinienem podłączyć auto pod kompa zczytać błędy i wtedy dopiero
poruszać zagadnienie ale na razie nie mam takiej możliwości, ale w związku z tym mam pytanie:
Czy w przypadku mojego modelu auta Star Diagnosis ma sens, bo słyszałem że w zwykłych 2.2 diesel ingerencja w kompa ogranicza się tylko do czytania i kasowania błędów więcej możliwości nie daje komputer w tym aucie
**** E220D 97 WDB2100041A420220 ****
Auto miało uszkodzoną instalację , więc z pewnością pamięć sterownika silnika załapała błędy. Poszukaj kogoś kto ma interfejs do w210 i na miejscu u ciebie odczyta i wykasuje błędy, to najprostszy sposób.yad31 pisze:Wiem że najpierw powinienem podłączyć auto pod kompa zczytać błędy i wtedy dopiero
poruszać
Napisz skąd jesteś.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
yad31 z tego co z rozumiałem to masz w automacie :-D
sprawdź czy jak przekręcisz na zapłon i nadusisz hamulec to wyjmiesz skrzynie z P
odrazu ci mowie ze nie dasz rady :mrgreen:
po prawej stronie pod maska masz komutery musisz zdjąć obudowę i w środku są bezpieczniki
zaraz zapodam foto :-P
ten w kółku :mrgreen:
sprawdź czy jak przekręcisz na zapłon i nadusisz hamulec to wyjmiesz skrzynie z P
odrazu ci mowie ze nie dasz rady :mrgreen:
po prawej stronie pod maska masz komutery musisz zdjąć obudowę i w środku są bezpieczniki
zaraz zapodam foto :-P
ten w kółku :mrgreen:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości