2.9 td cieknie z pompy wtryskowej BOSCH 290TD

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

qpido
Posty: 70
Rejestracja: 13 maja 2010, o 21:59
Lokalizacja: tbg

brak mocy 2,9

Post autor: qpido »

witam mam pytanko silnik się tylko kręci do 3 tyś czyli jak rozumiem tryb awaryjny a kiedy odepnę przepływomierz powietrza to silnik się wkręca dobrze tylko strasznie dymi na czarno pomocy
w210 2900 td 96 manual
WDB2100171A172245
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Najlepiej podjechać na kompa i sprawdzić jaki jest błąd.Na początek posprawdzaj wężyki podciśnienia może któryś się odłączył :?:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

poszukaj kogos załapanego to ci pomoze... oczywiscie najlepiej z dobrym kompem bo na oko... to chłop w szpitalu umarł... tylko problem w tym żeby tego kompa gość umiał czytac a nie tylko kasować błędy...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
qpido
Posty: 70
Rejestracja: 13 maja 2010, o 21:59
Lokalizacja: tbg

Post autor: qpido »

witam poszukuję dobrego fachowca na podkarpaciu od sd
w210 2900 td 96 manual
WDB2100171A172245
micboc6
Posty: 97
Rejestracja: 18 gru 2008, o 10:22
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: micboc6 »

Witam.Jak długo pojeżdzi auto z wyrobioną obudową pompy wtryskowej.Pompa została uszczelniona.2.9td
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

micboc6 pisze:Witam.Jak długo pojeżdzi auto z wyrobioną obudową pompy wtryskowej.Pompa została uszczelniona.2.9td
Jak dlugi jest kawalek sznurka? Tego nikt nie wie. Mozesz byc zycie auta a moze jutro pojedziesz naprawiac.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
micboc6
Posty: 97
Rejestracja: 18 gru 2008, o 10:22
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: micboc6 »

cholera nie ma u mnie w mieście obudowy w dobrym stanie a nowej nie opłaca mi sie kupować bo auto sprzedaję
waldek2000
Posty: 28
Rejestracja: 20 maja 2009, o 22:38
Lokalizacja: wrocław

Post autor: waldek2000 »

Myślę że się przyda.


Obrazek
s210 3,2 cdi kombi 2000r vin WDB2102261B114069
124 2,5 kombi sprzedany.
grzesiekura
Posty: 84
Rejestracja: 4 lip 2010, o 20:23
Lokalizacja: pl

zawory podcisnien 2.9

Post autor: grzesiekura »

witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?

[ Dodano: 2011-06-26, 14:59 ]
grzesiekura pisze:witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?
ogarnęłem temat zawory mają być identyczne dla tego silnika tylko jedną rzecz mnie zastanawia jakie ma być napięcie na kostkach? u mnie po zapłonie jak przekrece i mierze to jest przy jednym ok. 6v egr a przy drugim ok 10v turbo
W210 SEDAN 2.9 TD ASB 1996
wdb2100171a227421
qpido
Posty: 70
Rejestracja: 13 maja 2010, o 21:59
Lokalizacja: tbg

2,9 brak mocy

Post autor: qpido »

witam ponawiam temat po odpieciu przepływki zbiera się i jest oki tylko kopci na czarno co radzicie
w210 2900 td 96 manual
WDB2100171A172245
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Re: zawory podcisnien 2.9

Post autor: kakadu »

grzesiekura pisze:witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?

[ Dodano: 2011-06-26, 14:59 ]
grzesiekura pisze:witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?
ogarnęłem temat zawory mają być identyczne dla tego silnika tylko jedną rzecz mnie zastanawia jakie ma być napięcie na kostkach? u mnie po zapłonie jak przekrece i mierze to jest przy jednym ok. 6v egr a przy drugim ok 10v turbo


Zmierzyłem u siebie i obydwa zawory mają identyczne napięcie tj napięcie akumulatora mierzone na zacisku + pod maską i masą u mnie jest 11,94V ale może się minimalnie różnić w zależności od stanu aku.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
TommyBoy
Posty: 100
Rejestracja: 13 wrz 2009, o 16:02
Lokalizacja: Wrrrocław

Post autor: TommyBoy »

Niestety nie cieszyłem się długo suchą pompą, po dwóch tygodniach znowu pojawiło się paliwo.
Wymyłem wszystko i tym razem leci spod górnego dekla (to chyba nastawnik) i z tylnego dekla, jak widać na foto poniżej.

Teraz to już tylko zostało mi ściągniecie i uszczelnienie całej pompy, jak sądzę.

Obrazek

EDIT:

Pompa uszczelniona, robota wykonana u pompiarzy w Słotwinie.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2011, o 20:05 przez TommyBoy, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E290TD 1997 Elegance Aftomat
WDB2100171A392706

W210 220CDI 2001 Elegance Aftomat
WDB2100061B384018
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

TommyBoy oj trzeba było od razu wymienić komplet uszczelek, czemu nikt tego Ci nie powiedział? normalne, że będzie ciekło, bo wzrosło ciśnienie po pierwszym uszczelnieniu i teraz przyszła kolej na następne stare uszczelniacze.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Do wymiany dwie uszczelki pod nastawnikiem. :->
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
qpido
Posty: 70
Rejestracja: 13 maja 2010, o 21:59
Lokalizacja: tbg

Post autor: qpido »

panowie pomocy
w210 2900 td 96 manual
WDB2100171A172245
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości