2.9 td cieknie z pompy wtryskowej BOSCH 290TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
brak mocy 2,9
witam mam pytanko silnik się tylko kręci do 3 tyś czyli jak rozumiem tryb awaryjny a kiedy odepnę przepływomierz powietrza to silnik się wkręca dobrze tylko strasznie dymi na czarno pomocy
w210 2900 td 96 manual
WDB2100171A172245
WDB2100171A172245
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
poszukaj kogos załapanego to ci pomoze... oczywiscie najlepiej z dobrym kompem bo na oko... to chłop w szpitalu umarł... tylko problem w tym żeby tego kompa gość umiał czytac a nie tylko kasować błędy...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Jak dlugi jest kawalek sznurka? Tego nikt nie wie. Mozesz byc zycie auta a moze jutro pojedziesz naprawiac.micboc6 pisze:Witam.Jak długo pojeżdzi auto z wyrobioną obudową pompy wtryskowej.Pompa została uszczelniona.2.9td
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 maja 2009, o 22:38
- Lokalizacja: wrocław
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 4 lip 2010, o 20:23
- Lokalizacja: pl
zawory podcisnien 2.9
witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?
[ Dodano: 2011-06-26, 14:59 ]
[ Dodano: 2011-06-26, 14:59 ]
ogarnęłem temat zawory mają być identyczne dla tego silnika tylko jedną rzecz mnie zastanawia jakie ma być napięcie na kostkach? u mnie po zapłonie jak przekrece i mierze to jest przy jednym ok. 6v egr a przy drugim ok 10v turbogrzesiekura pisze:witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?
W210 SEDAN 2.9 TD ASB 1996
wdb2100171a227421
wdb2100171a227421
2,9 brak mocy
witam ponawiam temat po odpieciu przepływki zbiera się i jest oki tylko kopci na czarno co radzicie
w210 2900 td 96 manual
WDB2100171A172245
WDB2100171A172245
Re: zawory podcisnien 2.9
grzesiekura pisze:witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?
[ Dodano: 2011-06-26, 14:59 ]ogarnęłem temat zawory mają być identyczne dla tego silnika tylko jedną rzecz mnie zastanawia jakie ma być napięcie na kostkach? u mnie po zapłonie jak przekrece i mierze to jest przy jednym ok. 6v egr a przy drugim ok 10v turbogrzesiekura pisze:witam podepne sie w temat mam pytanie wedlug mojego numeru vin z podpisu zawory podcisnien od egr i turbo jakie powinny miec numery bo u mnie sa oba takie same czyli 000 545 04 27 nie wiem czy to jest prawidłowe czy jeden z nich nie powinnien byc 000 545 05 27 ?
Zmierzyłem u siebie i obydwa zawory mają identyczne napięcie tj napięcie akumulatora mierzone na zacisku + pod maską i masą u mnie jest 11,94V ale może się minimalnie różnić w zależności od stanu aku.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Niestety nie cieszyłem się długo suchą pompą, po dwóch tygodniach znowu pojawiło się paliwo.
Wymyłem wszystko i tym razem leci spod górnego dekla (to chyba nastawnik) i z tylnego dekla, jak widać na foto poniżej.
Teraz to już tylko zostało mi ściągniecie i uszczelnienie całej pompy, jak sądzę.
EDIT:
Pompa uszczelniona, robota wykonana u pompiarzy w Słotwinie.
Wymyłem wszystko i tym razem leci spod górnego dekla (to chyba nastawnik) i z tylnego dekla, jak widać na foto poniżej.
Teraz to już tylko zostało mi ściągniecie i uszczelnienie całej pompy, jak sądzę.
EDIT:
Pompa uszczelniona, robota wykonana u pompiarzy w Słotwinie.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2011, o 20:05 przez TommyBoy, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E290TD 1997 Elegance Aftomat
WDB2100171A392706
W210 220CDI 2001 Elegance Aftomat
WDB2100061B384018
WDB2100171A392706
W210 220CDI 2001 Elegance Aftomat
WDB2100061B384018
TommyBoy oj trzeba było od razu wymienić komplet uszczelek, czemu nikt tego Ci nie powiedział? normalne, że będzie ciekło, bo wzrosło ciśnienie po pierwszym uszczelnieniu i teraz przyszła kolej na następne stare uszczelniacze.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości