W210 michal55yh 270CDI 1999
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Najgorsze to że zrobili parę wgniotek i rys. Wgniotek nie opłaca się robić a rysy częściowo spolerowałem ale jest jeszcze kilka głębszych których nie uda się spolerować.
[ Dodano: 2010-11-16, 16:20 ]
Auto wczoraj zostało porządnie umyte, wszystkie zakamarki dokładnie wyczyszczone i położyłem dwie warstwy wosku FK 1000 HI TEMP PASTE WAX. Auto świetnie się błyszczy, kolor zyskał efekt mokrego lakieru i głębię. Teraz, szczerze, szkoda mi nim wyjeżdżać, bo pada :-D
[ Dodano: 2010-12-31, 15:19 ]
Auto miało małą kolizję ze zwierzyną. Dzięki temu cierpiał zderzak i halogen. Ach...
Mam już dość zimy, auto cały czas brudne, zimno, wnętrze także brudne, nie mam jak posprzątać, wilgoć w aucie od wnoszonego śniegu (mimo iż pilnuje dywaników). Niech się już skończy!
[ Dodano: 2010-11-16, 16:20 ]
Auto wczoraj zostało porządnie umyte, wszystkie zakamarki dokładnie wyczyszczone i położyłem dwie warstwy wosku FK 1000 HI TEMP PASTE WAX. Auto świetnie się błyszczy, kolor zyskał efekt mokrego lakieru i głębię. Teraz, szczerze, szkoda mi nim wyjeżdżać, bo pada :-D
[ Dodano: 2010-12-31, 15:19 ]
Auto miało małą kolizję ze zwierzyną. Dzięki temu cierpiał zderzak i halogen. Ach...
Mam już dość zimy, auto cały czas brudne, zimno, wnętrze także brudne, nie mam jak posprzątać, wilgoć w aucie od wnoszonego śniegu (mimo iż pilnuje dywaników). Niech się już skończy!
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
michal55yh pisze:Lampkę można spokojnie na allegro kupić za ok 50zł, do tego trzeba ją przerobić troszkę i będzie wszystko działać.
Comanda nie planuje na razie wsadzać, za duży koszt... Fajnie byłoby go mieć, ale starcza mi to co mam. A ile mnie wyszedł to już nie pamiętam, było to dawno a nie pisałem nawet.
[ Dodano: 2010-04-18, 20:34 ]
Mam jeszcze parę aktualnych fotek auta:
[url=http://images38.fotosik.pl/277/0e1caf259595d7c4m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images36.fotosik.pl/168/67c2a21a3aa173d7m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images42.fotosik.pl/193/e26513522cebe2e7m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images41.fotosik.pl/276/6064e41044364b6bm.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images48.fotosik.pl/280/7874c2d7cbfcdcfbm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images47.fotosik.pl/280/987d2c08a81e4e31m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images44.fotosik.pl/280/c2375a80aa5e7b7bm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images35.fotosik.pl/135/fb4bc6d26bb0f955m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images43.fotosik.pl/281/f78b850e6ff155a6m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images47.fotosik.pl/281/2095d30e574ca382m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images39.fotosik.pl/277/3952f0353625cb0em.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images50.fotosik.pl/281/f4a38164ed559218m.jpg]Obrazek[/URL]
I jak się auto podoba? Jakieś propozycje?
Do kombi taka lampka będzie pasować? i co trzeba przerobić ???
S210 E270 CDI 2003r WDB2102161X077052
S124 E200 LPG 1995r WDB1240791F322570
HONDA TransAlp 650 XL 2002r
http://project-pamir2014.prv.pl/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
http://www.transalpclub.pl/
S124 E200 LPG 1995r WDB1240791F322570
HONDA TransAlp 650 XL 2002r
http://project-pamir2014.prv.pl/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
http://www.transalpclub.pl/
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
michal55yh, normalnie powinieneś mieć ksywke "STERYLNY" :lol:
miło, że tak dbasz o auto . bardzo ładne .
p.s kup sobie wycieraczki gumowe na zime !
miło, że tak dbasz o auto . bardzo ładne .
p.s kup sobie wycieraczki gumowe na zime !
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Mam już kupiony zderzak, w przystępnej cenie.
Wycieraczki na zimę mam gumowe z wysokimi bokami aby woda się nie wylewała. Zdają egzamin.
[ Dodano: 2011-02-14, 19:09 ]
Ostatnio z nudów zająłem się troszkę MB. Wyczyściłem odmę, bo była zaolejona cała. Posprawdzałem wszystkie oleje i płyny, ciśnienie w ogumieniu. Wcześniej byłem w serwisie na wymianę termostatu i musiałem wymienić rurę idącą do intercollera ponieważ przesunęła się nieco i stykała się z rolką od paska wielorowkowego, przez co zrobiła się dziura przez która wychlapywał się olej oraz przez co auto nie miało mocy. Po wymianie auto ciszej chodzi, ma moc oraz jakby przestał kopcić, nie widzę nic oprócz kurzu...
Byłem także dziś na małych zakupach w salonie MB Görlitz po kilka potrzebnych elementów, które z biegiem czasu się zużyły lub połamały (lub ktoś sobie po prostu wziął).
[ Dodano: 2011-03-12, 20:32 ]
Zrobiłem w aucie wymianę hamulców klapy.
Wrażenia po wymianie, klapa nie wali tak mocno (wcześniej było czuć otwieranie klapy wewnątrz, jak waliło, teraz nic). Jestem zadowolony!
Filmiki poglądowe: KLIK KLIK
[ Dodano: 2011-12-03, 18:48 ]
Galeria moja już się zakurzyła. Czas ją odkopać
Pod koniec marca wymieniłem przednie poduszki wózka tylnego. Były już wybite i się tłukły. Po wymianie tył zachowuje się wyśmienicie. Na maju musiałem zregenerować 3 wtrysk, bo zaczął lać. Przeczyściłem także cały układ paliwowy. Tegoż samego miesiąca wymieniłem końcówki drążka kierowniczego na TRW. Prawe koło miało duży luz i po koleinach ciężko się jechało. Pod koniec maja przyszedł czas na wymianę oleju. Zalałem Motul Synergie + 6100 10W40 (ma normy MB). Wymieniłem także wszystkie filtry. 11 czerwca poszedł opiłek lub brud na 5 wtrysk, co skończyło się rozwaleniem go, co pociągło mnie po kieszeni. Od tamtej to pory do każdego tankowania leję Mixola, nie dużo ale zawsze. Nadszedł także w lipcu koniec żywota koła pasowego alternatora. Przy okazji wymieniłem rolkę prowadzącą i napinacz (wszystko oryginalne MB) i oczywiście pasek wielorowkowy. Później oddałem auto do lakiernika. Co ja się z nim miałem.... Trzy razy mu prowadziłem go, bo zawsze czegoś nie zrobił. Robota była ciężka, bo niektóre miejsca nie dało się łatwo oczyścić, ale użył piaskarki. Na tą chwilę auto porządnie wygląda. Ciekawe jak długo... Po tych zabiegach musiałem wymienić oczywiście multum spinek, klamer itp. Pod koniec listopada nadszedł czas także na wymianę filtra paliwa (wymieniam go częściej, dla bezpieczeństwa) oraz podpory wału z łożyskiem. Po przekroczeniu ok 100km/h było go już dość głośno słychać.
Na tą chwilę auto w pełni przygotowane jest do zimy. Na lakierze leży Colli, aby w jakiś sposób chronić lakier przed solą. Wnętrze wyczyszczone dokładnie. Szyby wymyte, deska wyczyszczona APC a na to PB NL. Skóra dokładnie wymyta i zakonserwowana środkami Gliptone. Na podłodze leżą wyczyszczone gumowe dywany, coby woda z solą nie wsiąkała w tapicerkę.
Takie jedno zdjęcie z września mam:
Wycieraczki na zimę mam gumowe z wysokimi bokami aby woda się nie wylewała. Zdają egzamin.
[ Dodano: 2011-02-14, 19:09 ]
Ostatnio z nudów zająłem się troszkę MB. Wyczyściłem odmę, bo była zaolejona cała. Posprawdzałem wszystkie oleje i płyny, ciśnienie w ogumieniu. Wcześniej byłem w serwisie na wymianę termostatu i musiałem wymienić rurę idącą do intercollera ponieważ przesunęła się nieco i stykała się z rolką od paska wielorowkowego, przez co zrobiła się dziura przez która wychlapywał się olej oraz przez co auto nie miało mocy. Po wymianie auto ciszej chodzi, ma moc oraz jakby przestał kopcić, nie widzę nic oprócz kurzu...
Byłem także dziś na małych zakupach w salonie MB Görlitz po kilka potrzebnych elementów, które z biegiem czasu się zużyły lub połamały (lub ktoś sobie po prostu wziął).
[ Dodano: 2011-03-12, 20:32 ]
Zrobiłem w aucie wymianę hamulców klapy.
Wrażenia po wymianie, klapa nie wali tak mocno (wcześniej było czuć otwieranie klapy wewnątrz, jak waliło, teraz nic). Jestem zadowolony!
Filmiki poglądowe: KLIK KLIK
[ Dodano: 2011-12-03, 18:48 ]
Galeria moja już się zakurzyła. Czas ją odkopać
Pod koniec marca wymieniłem przednie poduszki wózka tylnego. Były już wybite i się tłukły. Po wymianie tył zachowuje się wyśmienicie. Na maju musiałem zregenerować 3 wtrysk, bo zaczął lać. Przeczyściłem także cały układ paliwowy. Tegoż samego miesiąca wymieniłem końcówki drążka kierowniczego na TRW. Prawe koło miało duży luz i po koleinach ciężko się jechało. Pod koniec maja przyszedł czas na wymianę oleju. Zalałem Motul Synergie + 6100 10W40 (ma normy MB). Wymieniłem także wszystkie filtry. 11 czerwca poszedł opiłek lub brud na 5 wtrysk, co skończyło się rozwaleniem go, co pociągło mnie po kieszeni. Od tamtej to pory do każdego tankowania leję Mixola, nie dużo ale zawsze. Nadszedł także w lipcu koniec żywota koła pasowego alternatora. Przy okazji wymieniłem rolkę prowadzącą i napinacz (wszystko oryginalne MB) i oczywiście pasek wielorowkowy. Później oddałem auto do lakiernika. Co ja się z nim miałem.... Trzy razy mu prowadziłem go, bo zawsze czegoś nie zrobił. Robota była ciężka, bo niektóre miejsca nie dało się łatwo oczyścić, ale użył piaskarki. Na tą chwilę auto porządnie wygląda. Ciekawe jak długo... Po tych zabiegach musiałem wymienić oczywiście multum spinek, klamer itp. Pod koniec listopada nadszedł czas także na wymianę filtra paliwa (wymieniam go częściej, dla bezpieczeństwa) oraz podpory wału z łożyskiem. Po przekroczeniu ok 100km/h było go już dość głośno słychać.
Na tą chwilę auto w pełni przygotowane jest do zimy. Na lakierze leży Colli, aby w jakiś sposób chronić lakier przed solą. Wnętrze wyczyszczone dokładnie. Szyby wymyte, deska wyczyszczona APC a na to PB NL. Skóra dokładnie wymyta i zakonserwowana środkami Gliptone. Na podłodze leżą wyczyszczone gumowe dywany, coby woda z solą nie wsiąkała w tapicerkę.
Takie jedno zdjęcie z września mam:
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
Lubię czytać Twoje wpisy, bo widać że dbasz o auto.
Co mnie wkurza w cdikach to to, że mimo dobrego "opiekuna" i tak szlak je trafia! Paliwo?
Co mnie wkurza w cdikach to to, że mimo dobrego "opiekuna" i tak szlak je trafia! Paliwo?
Ostatnio zmieniony 4 gru 2011, o 14:33 przez wasiliew, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Już myślałem przyjacielu żeś zapadł w sen zimowymichal55yh pisze:Galeria moja już się zakurzyła. Czas ją odkopać
Uszczupliłeś sobie portfel, ale to zawsze jakiś plus, nie?
Ty dbasz o auto i znam innych, co więcej je myją i konserwują niż jeżdżą. Niestety mariaż wszystkich silników (tym bardziej CDI) i polskiego paliwa to wybuchowa mieszanka...michal55yh pisze:Leje dobre paliwa. Być może i tak gdzieś pójdzie brud lub nawet opiłek z pompy w aucie
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Cześć napisz co za śpek położyłeś na lakier , fotka , cena...?michal55yh pisze:Na lakierze leży Colli, aby w jakiś sposób chronić lakier przed solą.
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Dzięki EBO,
Myslę ,że starczy na kombiaka. http://moto.allegro.pl/wosk-collinite-n ... 34336.html
Myslę ,że starczy na kombiaka. http://moto.allegro.pl/wosk-collinite-n ... 34336.html
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości