COŚ odcina Pierwszy cylinder

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

alles
Posty: 77
Rejestracja: 6 mar 2010, o 00:17
Lokalizacja: Wrocław

COŚ odcina Pierwszy cylinder

Post autor: alles »

mercedes w210 e 200 benzyna automatyczna skrzynia biegów 1998r
rzekomo od strony świec cewek itd jest wszystko ok
po zapaleniu silnik chodzi bez zarzutu rusza zmienia biegi jedzie do przodu po warunkiem że delikatnie dodaję gazu i nie za dużo jednak po
gwałtownym dodaniu gazu zaczyna sie problem pierwszy cylinder jest odłączany po
zgaszeniu i ponownym odpALENIU jest znowu wszystko ok.

spotkał się już ktoś z czymś takim?

[ Dodano: 2010-03-12, 11:28 ]
dodam jeszcze że dzieje się to tylko przy włączonym biegu, na luzie można gazować i gazować i jest ok
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

pierwszy cylinder jest odłączany
A skąd ta diagnoza?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

alles pisze:rzekomo od strony świec cewek itd jest wszystko ok
badz pewien tego na 200% zanim powiesz, ze "cylinder sie odlacza". nie dostaje paliwa lub iskry lub czujnik polozenia walu korbowego kuleje.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
rastano2
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 20:10
Lokalizacja: wrocław

Post autor: rastano2 »

Witam,
mam identyczny problem jak Kolega który założył temat - odcinanie cylindra, przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczyna palić na 3 gary, po ponownym rozruchu jest ok. Na biegu jałowym również się to nie dzieje... Wymienione świece i kable, zrobiona diagnostyka na kompie i nic... jestem w kropce, czy diagnoza użytkownika fabek się sprawdziła?

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Podobno to jest wina cewek.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
alles
Posty: 77
Rejestracja: 6 mar 2010, o 00:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alles »

Widzę że zapomniałem dokończyć założony przeze mnie temat. Przyczyną był walnięty przepływomierz, choć komputer pokazywał coś całkiem innego. Sytuacja wyglądała następująco - przy ostrym dodaniu gazu skład mieszanki świrował - komputer przechodził na tryb awaryjny i odłączał cylindry. I tyle. po wymianie przepływki problem znikął- no może nie do końca jeszcze kilka razy się pojawił -kilka razy na 140000km więc tak jakby zniknął. Ale ponoć przy autach z LPG czasami może skład mieszanki może sam z siebie zwariować jak jest mało w butli i ostro doda się gazu.
Dafit558
Posty: 238
Rejestracja: 3 maja 2012, o 16:02
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: Dafit558 »

alles,

powiedz mi działo ci się to na zimnym czy ciepłym silniku.
Motocyklisto, patrz do przodu, myśl do przodu, samochody są jeszcze wszędziej

WDB2100651A838902
alles
Posty: 77
Rejestracja: 6 mar 2010, o 00:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alles »

temperatura nie miała raczej znaczenia i na ciepłym i na zimnym.
Dafit558
Posty: 238
Rejestracja: 3 maja 2012, o 16:02
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: Dafit558 »

u mnie się działo podobnie ale tylko w zimie i dopóki temp nie przekroczyła 60 stopni.jak się jechało spokojnie to było ok, ale jak się tylko depnęło to odcinało.po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu było ok.ale jak temp. przekroczyła 60 stopni nic się nie działo.
Motocyklisto, patrz do przodu, myśl do przodu, samochody są jeszcze wszędziej

WDB2100651A838902
ANDREAS
Posty: 15
Rejestracja: 23 cze 2009, o 20:36
Lokalizacja: gliwice

Post autor: ANDREAS »

wITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE...
U MNIE WŁAŚNIE POJAWIŁ SIĘ TEN SAM PROBLEM (E200 KOMPRESSOR) Z TYM ŻE TERA CAŁY CZAS CHODZI NA DWA LUB NIERAZ NA 3 CYLINDRY... CEWKI KUPIŁEM NOWE WRAZ Z FAJKAMI... NIC TO NIE ZMIENIŁO NIESTETY
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I PROSZĘ O POMOC... :(
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

Przyczyn może być mnóstwo, niestety :( U mnie był podobny problem i okazało się, że wtyczka na listwie była nie dociśnięta. Błachy powód ale jednak.
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
alles
Posty: 77
Rejestracja: 6 mar 2010, o 00:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: alles »

W ten sposób silnik przechodzi w tryb awaryjny - komputer to odcina automatycznie a przyczyn może być wiele tak mi powiedział mechanik. Wiele przyczyn - jeden efekt - tryb awaryjny.
ANDREAS
Posty: 15
Rejestracja: 23 cze 2009, o 20:36
Lokalizacja: gliwice

Post autor: ANDREAS »

Witam wszystkich....
mechanik sprawdził komputer i okazało się niby że miał "zimne luty" , wypruł katalizator oraz zmienił sondę... jest lepiej trochę ponieważ od czasu do czasu wypada zapłon tylko z jednego cylindra... ( a ja jestem lżejszy o 420zł) powiedziałem mu że żądam zwrotu części pieniędzy ma mi dziś dać odpowiedź. Natomiast auto jak nie chodzi tak nie chodzi... :(
E200 KOMPRESSOR ach ta moc !!!!!!!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości