Nie ma mocy 2,9td
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nie ma mocy 2,9td
E klase W210 2.9 turbo diesel. Podczas jazdy traci moc, nie reaguje na pedał gazu, przy 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny po podpięciu komputera wyskakuje komunikat: REGULACJA CIŚNIENIA W KOLEKTORZE DOLOTOWYM. Przepływomierz, zawór EGR, elektro zawór podciśnieniowy, są sprawne. POMOCY !!!!!!!
Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, o 20:26 przez Pawel12, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 gru 2009, o 19:06
- Lokalizacja: Zabrze
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Mógł źle ustawić początek wtrysku, jeżeli wymieniał uszczelkę regulatora to mógł wprowadzić
jakieś zanieczyszczenie.I zależnie od metody uszczelnienia i demontażu pompy mógł źle ustawić rozrząd.Tak czy siak, reklamuj usługę.
jakieś zanieczyszczenie.I zależnie od metody uszczelnienia i demontażu pompy mógł źle ustawić rozrząd.Tak czy siak, reklamuj usługę.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
witam!
podepnę się pod temat gdyż dzisiaj wymieniałem tuleje dolnego wahacza i cały górny no i musiałem poodpinac komputer podniesć filtr powietrza itd... po złożeniu wyjezdzam z warsztatu i... brak turbo!!! jade jak wolnossącym... mało tego po wcisnieciu kick down reddukuje ale nie przyspiesza a pedał w podłodze... szukałem nieszczelnych lub rozpiętych rurek cisnieniowych i jedna była wypadnięta - założyłem jadę jednak dalej to samo... odłączałem akumulator - nie wiem czy to potrzebne ale myślałem że moze skasuje jakis błąd czy cos ale nie... dalej to samo... auto chodzi odpala ale brak mocy jakby turbina nie kręciła... albo nie doładywała... co mogło sie stać?
aha 290Turbo
na ile trzeba odłączyc aku żeby skasowac błędy?
podepnę się pod temat gdyż dzisiaj wymieniałem tuleje dolnego wahacza i cały górny no i musiałem poodpinac komputer podniesć filtr powietrza itd... po złożeniu wyjezdzam z warsztatu i... brak turbo!!! jade jak wolnossącym... mało tego po wcisnieciu kick down reddukuje ale nie przyspiesza a pedał w podłodze... szukałem nieszczelnych lub rozpiętych rurek cisnieniowych i jedna była wypadnięta - założyłem jadę jednak dalej to samo... odłączałem akumulator - nie wiem czy to potrzebne ale myślałem że moze skasuje jakis błąd czy cos ale nie... dalej to samo... auto chodzi odpala ale brak mocy jakby turbina nie kręciła... albo nie doładywała... co mogło sie stać?
aha 290Turbo
na ile trzeba odłączyc aku żeby skasowac błędy?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Część błędów mimo, że usterka została skasowana nie przechodzi do "historii" i wymaga kasowania na kompie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
czyli rozumiem podpiecie do kompa mnie ratuje tylko tak? bo widze jeszcze znalazlem gdzie indziej ze mozna wybłyskać kody błędów oraz je skasowac czy tak? czy dam rade to zrobić sam bez komputera? wiem co to dioda i jak sie jej używa
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
"noc' powiedz: tylko komputer?
czyli może pamietac błędy i sam tego nie skasuje?
odpowiedz proszę
bo tak bede chodził szukał rył... że może jeszcze gdzieś coś nie podłączone jest... może któryś wężyk jest minimalnie np pękniety... spać mi to nie da...
czyli może pamietac błędy i sam tego nie skasuje?
odpowiedz proszę
bo tak bede chodził szukał rył... że może jeszcze gdzieś coś nie podłączone jest... może któryś wężyk jest minimalnie np pękniety... spać mi to nie da...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Tak.Tylko HHT lub SD.Jest kilka błędów, które trzeba kasować mimo, że usterka usunięta.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
a jeszcze cie "noc" zmęcze... czy tym: http://www.allegro.pl/item1004152436_in ... _1988.html
interfejsem z carsoftem 7,4 do MB bede w stanie usuwac sam błędy? bo jak mam płacic za każde podłączenie do kompa (gdzie moze sie okazać że jeszcze usterka jednak nie usunięta) to taniej mi wyjdzie zainwestowac w starszego lapka z comem plus ten interfejs anizeli placic za kazde podpięcie...
[ Dodano: 2010-04-30, 03:46 ]
dzieki za odpowiedz noc... zrobione... i komp nie był potrzebny... komp sobie zapisuje ale auto robi swoje...
interfejsem z carsoftem 7,4 do MB bede w stanie usuwac sam błędy? bo jak mam płacic za każde podłączenie do kompa (gdzie moze sie okazać że jeszcze usterka jednak nie usunięta) to taniej mi wyjdzie zainwestowac w starszego lapka z comem plus ten interfejs anizeli placic za kazde podpięcie...
[ Dodano: 2010-04-30, 03:46 ]
dzieki za odpowiedz noc... zrobione... i komp nie był potrzebny... komp sobie zapisuje ale auto robi swoje...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości