Nie ma mocy 2,9td

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Pawel12
Posty: 3
Rejestracja: 28 lut 2010, o 12:01

Nie ma mocy 2,9td

Post autor: Pawel12 »

E klase W210 2.9 turbo diesel. Podczas jazdy traci moc, nie reaguje na pedał gazu, przy 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny po podpięciu komputera wyskakuje komunikat: REGULACJA CIŚNIENIA W KOLEKTORZE DOLOTOWYM. Przepływomierz, zawór EGR, elektro zawór podciśnieniowy, są sprawne. POMOCY !!!!!!!
Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, o 20:26 przez Pawel12, łącznie zmieniany 1 raz.
rob72
VIP
Posty: 200
Rejestracja: 30 wrz 2008, o 17:46
Lokalizacja: kostrzyn n/o

Post autor: rob72 »

witam.elektrozawór podciśnieniowy to rozumiem zaworek vac sterujący turbiną oraz egr?może czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym przekłamuje i stąd tryb awaryjny??pozdr
MB W210 320 CDI COMBI AVANGARDE 2000R WDB2102261B179634
Pawel12
Posty: 3
Rejestracja: 28 lut 2010, o 12:01

Post autor: Pawel12 »

Dzięki! a w którym miejscu znajduje się i jak wygląda ?? Pozdrawiam
rob72
VIP
Posty: 200
Rejestracja: 30 wrz 2008, o 17:46
Lokalizacja: kostrzyn n/o

Post autor: rob72 »

witam.dokładnie w którym miejscu to ciężko mi powiedzieć bo ja mam inny motor ale napewno na wężu pomiędzy turbo a kolektorem ssącym lub w samym kolektorze ssącym.dokładniej może powiedzieć ktoś kto ma 2.9.pozdr
MB W210 320 CDI COMBI AVANGARDE 2000R WDB2102261B179634
Gr8-325tds
Posty: 13
Rejestracja: 14 gru 2009, o 19:06
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Gr8-325tds »

Sprawdz z kanalu jak wygladaja przewody z turbo i intercoolera. U mnie pękł przewod i takie mialem objawy. Pozdrwaiam
Pawel12
Posty: 3
Rejestracja: 28 lut 2010, o 12:01

Post autor: Pawel12 »

Witam ! ciekło z pompy wtryskowej, została uszczelniona. Samochod nie chce jezdzic, ma mało mocy, kopci na czarno i biało. Co zle zrobił ten szpec ? Czy zle ustawil zapłon ? Czy cos pomieszal? Jesli ktos mial taki problem to prosze o pomoc! :-D mokrego dungusa!
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Mógł źle ustawić początek wtrysku, jeżeli wymieniał uszczelkę regulatora to mógł wprowadzić
jakieś zanieczyszczenie.I zależnie od metody uszczelnienia i demontażu pompy mógł źle ustawić rozrząd.Tak czy siak, reklamuj usługę.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

witam!
podepnę się pod temat gdyż dzisiaj wymieniałem tuleje dolnego wahacza i cały górny no i musiałem poodpinac komputer podniesć filtr powietrza itd... po złożeniu wyjezdzam z warsztatu i... brak turbo!!! jade jak wolnossącym... mało tego po wcisnieciu kick down reddukuje ale nie przyspiesza a pedał w podłodze... szukałem nieszczelnych lub rozpiętych rurek cisnieniowych i jedna była wypadnięta - założyłem jadę jednak dalej to samo... odłączałem akumulator - nie wiem czy to potrzebne ale myślałem że moze skasuje jakis błąd czy cos ale nie... dalej to samo... auto chodzi odpala ale brak mocy jakby turbina nie kręciła... albo nie doładywała... co mogło sie stać?

aha 290Turbo

na ile trzeba odłączyc aku żeby skasowac błędy?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Część błędów mimo, że usterka została skasowana nie przechodzi do "historii" i wymaga kasowania na kompie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

czyli rozumiem podpiecie do kompa mnie ratuje tylko tak? bo widze jeszcze znalazlem gdzie indziej ze mozna wybłyskać kody błędów oraz je skasowac czy tak? czy dam rade to zrobić sam bez komputera? wiem co to dioda i jak sie jej używa :)
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

E 290 nie ma już "blinck-kodów".
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

"noc' powiedz: tylko komputer?
czyli może pamietac błędy i sam tego nie skasuje?
odpowiedz proszę
bo tak bede chodził szukał rył... że może jeszcze gdzieś coś nie podłączone jest... może któryś wężyk jest minimalnie np pękniety... spać mi to nie da...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Tak.Tylko HHT lub SD.Jest kilka błędów, które trzeba kasować mimo, że usterka usunięta.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

a jeszcze cie "noc" zmęcze... czy tym: http://www.allegro.pl/item1004152436_in ... _1988.html
interfejsem z carsoftem 7,4 do MB bede w stanie usuwac sam błędy? bo jak mam płacic za każde podłączenie do kompa (gdzie moze sie okazać że jeszcze usterka jednak nie usunięta) to taniej mi wyjdzie zainwestowac w starszego lapka z comem plus ten interfejs anizeli placic za kazde podpięcie...

[ Dodano: 2010-04-30, 03:46 ]
dzieki za odpowiedz noc... zrobione... i komp nie był potrzebny... komp sobie zapisuje ale auto robi swoje...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Wg. opisu krawaty wiąże, usuwa ciąże.Powinien w W210 obsłużyć prawie wszystko.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości