Po wymianie akumulatora samochod oszalal
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Po wymianie akumulatora samochod oszalal
Witam . Od bardzo dawna przegladam forum ktore uwazam za najlepsze na jakim bylem . Wiele razy posty tutaj zamieszczone pomogly mi naprawie mojego auta .
Problem z moim samochodem rozpoczal sie po wymianie akumulatora . Stary uku byl za slaby i w niskiej temp. nie mozna bylo odpalic samochodu . Nowy aku to Bosh silwer S5 100Ah . Po wymianie i uruchomieniu systemow ABS i BAS wyjechalem i na setnym kilometrze nastapilo cos dziwnego . Przy predkosci 40km/h poczulem jakby tylne kola zaczely przez chwile boksowac . Po przejechaniu ok 500m pomimo wcisnietego gazu samochod zaczal tracic moc az w koncu sie sam zatrzymal . Spod maski dochodzil dziwny swist jakby z turbiny . Po zatrzymaniu wylaczylem samochod i uruchomilem ponownie .Po wrzuceniu biegu D samochod ledwo co ruszyl . Rozpedzilem sie do ok. 40km/h po czym samochod przestal przyspieszac , nie zmienil biegu pomimo ze obroty byly wysokie , ponad 2 tys . Samochod spowrotem sie zatrzymal . Zmiana biegow tip tronic nie dziala . Po zatrzymaniu samochodu i zmianie biegow nic sie nie dzieje . Samochod nie reguje na zmiane biegow z D na R , nie jedzie ani do przodu ani do tylu . Na dodatek po opuszczeniu szyby nie moglem jej spowrotem podniesc do gory . Udalo mi sie to po 15min i podnoszeniu szyby po centymetrze . Sprawdzilem czy inne rzeczy takie jak skladane lusterka dzialaja (dzialaja normalnie ) . Regulacja swiatel nie dziala . Dodam ze samochod odpala bez problemu . Do tej pory nie mialem z nim zadnego problemu . Samochod nie kopci , spalanie jest w normie . Bylem z niego bardzo zadowolony .
Prosze o jakakolwiek wskazowke w rozwiazaniu tego problemu . Wiem ze podlaczenie pod komputer jest konieczne , samochod jutro pojedzie na lawecie do mechanika .
Pozdrawiam
Problem z moim samochodem rozpoczal sie po wymianie akumulatora . Stary uku byl za slaby i w niskiej temp. nie mozna bylo odpalic samochodu . Nowy aku to Bosh silwer S5 100Ah . Po wymianie i uruchomieniu systemow ABS i BAS wyjechalem i na setnym kilometrze nastapilo cos dziwnego . Przy predkosci 40km/h poczulem jakby tylne kola zaczely przez chwile boksowac . Po przejechaniu ok 500m pomimo wcisnietego gazu samochod zaczal tracic moc az w koncu sie sam zatrzymal . Spod maski dochodzil dziwny swist jakby z turbiny . Po zatrzymaniu wylaczylem samochod i uruchomilem ponownie .Po wrzuceniu biegu D samochod ledwo co ruszyl . Rozpedzilem sie do ok. 40km/h po czym samochod przestal przyspieszac , nie zmienil biegu pomimo ze obroty byly wysokie , ponad 2 tys . Samochod spowrotem sie zatrzymal . Zmiana biegow tip tronic nie dziala . Po zatrzymaniu samochodu i zmianie biegow nic sie nie dzieje . Samochod nie reguje na zmiane biegow z D na R , nie jedzie ani do przodu ani do tylu . Na dodatek po opuszczeniu szyby nie moglem jej spowrotem podniesc do gory . Udalo mi sie to po 15min i podnoszeniu szyby po centymetrze . Sprawdzilem czy inne rzeczy takie jak skladane lusterka dzialaja (dzialaja normalnie ) . Regulacja swiatel nie dziala . Dodam ze samochod odpala bez problemu . Do tej pory nie mialem z nim zadnego problemu . Samochod nie kopci , spalanie jest w normie . Bylem z niego bardzo zadowolony .
Prosze o jakakolwiek wskazowke w rozwiazaniu tego problemu . Wiem ze podlaczenie pod komputer jest konieczne , samochod jutro pojedzie na lawecie do mechanika .
Pozdrawiam
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
Witam . Model samochodu to W210 320CDI wersja kombi . Rok produkcji 2000 . Regulacja swiatel jest standardowa , czyli od srodka pokretlo pionowe .Pozdrawiam .
[ Dodano: 2010-01-11, 10:39 ]
W przypadku uszkodzenia alternatora i nieodpowiedniego napiecia skrzynia biegow i turbina moze sie tak zachowywac ? Przed wymiana aku , ktory byl tak maly ze z powodzeniem mozna bylo go wsadzic do opla corsy , wszystko dzialalo dobrze .
[ Dodano: 2010-01-11, 10:39 ]
W przypadku uszkodzenia alternatora i nieodpowiedniego napiecia skrzynia biegow i turbina moze sie tak zachowywac ? Przed wymiana aku , ktory byl tak maly ze z powodzeniem mozna bylo go wsadzic do opla corsy , wszystko dzialalo dobrze .
Wczesniej W638 V230 , 1998r.
Obecnie W210 320 CDI Avantgarde ,kombi 2000r.
Obecnie W210 320 CDI Avantgarde ,kombi 2000r.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Nie ,nie może problem tkwi gdzieś indziej i nie jest związany z wymianą akumulatora.Akumulator kupiłeś właściwy.Pawadam pisze:Witam . Model samochodu to W210 320CDI wersja kombi . Rok produkcji 2000 . Regulacja swiatel jest standardowa , czyli od srodka pokretlo pionowe .Pozdrawiam .
[ Dodano: 2010-01-11, 10:39 ]
W przypadku uszkodzenia alternatora i nieodpowiedniego napiecia skrzynia biegow i turbina moze sie tak zachowywac ? Przed wymiana aku , ktory byl tak maly ze z powodzeniem mozna bylo go wsadzic do opla corsy , wszystko dzialalo dobrze .
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Znachor i Cyganka na odległość to marne rokowania.
Komp mu zgłupiał, do psychiatry z nim.Ja bym nic juz nie gmerał bo dopiero teraz bidy narobisz.
Wymiana aku tu nie miała wiele do gadania, to przypadek .
Powodzenia! Hej!
Komp mu zgłupiał, do psychiatry z nim.Ja bym nic juz nie gmerał bo dopiero teraz bidy narobisz.
Wymiana aku tu nie miała wiele do gadania, to przypadek .
Powodzenia! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Witam . Odlaczylem aku na 40min i podlaczylem ponownie . Zmierzylem voltomierzem przed uruchomieniem silnika i wartosc wynosila 12,6V , po uruchomieniu wartosc wzrosla do 14,3V . Zakladam ze jest prawidlowo . Zauwazylem wyciek ropy na przewodach paliwowych prowadzacych od filtra paliwa do pompy z przodu silnika . Wyciek wydaje mi sie duzy poniewaz caly pasek jest mokry od ropy . Odchylilem troche plastykowa oslone przewodow zeby sprawdzic czy paliwo plynie bez pecherzykow powietrza . Wyglada ze do paliwa dostaje sie powietrze . Zaraz po uruchomieniu silnika mozna jechac samochodem przez pare sekund pozniej turbina zaczyna wyc i koniec jazdy , biegi nie reaguja .
Wczesniej W638 V230 , 1998r.
Obecnie W210 320 CDI Avantgarde ,kombi 2000r.
Obecnie W210 320 CDI Avantgarde ,kombi 2000r.
- MARSZAL220CDI
- VIP
- Posty: 281
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 17:11
- Lokalizacja: Polanica-Herford
Nie koniecznie co do paska..u mnie też paliwo wyciekało pasek był mocno nasiąknięty,ale,ze nie dawno wymieniałem to tylko go umyłem benzyną i nic mu nie jest.romek61 pisze:Pasek do wymiany , po usunięciu wycieku paliwa.
Za pomoc klikam pomógł a na zlocie(jak już się wybiorę) stawiam browara
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Ex- w124 200D "Budyń"
EX w210 220CDI 2001r. Automat,Kombi,Elegance ( sprzedany:( .)
Obecnie? -mam Oko na oku
Pasek wymienie bo bylo go juz troszke slychac przed tym incydentem , nie jest drogi wiec nie ma co oszczedzac bo to sie moze zle skonczyc . Tak mi sie wydaje . Mam nadzieje ze to wlasnie te nieszczelnosci sa przyczyna tego dziwnego zachowania sie samochodu .
Wczesniej W638 V230 , 1998r.
Obecnie W210 320 CDI Avantgarde ,kombi 2000r.
Obecnie W210 320 CDI Avantgarde ,kombi 2000r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości