Dziwne szarpanie Mercedes W210 2,2D Automat
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Dziwne szarpanie Mercedes W210 2,2D Automat
Witam, od kilku dni jestem posiadaczem Mercedesa W210 2,2D avangarde w automacie i mam pewien problem. Autem szarpie przy 2tyś obrotów ( nie tylko, ale najczęściej) jest to takie delikatnie szarpanie i falowanie obrotów. Dodam, iż samochód jest po wymianie olejów filtrów w silniku i skrzyni. Może jakieś propozycje za co się zabrać co zrobić? Szarpanie w sumie ciężkie do opisania bardziej wygląda to tak jak by coś w napędzie się działo( takie są moje przypuszczenia jestem laikiem wiec nie krytykujcie)
fabek pisze:99% blad ukladu podcisnienia. mam na mysli rozszczelnienie. zobacz czy wszystkie rurki sa prawidlowo podlaczone, przy lampach lubia sie odlaczyc. nawet uszkodzony zawor EGR, bedzie powodowal taki efekt.
Jeszcze jakbyś był tak tak miły podpowiedz gdzie dokładnie szukać czy ewentualne koszty naprawy są duże??
poczytaj tu viewtopic.php?p=2248&highlight=#2248
E 250. kombi sprzedany obecnie 320 cdi awangarde combi wdb 21002261b211124 sprzedany CLK w208 WDB2083351F138012 sprzedany fajne autko obecnie w203 200 cdi
nie kumacie czegos. tu chodzi o to nieszczelnsc zaworu EGR pod katem spalin. zawor EGR ma w srodku membrane ktora zasysana jest podcisnieniem. jezeli w membranie jest chocby malutka dziurka, nie bedzie podcisnienia w ukladzie i wszystko bedzie kulalo. najprosciej to zaslepic ale waz podcisnieniowy od EGR i sprawdzic czy szarpia biegi dalej.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
fabek pisze:nie kumacie czegos. tu chodzi o to nieszczelnsc zaworu EGR pod katem spalin. zawor EGR ma w srodku membrane ktora zasysana jest podcisnieniem. jezeli w membranie jest chocby malutka dziurka, nie bedzie podcisnienia w ukladzie i wszystko bedzie kulalo. najprosciej to zaslepic ale waz podcisnieniowy od EGR i sprawdzic czy szarpia biegi dalej.
Który to wąż?? Czy to ten koło EGR???
to czarny gumowy waz ktory idzie do EGR-a od gory. zaslep go tymczasowo, np wkrec srubketetley1 pisze:Który to wąż?? Czy to ten koło EGR???
w silnikach z turbo moze jak najbardziej bledy lapac, gdyz nie bedzie sie zgadzac cisnienie w dolocie, ktorego spodziewa sie komputer, gdy powinien byc otwarty EGR.mark7-70 pisze:fabek właśnie chodzi mi o ten wąż jak go zaślepiłem problem znikną ale ponoś przy takiej operacji komputer łapie jakies błedy
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Wąż zaślepiony, szarpie dalej :/
Czy może to mieć coś wspólnego z pompą paliwową???
A może jest jakiś dobry diagnosta z rejonów trójmiasta??
A może jest jakiś dobry diagnosta z rejonów trójmiasta??
W mojej pierwsze tygodnie miałem odpięty wężyk od lampy prawej i po zapięciu ggo nic sie nie zmieniło.
Falowanie obrotów i to mocne było jak kiedys napoiłem autko etyliną. Opisywałem rok temu. Hej!
Falowanie obrotów i to mocne było jak kiedys napoiłem autko etyliną. Opisywałem rok temu. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości