Dziwne szarpanie Mercedes W210 2,2D Automat

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

tetley1
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:20
Lokalizacja: Gdańsk

Dziwne szarpanie Mercedes W210 2,2D Automat

Post autor: tetley1 »

Witam, od kilku dni jestem posiadaczem Mercedesa W210 2,2D avangarde w automacie i mam pewien problem. Autem szarpie przy 2tyś obrotów ( nie tylko, ale najczęściej) jest to takie delikatnie szarpanie i falowanie obrotów. Dodam, iż samochód jest po wymianie olejów filtrów w silniku i skrzyni. Może jakieś propozycje za co się zabrać co zrobić? Szarpanie w sumie ciężkie do opisania bardziej wygląda to tak jak by coś w napędzie się działo( takie są moje przypuszczenia jestem laikiem wiec nie krytykujcie)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

przy kazdym biegu?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
tetley1
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tetley1 »

fabek pisze:przy kazdym biegu?

Tak przy każdym biegu. Czasami jest to mniej wyczuwalne ale jednak jest, no nie jest to komfortowa jazda jak na Mercedesa przystało.


Dodam przebieg 230tyś. przynajmniej tak wychodzi :)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

99% blad ukladu podcisnienia. mam na mysli rozszczelnienie. zobacz czy wszystkie rurki sa prawidlowo podlaczone, przy lampach lubia sie odlaczyc. nawet uszkodzony zawor EGR, bedzie powodowal taki efekt.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
tetley1
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tetley1 »

fabek pisze:99% blad ukladu podcisnienia. mam na mysli rozszczelnienie. zobacz czy wszystkie rurki sa prawidlowo podlaczone, przy lampach lubia sie odlaczyc. nawet uszkodzony zawor EGR, bedzie powodowal taki efekt.

Jeszcze jakbyś był tak tak miły podpowiedz gdzie dokładnie szukać czy ewentualne koszty naprawy są duże??
mark7-70
Posty: 45
Rejestracja: 15 lut 2009, o 12:58
Lokalizacja: GORZÓW WLKP.

Post autor: mark7-70 »

stawiam na zawór AGR mam podobny problem kiedy go zaslepilem problem znika
E 250. kombi sprzedany obecnie 320 cdi awangarde combi wdb 21002261b211124 sprzedany CLK w208 WDB2083351F138012 sprzedany fajne autko obecnie w203 200 cdi
tetley1
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tetley1 »

mark7-70 pisze:stawiam na zawór AGR mam podobny problem kiedy go zaslepilem problem znika
Gdzie szukać jak zaślepić?? Z góry dziękuje za odpowiedź
mark7-70
Posty: 45
Rejestracja: 15 lut 2009, o 12:58
Lokalizacja: GORZÓW WLKP.

Post autor: mark7-70 »

E 250. kombi sprzedany obecnie 320 cdi awangarde combi wdb 21002261b211124 sprzedany CLK w208 WDB2083351F138012 sprzedany fajne autko obecnie w203 200 cdi
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

nie kumacie czegos. tu chodzi o to nieszczelnsc zaworu EGR pod katem spalin. zawor EGR ma w srodku membrane ktora zasysana jest podcisnieniem. jezeli w membranie jest chocby malutka dziurka, nie bedzie podcisnienia w ukladzie i wszystko bedzie kulalo. najprosciej to zaslepic ale waz podcisnieniowy od EGR i sprawdzic czy szarpia biegi dalej.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
tetley1
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tetley1 »

fabek pisze:nie kumacie czegos. tu chodzi o to nieszczelnsc zaworu EGR pod katem spalin. zawor EGR ma w srodku membrane ktora zasysana jest podcisnieniem. jezeli w membranie jest chocby malutka dziurka, nie bedzie podcisnienia w ukladzie i wszystko bedzie kulalo. najprosciej to zaslepic ale waz podcisnieniowy od EGR i sprawdzic czy szarpia biegi dalej.

Który to wąż?? Czy to ten koło EGR???
mark7-70
Posty: 45
Rejestracja: 15 lut 2009, o 12:58
Lokalizacja: GORZÓW WLKP.

Post autor: mark7-70 »

fabek właśnie chodzi mi o ten wąż jak go zaślepiłem problem znikną ale ponoś przy takiej operacji komputer łapie jakies błedy
E 250. kombi sprzedany obecnie 320 cdi awangarde combi wdb 21002261b211124 sprzedany CLK w208 WDB2083351F138012 sprzedany fajne autko obecnie w203 200 cdi
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

tetley1 pisze:Który to wąż?? Czy to ten koło EGR???
to czarny gumowy waz ktory idzie do EGR-a od gory. zaslep go tymczasowo, np wkrec srubke :)
mark7-70 pisze:fabek właśnie chodzi mi o ten wąż jak go zaślepiłem problem znikną ale ponoś przy takiej operacji komputer łapie jakies błedy
w silnikach z turbo moze jak najbardziej bledy lapac, gdyz nie bedzie sie zgadzac cisnienie w dolocie, ktorego spodziewa sie komputer, gdy powinien byc otwarty EGR.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
tetley1
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2009, o 20:20
Lokalizacja: Gdańsk

Wąż zaślepiony, szarpie dalej :/

Post autor: tetley1 »

Czy może to mieć coś wspólnego z pompą paliwową???


A może jest jakiś dobry diagnosta z rejonów trójmiasta??
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

W mojej pierwsze tygodnie miałem odpięty wężyk od lampy prawej i po zapięciu ggo nic sie nie zmieniło.
Falowanie obrotów i to mocne było jak kiedys napoiłem autko etyliną. Opisywałem rok temu. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
mesiu2000
Posty: 1
Rejestracja: 13 mar 2010, o 20:24

Post autor: mesiu2000 »

Witam wszystkich mam wielki problem od niedawna jestem posiadaczem Mercedesa W210 2,2 cdi automat tiptronic i mam awarie najprawdopodobnie modól sterujacy padł co mozna w takiej awari jescze sprawdzic zmieniam na inny i jest tylko 3 bieg a na tym starym tylko 2 .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości