Dorabianie kluczy do Mercedesa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Odpowiadam czemu zapłaciłem za kluczyk.
Zapłaciłem bo trzeba było zapłacic przed zamówieniem. A teraz trudno jest zabrać Aso pieniądze.
Kluczyk otrzymałem z chromem a jestem w posiadaniu starego wzoru. Czy ja jako klient muszę martwić się że klucz nowy nie działa? Wogóle się tym nie przejmują i szukają innej niesprawnej rzeczy w samochodzie która może odpowiadać że nowy kluczyk nie działa. Ale co mnie to obchodzi. Już podkreśliłem że stary sprawny kluczyk komunikuję się z modułem auta i bez problemu zapala je. To dlaczego nowy z fabryki z Niemiec nie. Cz ja teraz muszę dochodzić gdzie tkwi problem czy serwis?\
Dodatkowa diagnoza pana obsługującego mnie to: z domysłów prawdopodobnie należy wymienić moduł ESZ- koszt 2800zł, i wtedy nowy kluczyk bedzie działał. AHA tylko ze nowy tak, a ten stary sprawny też? Prawdopodobnie tak-odpowiedział serwisant. Mysle ze po wymianie modułu nadal pozostane z jednym nowym kluczykiem i dwoma starymi niesprawnymi. Nie mam sił, nie wiem, może skargę napisać, reklamację?
Proszę o radę.
Zapłaciłem bo trzeba było zapłacic przed zamówieniem. A teraz trudno jest zabrać Aso pieniądze.
Kluczyk otrzymałem z chromem a jestem w posiadaniu starego wzoru. Czy ja jako klient muszę martwić się że klucz nowy nie działa? Wogóle się tym nie przejmują i szukają innej niesprawnej rzeczy w samochodzie która może odpowiadać że nowy kluczyk nie działa. Ale co mnie to obchodzi. Już podkreśliłem że stary sprawny kluczyk komunikuję się z modułem auta i bez problemu zapala je. To dlaczego nowy z fabryki z Niemiec nie. Cz ja teraz muszę dochodzić gdzie tkwi problem czy serwis?\
Dodatkowa diagnoza pana obsługującego mnie to: z domysłów prawdopodobnie należy wymienić moduł ESZ- koszt 2800zł, i wtedy nowy kluczyk bedzie działał. AHA tylko ze nowy tak, a ten stary sprawny też? Prawdopodobnie tak-odpowiedział serwisant. Mysle ze po wymianie modułu nadal pozostane z jednym nowym kluczykiem i dwoma starymi niesprawnymi. Nie mam sił, nie wiem, może skargę napisać, reklamację?
Proszę o radę.
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
Nie ma w Polse takiego prawa, które nakazuje za jakąkolwiek usługę płacenie z góry.d4r4s pisze:Odpowiadam czemu zapłaciłem za kluczyk.
Zapłaciłem bo trzeba było zapłacic przed zamówieniem. A teraz trudno jest zabrać Aso pieniądze.
Na wstępie proponuję Państwową Inspekcję HandlowąNie mam sił, nie wiem, może skargę napisać, reklamację?
Proszę o radę.
87-100 Toruń, Pl. Teatralny 2
tel. (56) 621-84-41 fax. 655-43-93
ihtorun@wp.pl
Zadzwoń i porozmawiaj...
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity).
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
To nie jest płacenie z góry, ja jak zamawiałem kluczyk to zapłaciłem w/g faktury zaliczkę 600zł, a po sprawdzeniu przez serwisanta czy działa kluczyk dopłaciłem resztę kasy.Waldorff pisze: Nie ma w Polse takiego prawa, które nakazuje za jakąkolwiek usługę płacenie z góry
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Renault Fluence 1,6 110KM
Owszem, tak jak mówiłeś sprawdziłem kluczyk na początku czy działa centralny i otwieranie klapy bagażnika. Niestety NIE DZIAŁA. Kontrolka miga ale nic.
Rozmawiałem, dyskutowałem ale jak grochem o ścianę. cyt|: to nie wina kluczyka bo on jest nowy, to wina modułu bo nie widzi tegoż kluczyka i trzeba go wymienić, a to koszt ok 2800 brutto. Tak upiera się serwisant. A jak mówie że ja kluczyk chcę zwrócić to nie można.
Normalne jaja Serwis Mercedes Auto Frelik Toruń robi sobie ze mnie.
Nie wiem czy jest sens szukać jakiejś osoby która mogłaby zaprogramować kluczyk (nowy) do mojego auta. Serwis mercedesa twierdzi ,że oni nie są w stanie, ale pan powiedział że są ludzie którzy tym się zajmują. A ja się pytam- to od czego jest serwis, to ja mam wiedzieć że kluczyk się programuje. Ja zamówiłem kluczyk i chce mieć go sprawnego, no ale te argumenty nie przekonują serwisanta. Ręce mi opadają. Poradzcie. Pozdr.
Rozmawiałem, dyskutowałem ale jak grochem o ścianę. cyt|: to nie wina kluczyka bo on jest nowy, to wina modułu bo nie widzi tegoż kluczyka i trzeba go wymienić, a to koszt ok 2800 brutto. Tak upiera się serwisant. A jak mówie że ja kluczyk chcę zwrócić to nie można.
Normalne jaja Serwis Mercedes Auto Frelik Toruń robi sobie ze mnie.
Nie wiem czy jest sens szukać jakiejś osoby która mogłaby zaprogramować kluczyk (nowy) do mojego auta. Serwis mercedesa twierdzi ,że oni nie są w stanie, ale pan powiedział że są ludzie którzy tym się zajmują. A ja się pytam- to od czego jest serwis, to ja mam wiedzieć że kluczyk się programuje. Ja zamówiłem kluczyk i chce mieć go sprawnego, no ale te argumenty nie przekonują serwisanta. Ręce mi opadają. Poradzcie. Pozdr.
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
Jak nie działa centralny zamek to znaczy że zły kluczyk zamówili, albo coś niemcy pochrzanili. Centralny i stacyjka to dwa niezależne układy.
W/g mnie zadzwoń ze skargą do Warszawy do Mercedesa i może ci coś poradzą. Na kluczykach na tej części co wkładasz w stacyjkę są numery, i na ich podstawie można stwierdzić czy dobry jest kluczyk. Jak zgubisz kluczyk to na podstawie tych numerów można go dezaktywować żeby z niego już nie odpalić auta.
Jakbyś nie miał tel. na Daimlera 223127000.
Albo wyślij im list i opisz wszystko, powinni pomóc
W/g mnie zadzwoń ze skargą do Warszawy do Mercedesa i może ci coś poradzą. Na kluczykach na tej części co wkładasz w stacyjkę są numery, i na ich podstawie można stwierdzić czy dobry jest kluczyk. Jak zgubisz kluczyk to na podstawie tych numerów można go dezaktywować żeby z niego już nie odpalić auta.
Jakbyś nie miał tel. na Daimlera 223127000.
Albo wyślij im list i opisz wszystko, powinni pomóc
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Renault Fluence 1,6 110KM
Kluczyk odebrałem w piątek, zastanawiam się czy jutro udać się do serwisu i przedstawić niezależność centralnego i modułu zczytującego kody z kluczyka. Chociaż podejrzewam jaka będzie odpowiedz, zastanawiam się również nad dochodzeniem swoich praw u rzecznika. To nie jest 100zł a 807zł. Serwisant napewno bedzie się upierał ,że to wina modułu w stacyjce, ale to nie możliwe bo jeden z kluczyków działa. Zobaczymy. narazie dziekuję za pomoc
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
Rozumiem... jednak gdyby okazało się, że zakupiony przez Ciebie kluczyk NIE DZIAŁA - sprzedający jest ZOBOWIĄZANY do zwrotu zaliczki. Na tym polega istota zaliczki!tomeks215 pisze:To nie jest płacenie z góry, ja jak zamawiałem kluczyk to zapłaciłem w/g faktury zaliczkę 600zł, a po sprawdzeniu przez serwisanta czy działa kluczyk dopłaciłem resztę kasy.Waldorff pisze: Nie ma w Polse takiego prawa, które nakazuje za jakąkolwiek usługę płacenie z góry
Kodeks Cywilny!!!
[ Dodano: 2008-11-30, 21:19 ]
To Serwis w tym przypadku MUSI Tobie udowodnić, że moduł zczytujący jest niesprawny.d4r4s pisze: zastanawiam się czy jutro udać się do serwisu i przedstawić niezależność centralnego i modułu zczytującego kody z kluczyka.
Postaraj się również o sprawdzenie we własnym zakresie czy aby Twój moduł nie został wymieniony przez poprzedniego użytkownika (może jest tam np. jakiś numer identyfikacyjny). Jeśli moduł był wymieniony - to zapewne kluczyk też...
Może jest jakaś możliwość sprawdzenia zgodności kluczyka i modułu z numerem VIN?
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity).
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
tomeks215 tak jak mówiłeś sprawdziłem numery z przodu kluczyka na nowym i numery na starym. Różnią się cyframi, ilość cyfr taka sama. Tylko jaki ma to związek, czy mają być takie same?
Tak pomyślałem, powiedziałeś że w razie zagubienia jednego z kluczyków na podstawie nr można go zablokować . Ale jeśli nr są takie same to blokujemy wszystkie. Posumowując, numery te muszą się różnić i nie jest to argument do dyskusji w serwisie, chyba że się mylę. Pomóż .
Tak pomyślałem, powiedziałeś że w razie zagubienia jednego z kluczyków na podstawie nr można go zablokować . Ale jeśli nr są takie same to blokujemy wszystkie. Posumowując, numery te muszą się różnić i nie jest to argument do dyskusji w serwisie, chyba że się mylę. Pomóż .
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
Ja bym spróbował jeszcze w Toruniu, jak zamawiali to niech sprawdzą czy dobrze zamówili, a z tego co wiem w komputerze powinni mieć nr. kluczyka starego i można sprawdzić czy była wymieniana stacyjka. Jak nic nie da zadzwoniłbym, a potem napisał skargę do Przedstawicielstwa Mercedesa na Polskę, opisać wszystko dokładnie, masz fakturę powinni zareagować
Nie wiem jak jest prawnie, ale jak ja zamawiałem kluczyk to uprzedzili mnie że jak ktoś wymieniał stacyję to kluczyk nie będzie działał i stracę zaliczkę, a że mam samochód serwisowany spytałem się kto to mógłby wymienić, powiedziali że serwis. Więc jak serwis to mowię sprawdź pan w komputerze jakby było wymieniane to będzie adnotacja. Sprawdził nie było.Waldorff pisze:
Rozumiem... jednak gdyby okazało się, że zakupiony przez Ciebie kluczyk NIE DZIAŁA - sprzedający jest ZOBOWIĄZANY do zwrotu zaliczki. Na tym polega istota zaliczki!
Może jest jakaś możliwość sprawdzenia zgodności kluczyka i modułu z numerem VIN?
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Renault Fluence 1,6 110KM
Re: kluczyk do e210 2,7 cdi 2000r
stary rece opadaja. kluczyk jest zle zaprogramowany, bo wszystkie objawy na to wskazuja. moze sie nie znam, ale nie slyszalem zeby po VINie dorabiali klucze, a jedynie po starym kluczyku zczytujac eeprom, w ktorym jest kod. zepsute kluczyki wysylaja do niemiec (w polsce tego nie robia) i stamtad po 2-4 tygodniach przychodza skopiowane dzialajace i nowiutkie. oczywiscie polskie ASO swoja marze przytnie.d4r4s pisze:Witam , czytam wasze posty i stwierdzam ze postąpiłem tak jak wy.
Zamówiłem kluczyk do mojego mercedesa 2000r e 210 2,7 cdi aut. Przysłali mi zamawiając na podstawie nr vin auta twierdząc ze dany kluczyk bedzie miał wprowadzone kody. Dostaje go do reki, wkładam i nic, nic, nic. @ godzinne dyskusje ze serwisantem mercedesa i nic. Twierdzi ze musiał poprzedni właściciel wymienić cały moduł i kluczyki dlatego nowy zamówiny nie poasuje. Ale udowodniłem mu ze kluczyk metalowy z rybki nowego i starego sa takie same,wiec przyjął ze to ten właściwy. Tylko dlaczego nie działa? No to wpadł na pomysł ze uszkodzony jest moduł zczutujący w stacyjce tzw, ezs . Urządzenie Komunikujące się z kluczykiem. ok .to dlaczego z dwóch kluczków starych które posiadam jeden działa a drugi nie. Teraz jestem w posiadaniu dodatkowo nowego kluczyka który leży w szufladzie. Jakie jest z tego wyjscie. Proszę o pomoc
jak mogles zaplacic z gory kase? robota zrobiona to sie placi. nie rozumiem dlaczego poszedles na takie warunki. dales ciala i tyle.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
jesli chodzi o ta sprawe z kluczykiem to ktos dobrze poradzil...zadzwon do centrali MB w Polsce i tam poinformuj o sprawie...jak dobrze pojdzie dostaniesz od nich pismo z ktorym bedziesz mogl isc do ASO w Toruniu i beda musieli Ci dac nowy kluczyk...
kiedys mielismy podobnie tylko nie z ASO MB a z ASO innej marki...ASO w Wawie upieralo sie ze nie wykona nam naprawy gwarancyjnej wiec zrobilismy dokumentacje i wyslalismy papiery do centrali...w centrali uznali gwarancje i ASO w Wawie nie mialo nic do gadania...musieli naprawiac...
kiedys mielismy podobnie tylko nie z ASO MB a z ASO innej marki...ASO w Wawie upieralo sie ze nie wykona nam naprawy gwarancyjnej wiec zrobilismy dokumentacje i wyslalismy papiery do centrali...w centrali uznali gwarancje i ASO w Wawie nie mialo nic do gadania...musieli naprawiac...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości