Dorabianie kluczy do Mercedesa

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
ckru
VIP
Posty: 227
Rejestracja: 9 cze 2008, o 08:50
Lokalizacja: ZPL

Post autor: ckru »

Pownieneś dostać nowy moduł.
S210 '98 E300 TD Avantgarde
BMW 316i '96
VW Golf III '95 1.4
martinez
Posty: 23
Rejestracja: 15 cze 2008, o 10:34
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: martinez »

witam dostaniesz kolego już ten nowy wzór kluczyka jak ma nowa e klasa ja właśnie niedawno dorabiałem,w Poznaniu 760 zł i dwa tygodnie trza czekać,oczywiście musi być właściciel osobiście,ale kolega któremu nie działa kluczyk niech poszuka w necie bo gdzieś mi przemkło że ktoś naprawia.Pozdrawiam
124 200D"91;124 300D"95;E-270CDI"01
Awatar użytkownika
darek0473
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 22 maja 2008, o 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: darek0473 »

Witam u mnie kosztuje zaprogramowanie 40 funtow i trwa to dwie godz a czysty kluczyk mozna kupic na ebay ja juz kupilem za 10 funow ale przyslali mi pokrowiec skorzany na kluczyk jak sie okazalo nie przeczytalem a spojzalem tylko na zdjecie i mam fajny pokrowiec, kluczyk kosztuje okolo 30 funtow a uzywany od 2 do 10 funow, znalazlem tez programator + 6 kluczykow za jedyne 2000 funow pozdrawiam

http://cgi.ebay.co.uk/MB-TRANSPONDER-KE ... .m14.l1318
Załączniki
ooooo 001.JPG
Ostatnio zmieniony 11 lip 2008, o 16:09 przez darek0473, łącznie zmieniany 1 raz.
E200 2000r
philips_15
Posty: 6
Rejestracja: 5 lip 2008, o 08:32
Lokalizacja: W-Wa

Dziękuje:D

Post autor: philips_15 »

Jednak udało się załatwić taniej w Warszawie ale dziękuje za zaangażowanie:)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

W jaki sposob to zalatwiles?
E 220 CDI '01 Elegance
philips_15
Posty: 6
Rejestracja: 5 lip 2008, o 08:32
Lokalizacja: W-Wa

:)

Post autor: philips_15 »

Poszedłem do serwisu ASO MERCEDES kosztowało mnie to 800zl ale nie mam zamiaru marnować kolejnego tygodnia na szukanie dorbienie kluczyka po poprostu jedyna wyjście to iść do seriwsu Mercedesa ze wszystkimi dokumentami pojazdu.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2008, o 11:54 przez philips_15, łącznie zmieniany 1 raz.
davmix
Posty: 216
Rejestracja: 25 maja 2008, o 19:17
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: davmix »

Na miejscu Ci to zrobili czy musiałeś czekać??
gigant91
Posty: 5
Rejestracja: 6 lip 2008, o 21:16
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: gigant91 »

Witam. Ja również miałem problem z kluczami jakie dostałem przy zakupie. Jeden był sprawny a dwa fiksowały, znalazłem gościa w trójmieście, który naprawia takie cuda, a że mieszkam daleko można wysłać do niego klucze i otrzymujemy z powrotem pięknie naprawione kluczyki. Ja za naprawę swoich kluczy zapłaciłem 500 zł, jeden z kluczy był tak zdewastowany w środku,że byłem przekonany iż na stracenie pójdzie. Ale jednak gościu go również przywrócił do życia. A co w tym wszystkim najważniejsze czas wysłania i odbioru kluczy z naprawy to trzy dni ! ! ! :mrgreen:
philips_15
Posty: 6
Rejestracja: 5 lip 2008, o 08:32
Lokalizacja: W-Wa

Dorobienie kluczyka do Mercedesa E200Cdi

Post autor: philips_15 »

Trzeba poczekać powiedzieli że do 14 dni zrobią
d4r4s
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2008, o 15:35
Lokalizacja: Toruń

kluczyk do e210 2,7 cdi 2000r

Post autor: d4r4s »

Witam , czytam wasze posty i stwierdzam ze postąpiłem tak jak wy.
Zamówiłem kluczyk do mojego mercedesa 2000r e 210 2,7 cdi aut. Przysłali mi zamawiając na podstawie nr vin auta twierdząc ze dany kluczyk bedzie miał wprowadzone kody. Dostaje go do reki, wkładam i nic, nic, nic. @ godzinne dyskusje ze serwisantem mercedesa i nic. Twierdzi ze musiał poprzedni właściciel wymienić cały moduł i kluczyki dlatego nowy zamówiny nie poasuje. Ale udowodniłem mu ze kluczyk metalowy z rybki nowego i starego sa takie same,wiec przyjął ze to ten właściwy. Tylko dlaczego nie działa? No to wpadł na pomysł ze uszkodzony jest moduł zczutujący w stacyjce tzw, ezs . Urządzenie Komunikujące się z kluczykiem. ok .to dlaczego z dwóch kluczków starych które posiadam jeden działa a drugi nie. Teraz jestem w posiadaniu dodatkowo nowego kluczyka który leży w szufladzie. Jakie jest z tego wyjscie. Proszę o pomoc
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
Awatar użytkownika
darek0473
VIP
Posty: 540
Rejestracja: 22 maja 2008, o 21:11
Lokalizacja: Opole

Post autor: darek0473 »

Wedlug mnie musisz jechac do servisu zaprogramowac go, najlepiej tam gdzie zamawiales (a gdzie zamawiales?)
E200 2000r
d4r4s
Posty: 11
Rejestracja: 13 lip 2008, o 15:35
Lokalizacja: Toruń

Post autor: d4r4s »

Masz zupełną rację, tak też chciałem zeby zrobili. Ale odpowiedz brzmi" ale jak" tak nnie można, to nie da rady. kluczyk jest przypisany doi tego auta i my nic nie zrobimy. Qrcze zamówili mi nowy kluczyk który nie działa i nic z nim nie można zrobić. To jest pytanie. ASO Toruń Mercedes Frelik
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
piker
VIP
Posty: 251
Rejestracja: 1 lis 2008, o 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz-Zielonka

Post autor: piker »

witam.Zadzwoń kolego do serwsu do Bydgoszczy tam ci zrobią. Wiem bo pytałem. tylko nie wiem za ile
s210 e300td 97r avantgarde WDB2102251A577820- sprzedany
Volvo S80 2.4b
Triumph Tiger 00'
Waldorff
VIP
Posty: 103
Rejestracja: 17 sie 2008, o 00:13
Lokalizacja: Wa-wa/Gdynia

Post autor: Waldorff »

d4r4s pisze: Qrcze zamówili mi nowy kluczyk który nie działa i nic z nim nie można zrobić. To jest pytanie. ASO Toruń Mercedes Frelik
Zapomniałeś o jednej podstawowej zasadzie handlowej w Polsce:
- Za niedziałające rzeczy się NIE PŁACI. Nigdy i nigdzie.
Dziwię sie Tobie, że zapłaciłeś kasę przed sprawdzeniem kluczyka...
Teraz pseudoserwis Mercedesa ma Cię (za przeporoszeniem) w nosie - bo to właśnie Polska jest :-(
Współczuję sytuacji...
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity).
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93

Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa :)
Gerri
Doradca
Posty: 459
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 00:09
Lokalizacja: Limerick - IRELAND

Re: kluczyk do e210 2,7 cdi 2000r

Post autor: Gerri »

d4r4s pisze: Dostaje go do reki, wkładam i nic, nic, nic.
Nie wiemy, co zostało zamówione: czy kluczyk "dodatkowy" czy "zapasowy". Zapasowy działa od razu po włożeniu do stacyjki i zorientowany w temacie sprzedawca właśnie taki zamówi. Kluczyk dodatkowy po włożeniu do stacyjki nie będzie działał: wymaga pewnych zabiegów programujących.(może jest akurat odwrotnie - ale na pewno taka jest zasada) Sprawa następna: czasami przy zamówieniu wystarczy źle zaznaczyć rynek na który przeznaczony był samochód. Jeżeli dla samochodu europejskiego zaznaczymy, że był on zrobiony na rynek USA - to kluczyk też nie będzie działał, gdyż niektóre parametry sygnału są inne dla USA.
d4r4s pisze:Ale udowodniłem mu ze kluczyk metalowy z rybki nowego i starego sa takie same,wiec przyjął ze to ten właściwy.

To o niczym nie świadczy - obie części zamawia się oddzielnie. Równie dobrze można wymienić tylko "rybkę" nie ruszając bębenków.

d4r4s pisze:Teraz jestem w posiadaniu dodatkowo nowego kluczyka który leży w szufladzie. Jakie jest z tego wyjscie. Proszę o pomoc
W tym wypadku z sytuacji powinno wybrnąć ASO:
- po pierwsze powinni klientowi oddać auto z działającym kluczem
- jeżeli klucz nie działa, to powinni dojść dlaczego (niech reklamują u producenta, lub niech znajdą winnego pracownika który źle zamówił - kopie zamówień ze wszystkimi parametrami są w każdym ASO przechowywane)
Zresztą zazwyczaj w ASO tak to wygląda: do odbioru klucza klient podstawia samochód (przy okazji ASO stwierdza, że kluczyk został dorobiony do samochodu którym klient dysponuje, a nie do takiego który ma sąsiad i jest akurat dużo ładniejszy :lol: )
Pracownik warsztatu sprawdza działanie kluczyka i dopiero wtedy oddaje kluczyk klientowi.

KLuczyk "z chromem" przyjdzie wtedy, jeżeli numer zamówionej części będzie się zaczynał od 211. Zawsze można zamówić dokładnie ten numer, z jakim wyszedł z fabryki - wtedy przyjdzie stary wzór.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości