Dorabianie kluczy do Mercedesa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
witam dostaniesz kolego już ten nowy wzór kluczyka jak ma nowa e klasa ja właśnie niedawno dorabiałem,w Poznaniu 760 zł i dwa tygodnie trza czekać,oczywiście musi być właściciel osobiście,ale kolega któremu nie działa kluczyk niech poszuka w necie bo gdzieś mi przemkło że ktoś naprawia.Pozdrawiam
124 200D"91;124 300D"95;E-270CDI"01
Witam u mnie kosztuje zaprogramowanie 40 funtow i trwa to dwie godz a czysty kluczyk mozna kupic na ebay ja juz kupilem za 10 funow ale przyslali mi pokrowiec skorzany na kluczyk jak sie okazalo nie przeczytalem a spojzalem tylko na zdjecie i mam fajny pokrowiec, kluczyk kosztuje okolo 30 funtow a uzywany od 2 do 10 funow, znalazlem tez programator + 6 kluczykow za jedyne 2000 funow pozdrawiam
http://cgi.ebay.co.uk/MB-TRANSPONDER-KE ... .m14.l1318
http://cgi.ebay.co.uk/MB-TRANSPONDER-KE ... .m14.l1318
Ostatnio zmieniony 11 lip 2008, o 16:09 przez darek0473, łącznie zmieniany 1 raz.
E200 2000r
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 lip 2008, o 08:32
- Lokalizacja: W-Wa
Dziękuje:D
Jednak udało się załatwić taniej w Warszawie ale dziękuje za zaangażowanie:)
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 lip 2008, o 08:32
- Lokalizacja: W-Wa
:)
Poszedłem do serwisu ASO MERCEDES kosztowało mnie to 800zl ale nie mam zamiaru marnować kolejnego tygodnia na szukanie dorbienie kluczyka po poprostu jedyna wyjście to iść do seriwsu Mercedesa ze wszystkimi dokumentami pojazdu.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2008, o 11:54 przez philips_15, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Ja również miałem problem z kluczami jakie dostałem przy zakupie. Jeden był sprawny a dwa fiksowały, znalazłem gościa w trójmieście, który naprawia takie cuda, a że mieszkam daleko można wysłać do niego klucze i otrzymujemy z powrotem pięknie naprawione kluczyki. Ja za naprawę swoich kluczy zapłaciłem 500 zł, jeden z kluczy był tak zdewastowany w środku,że byłem przekonany iż na stracenie pójdzie. Ale jednak gościu go również przywrócił do życia. A co w tym wszystkim najważniejsze czas wysłania i odbioru kluczy z naprawy to trzy dni ! ! ! :mrgreen:
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 lip 2008, o 08:32
- Lokalizacja: W-Wa
Dorobienie kluczyka do Mercedesa E200Cdi
Trzeba poczekać powiedzieli że do 14 dni zrobią
kluczyk do e210 2,7 cdi 2000r
Witam , czytam wasze posty i stwierdzam ze postąpiłem tak jak wy.
Zamówiłem kluczyk do mojego mercedesa 2000r e 210 2,7 cdi aut. Przysłali mi zamawiając na podstawie nr vin auta twierdząc ze dany kluczyk bedzie miał wprowadzone kody. Dostaje go do reki, wkładam i nic, nic, nic. @ godzinne dyskusje ze serwisantem mercedesa i nic. Twierdzi ze musiał poprzedni właściciel wymienić cały moduł i kluczyki dlatego nowy zamówiny nie poasuje. Ale udowodniłem mu ze kluczyk metalowy z rybki nowego i starego sa takie same,wiec przyjął ze to ten właściwy. Tylko dlaczego nie działa? No to wpadł na pomysł ze uszkodzony jest moduł zczutujący w stacyjce tzw, ezs . Urządzenie Komunikujące się z kluczykiem. ok .to dlaczego z dwóch kluczków starych które posiadam jeden działa a drugi nie. Teraz jestem w posiadaniu dodatkowo nowego kluczyka który leży w szufladzie. Jakie jest z tego wyjscie. Proszę o pomoc
Zamówiłem kluczyk do mojego mercedesa 2000r e 210 2,7 cdi aut. Przysłali mi zamawiając na podstawie nr vin auta twierdząc ze dany kluczyk bedzie miał wprowadzone kody. Dostaje go do reki, wkładam i nic, nic, nic. @ godzinne dyskusje ze serwisantem mercedesa i nic. Twierdzi ze musiał poprzedni właściciel wymienić cały moduł i kluczyki dlatego nowy zamówiny nie poasuje. Ale udowodniłem mu ze kluczyk metalowy z rybki nowego i starego sa takie same,wiec przyjął ze to ten właściwy. Tylko dlaczego nie działa? No to wpadł na pomysł ze uszkodzony jest moduł zczutujący w stacyjce tzw, ezs . Urządzenie Komunikujące się z kluczykiem. ok .to dlaczego z dwóch kluczków starych które posiadam jeden działa a drugi nie. Teraz jestem w posiadaniu dodatkowo nowego kluczyka który leży w szufladzie. Jakie jest z tego wyjscie. Proszę o pomoc
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
Masz zupełną rację, tak też chciałem zeby zrobili. Ale odpowiedz brzmi" ale jak" tak nnie można, to nie da rady. kluczyk jest przypisany doi tego auta i my nic nie zrobimy. Qrcze zamówili mi nowy kluczyk który nie działa i nic z nim nie można zrobić. To jest pytanie. ASO Toruń Mercedes Frelik
Mercedes W210 2,7CDI 2000r.
Zapomniałeś o jednej podstawowej zasadzie handlowej w Polsce:d4r4s pisze: Qrcze zamówili mi nowy kluczyk który nie działa i nic z nim nie można zrobić. To jest pytanie. ASO Toruń Mercedes Frelik
- Za niedziałające rzeczy się NIE PŁACI. Nigdy i nigdzie.
Dziwię sie Tobie, że zapłaciłeś kasę przed sprawdzeniem kluczyka...
Teraz pseudoserwis Mercedesa ma Cię (za przeporoszeniem) w nosie - bo to właśnie Polska jest :-(
Współczuję sytuacji...
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity).
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Aktualnie: E-124 300TD'94 oraz E-124 300D'93
Jestem dobry w łóżku... mogę spać do południa
Re: kluczyk do e210 2,7 cdi 2000r
Nie wiemy, co zostało zamówione: czy kluczyk "dodatkowy" czy "zapasowy". Zapasowy działa od razu po włożeniu do stacyjki i zorientowany w temacie sprzedawca właśnie taki zamówi. Kluczyk dodatkowy po włożeniu do stacyjki nie będzie działał: wymaga pewnych zabiegów programujących.(może jest akurat odwrotnie - ale na pewno taka jest zasada) Sprawa następna: czasami przy zamówieniu wystarczy źle zaznaczyć rynek na który przeznaczony był samochód. Jeżeli dla samochodu europejskiego zaznaczymy, że był on zrobiony na rynek USA - to kluczyk też nie będzie działał, gdyż niektóre parametry sygnału są inne dla USA.d4r4s pisze: Dostaje go do reki, wkładam i nic, nic, nic.
d4r4s pisze:Ale udowodniłem mu ze kluczyk metalowy z rybki nowego i starego sa takie same,wiec przyjął ze to ten właściwy.
To o niczym nie świadczy - obie części zamawia się oddzielnie. Równie dobrze można wymienić tylko "rybkę" nie ruszając bębenków.
W tym wypadku z sytuacji powinno wybrnąć ASO:d4r4s pisze:Teraz jestem w posiadaniu dodatkowo nowego kluczyka który leży w szufladzie. Jakie jest z tego wyjscie. Proszę o pomoc
- po pierwsze powinni klientowi oddać auto z działającym kluczem
- jeżeli klucz nie działa, to powinni dojść dlaczego (niech reklamują u producenta, lub niech znajdą winnego pracownika który źle zamówił - kopie zamówień ze wszystkimi parametrami są w każdym ASO przechowywane)
Zresztą zazwyczaj w ASO tak to wygląda: do odbioru klucza klient podstawia samochód (przy okazji ASO stwierdza, że kluczyk został dorobiony do samochodu którym klient dysponuje, a nie do takiego który ma sąsiad i jest akurat dużo ładniejszy :lol: )
Pracownik warsztatu sprawdza działanie kluczyka i dopiero wtedy oddaje kluczyk klientowi.
KLuczyk "z chromem" przyjdzie wtedy, jeżeli numer zamówionej części będzie się zaczynał od 211. Zawsze można zamówić dokładnie ten numer, z jakim wyszedł z fabryki - wtedy przyjdzie stary wzór.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości