Lejace wtryski

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

tomek65
Posty: 43
Rejestracja: 14 paź 2009, o 22:50
Lokalizacja: kolno

Lejace wtryski

Post autor: tomek65 »

Juz od początku zauwarzyłem że moje auto po gwaltownym przyśpieszeniu,
puszcza zadziwiajace chmurki,zastanawiam sie czy jest to wina wtrysków,czy też automaty tak mają,w co bardzo wątpie.co może być przyczyną,???? Z góry dziekuje za porady.
tomek65
E300 TD 98r.Awantgarde automat
WIN WDB2100251A611599
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

akurat w E300 TD wtryski przesunalbym na drugi plan. predzej to bedzie przycinajacy sie zawor EGR lub czesciowo niesprawy przeplywomierz powietrza i zle dobrana mieszanka.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
tomek65
Posty: 43
Rejestracja: 14 paź 2009, o 22:50
Lokalizacja: kolno

Post autor: tomek65 »

a wiec co mi radzisz jak to sprawdzic???

[ Dodano: 2009-10-23, 23:18 ]
Chcialbym dodać,w trakcie gdy normalnie i płynnie dodaje gazu,ten problem sie nie pojawia.

[ Dodano: 2009-10-25, 00:05 ]
Powracając do tematu,chciałbym zacząć od zaworu ERG mysle że to będzie łatwiejsze.wolalbym to sprawdzic jesli można to zrobić domowym sposobem,,że tak nazwe,,
Kolega fabek,postawił na Egera lub na przepływke,to drugie troche mi tu nie pasuje.Może ktoś podpowie jak sprawdzic zawór ERG ewentualnie w razie konieczności jak go naprawić.
tomek65
E300 TD 98r.Awantgarde automat
WIN WDB2100251A611599
Awatar użytkownika
AdamusTHC
Posty: 138
Rejestracja: 24 sie 2009, o 18:05
Lokalizacja: Stara Wieś/WPR/Wawa

to samo

Post autor: AdamusTHC »

ten sam problem mam w 2.2 cdi pozdrawiam
VIN WDB2102061A912646
MaxCDI
Posty: 19
Rejestracja: 5 lis 2009, o 14:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MaxCDI »

Proponuję zacząć od wymiany filtra powietrza, następnie wyczyścić czujnik temperatury powietrza dolotowego, jeśli to nie pomaga i kopci dalej można wyczyścić zawór EGR na kolektorze dolotowym. Za taki stan rzeczy może tez być odpowiedzialny czujnik obrotów wałka rozrządu, który sieje dużą ilością błędów podobnie do czujnika temperatury.
rumun1979
Posty: 27
Rejestracja: 25 mar 2009, o 11:16
Lokalizacja: śląsk

Post autor: rumun1979 »

A gdzie się znajduje czujnik temperatury powietrza dolotowego bo niewiem :?:
S210 E300 TD AVANTGARDE 1998r
WDB2102251A719956
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Proszę tu:
Załączniki
W210 OM 606.962 czujnik temp.poiwtrza zasysanego.jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
AdamusTHC
Posty: 138
Rejestracja: 24 sie 2009, o 18:05
Lokalizacja: Stara Wieś/WPR/Wawa

_

Post autor: AdamusTHC »

a ja co mam zrobić? czy przyczyna kopciałka moze byc brak tej puszki od spalin za turbina??
VIN WDB2102061A912646
Awatar użytkownika
Jaco20005
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 3 kwie 2008, o 22:09
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Jaco20005 »

U mnie też kopci przy gwałtownym dodaniu gazu. A pojawiło się to po wymianie wtrysków na nowe. Czy możliwym jest że mechanik coś źle ustawił? Wtryski wymieniałem u mechanika, który jest specjalistą od układów wtryskowych. Wtryski oryginalne MB. Silnik 2,2 CDI. EGR wyczyszczony i zaślepiony. Klapki w kolektorze chodzą. A kopcenie pojawiło się bezpośrednio po wymianie wtrysków.
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Wtryski nowe, trzeba adaptować do sterownika CDI na Star Diagnosis.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Jaco20005
VIP
Posty: 222
Rejestracja: 3 kwie 2008, o 22:09
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Jaco20005 »

Czyli stawiasz, że źle przeprowadził adaptację, albo wcale jej nie zrobił? Tak myślałem. Dzięki!
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
Awatar użytkownika
AdamusTHC
Posty: 138
Rejestracja: 24 sie 2009, o 18:05
Lokalizacja: Stara Wieś/WPR/Wawa

Post autor: AdamusTHC »

u mnie tez podobno wtryski byly wymieniane tez niby u speca 'Noc" musze do Ciebie podjechac jakos zrobisz co trzeba
VIN WDB2102061A912646
culon
Posty: 9
Rejestracja: 8 paź 2009, o 12:36
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: culon »

witam
Po uruchomieniu silnika auto kulało przez kilka sekund jakby chodziło na trzy cylindry i do 80 stopni przy niektórych obrotach kopciło na biało, wymieniłem świece sprawdziłem sterowniki grzania świec wszystko oki. Na forum poradzono mi przyjrzeć się wtryskiwacza po demontażu wszystkie miały ciśnienie 100 bar a jeden lał paliwo, kupiłem używany wtrysk i gość od części twierdził że 100 bar to za mało pokazał mi wtryskiwacz boscha prawie identyczny różnica niżej mocowanie do klucza ale jego ciśnienie 125 bar zdecydowałem sie na lukasa identycznego z moimi a tam ciśnienie 105 bar.
Po wymianie zauważyłem że ustało dymienie silnik mniej kuleje ale jeszcze nie jest ideałem i obroty przez pierwsza minutę nie wchodzą powyżej 3500 obr EPS się nie zapala po ok minucie silnik można kręcić w górę

mam pytanie

-jakie ciśnienie ma mieć wtrysk lukasa, czy 105 bar to nie za malo?
-gdzie można zdobyć podkładki regulacyjne do wtryskiwaczy bo sprężyna jest twarda i rozciągnięcie kończy się pęknięciem ?
-po odpaleniu ok minuty nie moge przekroczyć 3500 tys obr EPS sie nie zapala,po minucie obroty wchodzą do końca czy to normalne?

MB 220 diesel 1997 rok 250 tys km
Robosz
Posty: 71
Rejestracja: 19 mar 2009, o 10:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: Robosz »

Noc możesz podać jak się przeprowadza adaptację na STAR DIAGNOSIS, czy to wiedza tajemna?
W211 320CDI 2003r
WDB 2110261A236846
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Chciałem zażartować i wpuścić w maliny, ale tego nie zrobię.Bez nauki tego nie zrobisz, a błędów sterownik nie lubi.Głównie chodzi o wpisanie numerów wtrysków we właściwe
miejsce.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości