Lejace wtryski
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Lejace wtryski
Juz od początku zauwarzyłem że moje auto po gwaltownym przyśpieszeniu,
puszcza zadziwiajace chmurki,zastanawiam sie czy jest to wina wtrysków,czy też automaty tak mają,w co bardzo wątpie.co może być przyczyną,???? Z góry dziekuje za porady.
puszcza zadziwiajace chmurki,zastanawiam sie czy jest to wina wtrysków,czy też automaty tak mają,w co bardzo wątpie.co może być przyczyną,???? Z góry dziekuje za porady.
tomek65
E300 TD 98r.Awantgarde automat
WIN WDB2100251A611599
E300 TD 98r.Awantgarde automat
WIN WDB2100251A611599
a wiec co mi radzisz jak to sprawdzic???
[ Dodano: 2009-10-23, 23:18 ]
Chcialbym dodać,w trakcie gdy normalnie i płynnie dodaje gazu,ten problem sie nie pojawia.
[ Dodano: 2009-10-25, 00:05 ]
Powracając do tematu,chciałbym zacząć od zaworu ERG mysle że to będzie łatwiejsze.wolalbym to sprawdzic jesli można to zrobić domowym sposobem,,że tak nazwe,,
Kolega fabek,postawił na Egera lub na przepływke,to drugie troche mi tu nie pasuje.Może ktoś podpowie jak sprawdzic zawór ERG ewentualnie w razie konieczności jak go naprawić.
[ Dodano: 2009-10-23, 23:18 ]
Chcialbym dodać,w trakcie gdy normalnie i płynnie dodaje gazu,ten problem sie nie pojawia.
[ Dodano: 2009-10-25, 00:05 ]
Powracając do tematu,chciałbym zacząć od zaworu ERG mysle że to będzie łatwiejsze.wolalbym to sprawdzic jesli można to zrobić domowym sposobem,,że tak nazwe,,
Kolega fabek,postawił na Egera lub na przepływke,to drugie troche mi tu nie pasuje.Może ktoś podpowie jak sprawdzic zawór ERG ewentualnie w razie konieczności jak go naprawić.
tomek65
E300 TD 98r.Awantgarde automat
WIN WDB2100251A611599
E300 TD 98r.Awantgarde automat
WIN WDB2100251A611599
Proponuję zacząć od wymiany filtra powietrza, następnie wyczyścić czujnik temperatury powietrza dolotowego, jeśli to nie pomaga i kopci dalej można wyczyścić zawór EGR na kolektorze dolotowym. Za taki stan rzeczy może tez być odpowiedzialny czujnik obrotów wałka rozrządu, który sieje dużą ilością błędów podobnie do czujnika temperatury.
_
a ja co mam zrobić? czy przyczyna kopciałka moze byc brak tej puszki od spalin za turbina??
VIN WDB2102061A912646
U mnie też kopci przy gwałtownym dodaniu gazu. A pojawiło się to po wymianie wtrysków na nowe. Czy możliwym jest że mechanik coś źle ustawił? Wtryski wymieniałem u mechanika, który jest specjalistą od układów wtryskowych. Wtryski oryginalne MB. Silnik 2,2 CDI. EGR wyczyszczony i zaślepiony. Klapki w kolektorze chodzą. A kopcenie pojawiło się bezpośrednio po wymianie wtrysków.
W 210 2,2 CDI 143 KM 99r.
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
W 201 1,8E+LPG 109 KM 92r. już były
witam
Po uruchomieniu silnika auto kulało przez kilka sekund jakby chodziło na trzy cylindry i do 80 stopni przy niektórych obrotach kopciło na biało, wymieniłem świece sprawdziłem sterowniki grzania świec wszystko oki. Na forum poradzono mi przyjrzeć się wtryskiwacza po demontażu wszystkie miały ciśnienie 100 bar a jeden lał paliwo, kupiłem używany wtrysk i gość od części twierdził że 100 bar to za mało pokazał mi wtryskiwacz boscha prawie identyczny różnica niżej mocowanie do klucza ale jego ciśnienie 125 bar zdecydowałem sie na lukasa identycznego z moimi a tam ciśnienie 105 bar.
Po wymianie zauważyłem że ustało dymienie silnik mniej kuleje ale jeszcze nie jest ideałem i obroty przez pierwsza minutę nie wchodzą powyżej 3500 obr EPS się nie zapala po ok minucie silnik można kręcić w górę
mam pytanie
-jakie ciśnienie ma mieć wtrysk lukasa, czy 105 bar to nie za malo?
-gdzie można zdobyć podkładki regulacyjne do wtryskiwaczy bo sprężyna jest twarda i rozciągnięcie kończy się pęknięciem ?
-po odpaleniu ok minuty nie moge przekroczyć 3500 tys obr EPS sie nie zapala,po minucie obroty wchodzą do końca czy to normalne?
MB 220 diesel 1997 rok 250 tys km
Po uruchomieniu silnika auto kulało przez kilka sekund jakby chodziło na trzy cylindry i do 80 stopni przy niektórych obrotach kopciło na biało, wymieniłem świece sprawdziłem sterowniki grzania świec wszystko oki. Na forum poradzono mi przyjrzeć się wtryskiwacza po demontażu wszystkie miały ciśnienie 100 bar a jeden lał paliwo, kupiłem używany wtrysk i gość od części twierdził że 100 bar to za mało pokazał mi wtryskiwacz boscha prawie identyczny różnica niżej mocowanie do klucza ale jego ciśnienie 125 bar zdecydowałem sie na lukasa identycznego z moimi a tam ciśnienie 105 bar.
Po wymianie zauważyłem że ustało dymienie silnik mniej kuleje ale jeszcze nie jest ideałem i obroty przez pierwsza minutę nie wchodzą powyżej 3500 obr EPS się nie zapala po ok minucie silnik można kręcić w górę
mam pytanie
-jakie ciśnienie ma mieć wtrysk lukasa, czy 105 bar to nie za malo?
-gdzie można zdobyć podkładki regulacyjne do wtryskiwaczy bo sprężyna jest twarda i rozciągnięcie kończy się pęknięciem ?
-po odpaleniu ok minuty nie moge przekroczyć 3500 tys obr EPS sie nie zapala,po minucie obroty wchodzą do końca czy to normalne?
MB 220 diesel 1997 rok 250 tys km
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Chciałem zażartować i wpuścić w maliny, ale tego nie zrobię.Bez nauki tego nie zrobisz, a błędów sterownik nie lubi.Głównie chodzi o wpisanie numerów wtrysków we właściwe
miejsce.
miejsce.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości