Problemy w E220 2.2 CDI

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Mieteksietek
Posty: 265
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin

Problemy w E220 2.2 CDI

Post autor: Mieteksietek »

Witam
Od jakiegos czasu przegladam te forum i bardzo wiele juz sie dowiedzialem...Jestem laikiem jesli chodzi o samochody a zwlaszcza Mercedesy ...
Mam M... E 220 cdi 2001r okolo 400tyskm w ktorym zaczynaja sie problemy...
Mianowicie
1. z dnia na dzien zaczelo mi padac oswietlenie ... w regulacji nawiewu.. zegarze od temp. i godziny... w odstepach kilku dni...Bezpieczniki niby sa dobre...
2. piszczy mi wspomaganie gdy krece kierownica do oporu
3.Przy zmianie biegy z R na D jest straszny pisk...Wnioskuje ze moga to byc klocki hamulcowe bo byly wymieniane...oby to nie sama skrzynia
4. przycisk w kabinie caly czas pokazuje ze bagaznik jest otwarty i nie da sie go otworzyc z kabiny... cos z czujnikiem i gdzie on dokladnie sie znajduje i jak mozna go doprowadzic do porzadku
5.Czy zbytnie podniesienie tylu( poprzedni wlasciciel wsadzil tam jakies wysokie sprezyny) moze miec wplyw na ogolne zurzycie podwozia bo takowa teorie slyszalem juz dzisiaj...
6.Jaki powinien byc idealny poziom oleju...Ja mam na 3/4 miedzy min a max a komp pokazuje komunikat ze musze dolac litr oleju

Jesli moge prosic o pomoc i jakies podpowiedzi to prosze piszczie...Oczywiscie to pewnie nie sa wszystkie moje zmartwienia, wiec napewno bede wam trul tylki...:)
Mercedes E 220 2,2 CDI
WDB2100071B393905
Awatar użytkownika
delan
VIP
Posty: 270
Rejestracja: 6 gru 2008, o 23:29
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: delan »

p.2 - wymień płyn wspomagania kierownicy.
p.4 - sprawdź czujnik otwarcia bagażnika w klapie po lewej stronie - taki szary plastikowy bolec.
p. 6 - poziom powinien być powyżej połowy min -max. Bagnet może być nieoryginalny lub pomiar żle wykonany.

Pozdro :lol:
E320 CDI Elegance 2000 r.
VIN: WDB2100261B163172