Tłumnik (amortyzator)drgań paska klinowego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- VIP
- Posty: 43
- Rejestracja: 3 cze 2009, o 15:35
- Lokalizacja: Warszawa
Tłumnik (amortyzator)drgań paska klinowego
Witam.Nie znalazlam nigdzie stad nowy temat.Jak sie dobrać do dolnej śruby tłumnika paska klinowego?Pozdrawiam :-)
E250D '97 Elegance kombi manual
Vin WDB2102101A493512
Vin WDB2102101A493512
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Na rysunku jest wszystko.
Aby dostać się do niektórych śrub trzeba demontować "wiskozę" sprzęgło wiskozowe wentylatora i osłonę.W środku sprzęgła śruba mocująca wklejona.
Aby dostać się do niektórych śrub trzeba demontować "wiskozę" sprzęgło wiskozowe wentylatora i osłonę.W środku sprzęgła śruba mocująca wklejona.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- VIP
- Posty: 43
- Rejestracja: 3 cze 2009, o 15:35
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli śruba 59 jest wklejona? Hehehe no i jak sie do niej dobrać?.A do pozostałych można się dostać (czyli odkręcić?).Mnie chodzi o śrubę 77. Czyli podsumowując,żeby się do niej dostać (tz wyjąć bo juz odkręcona i brakuje z 2mm żeby wyszła) muszę to wszystko pozdejmować?Dzieki i pozdrawiam :-)
E250D '97 Elegance kombi manual
Vin WDB2102101A493512
Vin WDB2102101A493512
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Nie zrozumiałaś.Aby do tych śrub się dostać należy zdemontować cały wentylator silnika.
A wentylator jest przymocowany przez sprzęgło wklejoną na "locktait" śrubą.Trzeba blokować
koło pompy wodnej przyrządem fabrycznym lub kombinować płaskim mocnym pilnikiem.
A wentylator jest przymocowany przez sprzęgło wklejoną na "locktait" śrubą.Trzeba blokować
koło pompy wodnej przyrządem fabrycznym lub kombinować płaskim mocnym pilnikiem.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- VIP
- Posty: 43
- Rejestracja: 3 cze 2009, o 15:35
- Lokalizacja: Warszawa
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Zawsze w dwie osoby.I dobrze wyposażony garaż.Jakieś rurki, stare paski, klucze ampuł typu "L" i można to zrobić.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- VIP
- Posty: 43
- Rejestracja: 3 cze 2009, o 15:35
- Lokalizacja: Warszawa
Ja zdemontowałem cały napinacz /kiwaczek/wykręcając imbusem (17) śrubę nr 17, a potem już na wierzchu śrubkę amortyzatorka nr 77 , nie ruszając "wiskozy" ani pompy wody. Tylko to w silniku 2,2 D tam było miejsce dla imbusa po przesunięciu osłony wentylatora w 300 może być ciasno.Grzechoo pisze:Chodzi mi osrube nr 77 ktora jest na wysokosci "kolnierza" pompy wody.
W 210 E 220 D Classic automat 95
Witam,
podłączę się pod ten temat mimo, że trochę czasu minęło od ostatniego postu, ale mój problem wygląda podobnie, otóż 3 miesiące temu z przodu silnika zaczęło coś trajkotać, po oględzinach stwierdziłem, że to tłumik drań rolki napinacz ( po delikatnym dotknięciu od razu cicho było) więc do sklepu i kupiłem febi tłumik. Mechanik miał problemy z wymianą ale się udało, od razu cisza nastała. Niestety nienadługo gdyż wczoraj ponownie zaczęło grzechotać, widać że to ten sam problem, odgłos ten sam i od góry widać, że tak jak poprzednio wyrobiła się dolna tuleja tego tłumika ( tak samo jak poprzednio) tylko szkoda że tak szybko. Zastanawiam się czy to błędny montaż czy słabej jakości tłumik ( Febi). Zauważyłem, że rolka napinacza dosyć mocno pracuje tzn. na luzie mocno, jakieś 3-4 mm w każdą stronę, czy to normalne?? Może powinienem ją też wymienić?
podłączę się pod ten temat mimo, że trochę czasu minęło od ostatniego postu, ale mój problem wygląda podobnie, otóż 3 miesiące temu z przodu silnika zaczęło coś trajkotać, po oględzinach stwierdziłem, że to tłumik drań rolki napinacz ( po delikatnym dotknięciu od razu cicho było) więc do sklepu i kupiłem febi tłumik. Mechanik miał problemy z wymianą ale się udało, od razu cisza nastała. Niestety nienadługo gdyż wczoraj ponownie zaczęło grzechotać, widać że to ten sam problem, odgłos ten sam i od góry widać, że tak jak poprzednio wyrobiła się dolna tuleja tego tłumika ( tak samo jak poprzednio) tylko szkoda że tak szybko. Zastanawiam się czy to błędny montaż czy słabej jakości tłumik ( Febi). Zauważyłem, że rolka napinacza dosyć mocno pracuje tzn. na luzie mocno, jakieś 3-4 mm w każdą stronę, czy to normalne?? Może powinienem ją też wymienić?
Mercedes-Benz E200 LPG
WDB2100351A191329
WDB2100351A191329
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości