Pompa-Sterownik podciśnienia napięcie sterujące

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Kistek
Posty: 146
Rejestracja: 6 kwie 2009, o 22:13
Lokalizacja: Leszno

Pompa-Sterownik podciśnienia napięcie sterujące

Post autor: Kistek »

Walczę z brakiem sterowania turbiną, tzn stoi nieruchomo zawór na turbinie sterowany podciśnieniem. Dziś zrobiłem pomiar napięcia sterującego tą pompką podciśnienia, wyniki są takie:
9,2V po załączeniu stacyjki
potem zwiększając obroty rośnie powoli w granicach 10,5V
11,2 to jest max na obrotach powyżej 3500

Wydaje mi się żeby osiągnąć maksymalną wydajność tej pompki powinno być około 12,5V.
Jeżeli nie jest podawane prawidłowe napięcie tzn za małe coś musi to blokować , jak na moje może jakiś czujnik, ale badając na Star diagnostik nie wykazało żadnych błędów na silniku.
Pomocy!!! Chciał bym mieć wreszcie turbo diesla a nie zwykłego
W210 ELEGANCE E290 TD Kombi'97/98
WDB2102171A539861
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Coś źle mierzyłeś, lub uszkodzony komputer.Zobacz niżej.
Załączniki
W210 E290TD Przetwornik podciśnienia turbo..jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Kistek
Posty: 146
Rejestracja: 6 kwie 2009, o 22:13
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Kistek »

Fakt z tabeli wynika że to napięcie powinno oscylować pomiędzy 4V ,a 12V Możliwe że pomiar dokonałem błędnie, ale raczej wydaje mi się że nie chyba że powinna być podłączona pompka podciśnienia, a nie na odłączonej wtyczce.Tylko gdzie znajdę to złącze diagnostyczne N3/8. Jeżeli by był uszkodzony komputer pewnie by to wykazał Star diagnostik.
W210 ELEGANCE E290 TD Kombi'97/98
WDB2102171A539861
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

N3/8 to sterownik silnika.A nie doczytałeś, że napięcie powinno rosnąć wraz z obrotami.
Oczywiście wszelkie pomiary na wpiętym modulatorze podciśnienia.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości