SKRZYNIA BIEGóW

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
TOMIPLES
VIP
Posty: 53
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 16:27
Lokalizacja: żYRARDóW

SKRZYNIA BIEGóW

Post autor: TOMIPLES »

Jak jadę gdy skrzynia biegów zmienia biegi jest to bardzo nieprzyjemnie odczuwane przez silne szarpanie samochodem czy zawsze skrzynia tak szarpie zachowuje się tak głównie przy przejściu z jedynki na dwójkę i dwójki na trójkę - jest możliwość wyregulowania skrzyni lub może trzeba coś wymienić
muszę dodać jeszcze że jeżeli uda mi się przed zmianą automatyczną odpuścić pedał gazu to w tym momencie zmienia bieg bez szarpnięcia
W210 E220D 1996-09-10
WDB2100041A241667
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

Hm...wyglada to na mocno zaawansowane slizganie sie skrzynii. Moze byc tak ze tarczki sa mocno zuzyte i dlatego tak sie dzieje...po VINie widze ze skrzynka to 722.6 wiec wydaje mi sie ze ciezko tam o regulacje czegokolwiek tak jak bylo w przypadku 722.4 ale jak sie myle to niech ktos mnie poprawi ;-)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

99% blad w ukladzie podcisnienia, czyli nieszczelny, zapchany itd. ten stan moze powodowac nawet zaslepiony zawor EGR. zacznij od sprawdzenia polaczen przy lampach.

jezeli puszczajac nagle gaz odczuwasz dodatkowe stuki z tylu to beda tuleje pod wozkiem tylnym.

pytanie teraz czy po rozgrzaniu oleju w skrzyni problem ustepuje lub sie zmniejsza?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
TOMIPLES
VIP
Posty: 53
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 16:27
Lokalizacja: żYRARDóW

Post autor: TOMIPLES »

fabek pisze:99% blad w ukladzie podcisnienia, czyli nieszczelny, zapchany itd. ten stan moze powodowac nawet zaslepiony zawor EGR. zacznij od sprawdzenia polaczen przy lampach.

jezeli puszczajac nagle gaz odczuwasz dodatkowe stuki z tylu to beda tuleje pod wozkiem tylnym.

pytanie teraz czy po rozgrzaniu oleju w skrzyni problem ustepuje lub sie zmniejsza?

może trochę niejasno się określiłem gdz jadę na pół gazu to zmienia mi się bardzo płynnie lecz gdy wcisnę mu do oporu obroty dochodzę do 4,5 i jak wchodzi kolejny jest bardzo mocne szarpnięcie nieprzyjemne i wydaje mi się niezbyt zdrowe dla samochodu
W210 E220D 1996-09-10
WDB2100041A241667
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

wszystko jasne dla mnie, rozumiem Twoj problem.

sprawdz to co napisalem.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
TOMIPLES
VIP
Posty: 53
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 16:27
Lokalizacja: żYRARDóW

Post autor: TOMIPLES »

fabek pisze:wszystko jasne dla mnie, rozumiem Twoj problem.

sprawdz to co napisalem.

w niedziele posprawdzam dam ci znać czy coś pomogło dzięki
W210 E220D 1996-09-10
WDB2100041A241667
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości