Doszedlem do wniosku ze e300 to najwiekszy szajs :(

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

moze faktycznie zapchany katalizator go dusi, nie masz problemow z odpalaniem?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

Ale jaja!! może niech kolega kupi maluszka :mrgreen: super kultura pracy i wogóle, a tak na serio to faktycznie mocy mu troszkę brakuje szczególnie przy wyprzedzaniu, cóż skrzynia 4-o biegowa sterowana hydraulicznie daje o sobie znać ale na pocieszenie niech kolega znajdzie posty, ile ten sinik z tą skrzynią ma awarii na tle innych? Odnośnie wyciszenia to akurat ta jednostka jest jedną z najcichszych! a rzędowe szóstki słyną z bardzo dużej kultury pracy.No ale jeżeli koledze to nie odpowiada to zawsze można sobie mesia zmienić. ps. mój nigdy nie spalił więcej niż 10l.
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
BREAKE220D
Posty: 94
Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BREAKE220D »

Witam, a ja mam E 220D każdy mówi że słaby ale w/g mnie nie ma tragedii. Zależy kto czego od auta oczekuje. Jak ktoś potrzebuje sportowca to na Subaru np trzeba się przesiąść. Pozdrawiam wszystkich W 210-kowców
MB 220D '97
ELEGANCE - WDB2100041A321849
VW NB 2.0i '99
www.newbeetle.fora.pl
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

CZy tego Rege juz ktos udusił cichcem?? Żadnych doniesień z nierównej walki....
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Eligiuss
Posty: 15
Rejestracja: 7 cze 2009, o 20:20
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Eligiuss »

:shock: :shock: :shock:
Jestem tu nowy... Od 3 tygodni posiadam E300 TD Avantgarde 98'... i obrzucanie błotem tego auta (silnika)... jest bluźnierstwem... :-/

Kupiłeś padaczkę - jak nic...

Przed zakupem przymierzałem się do różnych silników, jednak gdy przejechałem się wtedy moim przyszłym autem powiedziałem - BIORĘ! 300 daje piękną pracę silnika... Przy tym litrażu jest naprawdę cichutki, a jak da się kopa...zaczyna pięknie ryczeć! Niejedna benzyna po "przeróbkach" chciałaby mieć takie brzmienie. Do tego cudnie wciska w fotel...

Zdecydowana większość posiadaczy 300-etek jest zadowolona z motoru.


Pzdr!
Mercedes W210 E300 TD 177 KM Avantgarde 97r. (kombi)
Mercedes W210 E320 220 KM Avantgarde 96r. (sedan)

WDB2100551A139781
Awatar użytkownika
rene
Posty: 480
Rejestracja: 13 sty 2009, o 21:10
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rene »

Eligiuss pisze:Jestem tu nowy... Od 3 tygodni posiadam E300 TD Avantgarde 98'... i obrzucanie błotem tego auta (silnika)... jest bluźnierstwem... :-/
Eligiuss, poczytaj dokładnie wątek - to jest o 300D a nie o 300 TD :!:
Srebrna S210 290TD T Classic Automat '97
WDB2102171A400160
Obrazek
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Chyba go juz ktos udusił jako blużniercę. Albo skończył na stosie!
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

Zyje zyje... wszystko sprawdzone dalej to samo.
Chyba cos jest nie tak z nim jednak, opisalem to dokladnie w nowym temacie z nowymi szczegolami...
w210 e200 Classic 96'
norweg
Posty: 25
Rejestracja: 13 wrz 2008, o 18:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: norweg »

Rage23Kr pisze:Zyje zyje... wszystko sprawdzone dalej to samo.
Chyba cos jest nie tak z nim jednak, opisalem to dokladnie w nowym temacie z nowymi szczegolami...
Witam kolegę,też mam e300d,te motorki to bajka,coś nie tak z Twoim mesiem,u mnie mogę rozmawiać szeptem,żadnych odkurzaczy bym nie zniósł,robię trasy rzędu 1500-2000km wyobraź sobie jak by wyglądał mój słuch,a lubię posłuchać muzyki klasycznej w długiej podróży,a w takim zgiełku jak piszesz nie dało by się posłuchać tego rodzaju muzyki,jaki przebieg ma auto?czy aby na pewno taki jak sądzisz?
henryk-w7 Eklasa w210 300d v24 rarytasik sel w126 500 w automacie
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

A jakie ma zużycie oleju?? A zjawisko "szwungu" Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zrobilem swojej trzysecie przeglad calej elektryki, dolotu, podcisnien, ukl. paliwowego, znalazlo sie pare drobiazgow do poprawienia, ale w tej chwili chodzi jak pszczolka i ma niezlego kopniaka ;-)
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

Auto ma 250 tys na liczniku - ile ma faktycznie nie wiem.
Oleju nie bierze w ogole, byl zmieniany 6tys temu i jest max.
Bede dalej nad tym pracowal poki co sprawdzilem podcisnienia, czujniki itp to co koledzy sugerowali niestety zadnych efektow.
Bardzo bym sie chcial przejechac taka sama 300tka i porownac czy to ja mam cos z glowa nie tak czy to auto faktycznie nie chodzi tak jak powinno.
w210 e200 Classic 96'
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

RAge, jest mozliwe ze szukasz kwadratowych jaj. Szukaj podobnego mebla w okolicy i dogadaj się. Hej! (będe niebawem smigał do Wrocławia, to przez Kraków. Pogadamy??Tylko ja mam TD)
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

baca pisze:RAge, jest mozliwe ze szukasz kwadratowych jaj. Szukaj podobnego mebla w okolicy i dogadaj się. Hej! (będe niebawem smigał do Wrocławia, to przez Kraków. Pogadamy??Tylko ja mam TD)
Chetnie tylko daj znac kiedy :)
w210 e200 Classic 96'
pytling
Posty: 12
Rejestracja: 8 paź 2009, o 22:41
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: pytling »

Witam,
i jak udało się rozwiąząć ten problem? Mam podobnie w 2,9 td i nie wiem od czego zacząć...sprawdzić łączenie między katalizatorem a turbiną? Wtryski?
MB 210 E290 Turbodiesel 1997 kombi
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości