korozja w niektorych modelach w210 przed liftem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wszystko zalezy z jakiego kraju pochodzi mercedes (z danii sa bardziej podatne na korozje, bo jest tam wilgotny klimat) i oczywiscie czy byl bity. w210 lapala korozja, bo zaoszczedzili na ocynku blach, ktory dawali tylko od wewnatrz. w124 ocynkowane byly z dwoch stron. a ze ocynk taki jest lepszy chyba nie musze mowic, przypomnijcie sobie stare audi 100 "cygara". maja po 20 lat i zdrowe blachy.
nowe samochody wszystkie beda rdzewialy, czesciej trzeba bedzie elementy zawieszenia zmieniac, bo taka jest polityka koncernow samochodowych. po co maja zrobic samochod, ktory bedzie jezdzil 20 lat bezawaryjnie? nikt nie bedzie wtedy kupowal nowych samochodow. a tak sprzedaz ciagle sie kreci. prawdziwe mercedesy skonczyly sie 15 lat temu i musimy to tego przywyknac. kiedys mercedes byl "made in germany". teraz podzespoly robione sa w wielu krajach (czesto "made in china) i skladane w innym kraju.
nowe samochody wszystkie beda rdzewialy, czesciej trzeba bedzie elementy zawieszenia zmieniac, bo taka jest polityka koncernow samochodowych. po co maja zrobic samochod, ktory bedzie jezdzil 20 lat bezawaryjnie? nikt nie bedzie wtedy kupowal nowych samochodow. a tak sprzedaz ciagle sie kreci. prawdziwe mercedesy skonczyly sie 15 lat temu i musimy to tego przywyknac. kiedys mercedes byl "made in germany". teraz podzespoly robione sa w wielu krajach (czesto "made in china) i skladane w innym kraju.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 28 maja 2008, o 21:26
- Lokalizacja: Łódź
Lakier jest na pewno dobrze utrzymany bez spowalniaczy. Problemy aut z Włoch są takie, że te auta są często przegrzewane i włosi nie dbają o nie wkładając rozmaite podrobki. Ale liczyc trzeba, że trafiłeś dobry model.barti pisze:Tak, na pewno zastosowano w nim znane wszystkim spowolniacze rdzy Lakier mam w 100% oryginalny, podobnie jak szyby (niebieskie)ckru pisze: Pewnie był zrobiony żeby lepiej sprzedać :-) poczekaj troche.
--------------------
E 220 CDI Avantgarde
E 220 CDI Avantgarde
A skąd ta pewność iż lakier jest w 100% oryginalny ?? sprzedający tak powiedział ??barti pisze:Tak, na pewno zastosowano w nim znane wszystkim spowolniacze rdzy Lakier mam w 100% oryginalny, podobnie jak szyby (niebieskie)ckru pisze: Pewnie był zrobiony żeby lepiej sprzedać :-) poczekaj troche.
S210 '98 E300 TD Avantgarde
BMW 316i '96
VW Golf III '95 1.4
BMW 316i '96
VW Golf III '95 1.4
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
w124 nie widzial ocynku na oczy ;] poprostu mial prawidłową konserwacje. Nie wazne kto sklada samochód czy chinczyk czy niemiec wazne z jakich materialow.fabek pisze:wszystko zalezy z jakiego kraju pochodzi mercedes (z danii sa bardziej podatne na korozje, bo jest tam wilgotny klimat) i oczywiscie czy byl bity. w210 lapala korozja, bo zaoszczedzili na ocynku blach, ktory dawali tylko od wewnatrz. w124 ocynkowane byly z dwoch stron. a ze ocynk taki jest lepszy chyba nie musze mowic, przypomnijcie sobie stare audi 100 "cygara". maja po 20 lat i zdrowe blachy.
nowe samochody wszystkie beda rdzewialy, czesciej trzeba bedzie elementy zawieszenia zmieniac, bo taka jest polityka koncernow samochodowych. po co maja zrobic samochod, ktory bedzie jezdzil 20 lat bezawaryjnie? nikt nie bedzie wtedy kupowal nowych samochodow. a tak sprzedaz ciagle sie kreci. prawdziwe mercedesy skonczyly sie 15 lat temu i musimy to tego przywyknac. kiedys mercedes byl "made in germany". teraz podzespoly robione sa w wielu krajach (czesto "made in china) i skladane w innym kraju.
Tak wyszło po badaniach grubości lakieru, która jest wszędzie taka sama i taka jak powinna Pewnie i tak znajdzie się ktoś, kto powie, iż to żadna metoda na sprawdzenie oryginalności lakieru, ale ja jestem zadowolonyckru pisze: A skąd ta pewność iż lakier jest w 100% oryginalny ?? sprzedający tak powiedział ??
Mondzio
Powiem tak nie chcę absolutnie krytykować i podważać twojego zdania, ale kilka dni temu jak robiłem przegląd w Golfie to porozmawiałem z ogarniętym chłopakiem na stacji diagnostycznej i powiedział mi że jeżeli auto było dobrze zrobione i polakierowane to użądzenie do badania grubości lakieru pokaże że jest "cacy" więc na tym się do końca nie opieraj.barti pisze:Tak wyszło po badaniach grubości lakieru, która jest wszędzie taka sama i taka jak powinna Pewnie i tak znajdzie się ktoś, kto powie, iż to żadna metoda na sprawdzenie oryginalności lakieru, ale ja jestem zadowolonyckru pisze: A skąd ta pewność iż lakier jest w 100% oryginalny ?? sprzedający tak powiedział ??
Ja powiem Ci tak znajmowy w którego warsztacie właśnie mój MB ma robione zabiegi kosmetyczne i SPA :-o jak przyprowadziłem auto z Niemiec powiedział mi tak tylko po obejrzeniu auta (bez żadnych pomiarów):
- drzwi tylne prawe były lakierowane i maska przód + listwa (pewnie po obiciu od kamieni), reszta "wygląda" na oryginał (chociaż ja nic nie widziałem żadnej różnicy)
Tego tak naprawdę nigdy nie możesz być pewnien chyba że masz auto od nowości i wiesz co się z nim działo. Pozdr
S210 '98 E300 TD Avantgarde
BMW 316i '96
VW Golf III '95 1.4
BMW 316i '96
VW Golf III '95 1.4
- Johnny Bravo
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 mar 2008, o 15:54
- Lokalizacja: Jaworzno
barti pisze:
Tak, na pewno zastosowano w nim znane wszystkim spowolniacze rdzy Lakier mam w 100% oryginalny, podobnie jak szyby (niebieskie)
sprowadzany z Wloch i nigdy nie byl robiony :mrgreen:
bylem kilka razy w Italii na wczasach i widzialem jak traktuja tam samochody na 100 moze jeden ma tylko jakies male wgniecenia tam nikt nie przejmuje sie drobnymi stluczkami a parkowanie na zderzak-zderzak i lusterko-lusterko jest nagminne
pozdrawiam
Waldi
Waldi
No ja też widziałem jak gość zaparkował tak, że nie mógł drzwi otworzyć i wyszedł szyberdachem, wymiękłem poprostu... :lol:waldimas pisze: bylem kilka razy w Italii na wczasach i widzialem jak traktuja tam samochody na 100 moze jeden ma tylko jakies male wgniecenia tam nikt nie przejmuje sie drobnymi stluczkami a parkowanie na zderzak-zderzak i lusterko-lusterko jest nagminne
korozja w niektorych modelach w210 przed liftem
barti napisał/a:
Pozdrawiam
Tak ja też mam włocha i też ma szyby niebieskie.Szkoda tylko że nie wszystkie z jednego roku Włosi to brudasy i nie dbają o auta.Często podają sprężarki klimy bo taki klimat.Lakier mam w 100% oryginalny, podobnie jak szyby (niebieskie)
Pozdrawiam
MB W210 E250 Diesel 97r Avantgarde
VIN WDB2100101A368438
VIN WDB2100101A368438
Re: korozja w niektorych modelach w210 przed liftem
A jak to wyczytałeś? Ja mam takie same oznaczenia na wszystkich szybach, jednak nie mam pojęcia jak rozszyfrować datę produkcji :-/piski77 pisze: nie wszystkie z jednego roku
Mondzio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 40 gości