właściciel starszy pan rocznik 1944 , AMG było tylko na niedzielne wypady za miasto
E55 ///AMG USA - prosto z Palm Beach na Florydzie :D
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Hubi W210 pisze:Takie tam z rozgrzewania kapci...Putek55 pisze:E55 dobrze smaży kapora
https://www.youtube.com/watch?v=DOIPi13c7dI
Pięknie Panie kolego! Kocham takie widoki
(Oo\=*=/oO)
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
że też chce ci się paprać z tym. Nie dość że kosmiczne ceny to jeszcze babranie z myciem i nasączaniem.Hubi W210 pisze:nowe płuca
żeby nie było tak pięknieHubi W210 pisze:Tuleje na tylnych wahaczach,
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Godzina roboty jak dobra pogoda. Psikasz, przepłukujesz, schnie, nasączasz też z psikacza, montujesz.Piasek pisze:że też chce ci się paprać z tym. Nie dość że kosmiczne ceny to jeszcze babranie z myciem i nasączaniem.Hubi W210 pisze:nowe płuca
Sam KaeN daje tylko lepszy dźwięk (szmery ssania), osłabienie osiągów i zadowolenie właściciela, że "tera to idzie" Polecam zaglądać tam co 5 tyś km albo raz na pół roku - tak, wiem, że KN pisze, że po 50 tyś mil ale to do końca jest dobre. Już po 5 tyś filtr jest "niezbyt" i w przypadku mojego motocykla - 15 kucy mniej na hamowni Oczywiście, po tych 50 tyś mil też będzie odpalał i jeździł... nawet śmiem twierdzić, że przy tych konikach co teraz masz, nie odczujesz różnicy w mocy ale ona będzie
Te filtry wrzucałem do swoich zabawek już w XX wieku( ), więc coś tam o nich wiem Jednak nigdy nie wkładałem takiego filtra bez innych modyfikacji bo było zawsze gorzej. Fabryczne "badziewie" robi najlepszą robotę jak reszta jest ori a dźwięk można podkręcić jakimś Xpipem albo nawet samą przelotką na końcu, będzie rewelacja jak dasz 2,5 cala w kwasie, wtedy jest pięknie przy v8.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
No ja to nie wiem nie znam się, ale taki był wcześniej i taki mi polecili w sklepie który specjalizuje się w MB... Cena faktycznie niemała, ale ori nie mieli na stanie i trzeba by czekać jakieś 2 - 3 tygodnie...
Cóż taki kraj...
Co do mocy to ponoć nic się nie zmienia, bo niby dama sama sobie reguluje dopływ powietrza...
Dźwięk... No to już projekt na przyszły rok... A jest teraz.... No cóż... cicho jak w kościele...
Cóż taki kraj...
Co do mocy to ponoć nic się nie zmienia, bo niby dama sama sobie reguluje dopływ powietrza...
Dźwięk... No to już projekt na przyszły rok... A jest teraz.... No cóż... cicho jak w kościele...
Przelotką.kid pisze:
a dźwięk można podkręcić jakimś Xpipem albo nawet samą przelotką na końcu, będzie rewelacja
http://joemonster.org/filmy/55682
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Podobnie uważam. Filtry o zwiększonym przepływie są/mają być zwieńczeniem modyfikacji, pozwalają odetchnąć silnikowi pełną piersią w syt. dużo większego niż fabrycznie przewidziany zapotrzebowania na powietrze ale same w sobie jako modyfikacja w większości nie przynoszą żadnych efektów poza głośniejszym dźwiękiem wydobywającym się z pod maski a w wielu przypadkach nieznacznie pogarszają osiągi.kid pisze: Jednak nigdy nie wkładałem takiego filtra bez innych modyfikacji bo było zawsze gorzej.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości