S210 E200 1996 - Gertruda
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Nie przesadź z grubością pianki kauczukowej, bo później będziesz miał problemy z założeniem tapicerki Wiem po swoich boczkach drzwi, chociaż w sumie podłoga powinna więcej wybaczyć. Swoją drogą to dopiero pianka robi dobry efekt jeśli chodzi o wyciszenie, po samej butylowej praktycznie nie widać różnicy.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Skoro tak, zastanawiam sie nad wywaleniem pianki/gąbki która standardowo jest w tych tapicerkach po lifcie, tych przykrywajace nadkola i zastapienie jej czyms bardziej chłonnym dźwięki i wibracje?
To mam na myśli:
Zaopatrzyłem się w pianke o grubości 20mm, ale miejscami chyba mogę coś grubszego wcisnąć.
To mam na myśli:
Zaopatrzyłem się w pianke o grubości 20mm, ale miejscami chyba mogę coś grubszego wcisnąć.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Ja bym dał najpierw matę butylową (podobno tłumi drgania). Na to piankę kauczukową - 20mm to sporo, ja przy 6mm na boczkach drzwi miałem problem z założeniem tapicerki. Na koniec oryginalne wygłuszenie filcowe.
Ale może lepiej niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony w temacie
Ale może lepiej niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony w temacie
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Zainspirowany jakaś fotką na forum, wrzuciłem owiewki:
Zawsze kojarzyły mi sie z dużymi fiatami. Ogólnie wrażenie spoko, jezdziłem cały dzień z uchylonymi szybami bez klimy, zobaczmy na trasie i jak bedzie jeszcze cieplej
Po pierwszej przejazdzce troche przeszkadzają bo ograniczaja widocznosc przy słupku, może się przyzwyczaje, jak nie to wylądują w dziale Giełda
Zawsze kojarzyły mi sie z dużymi fiatami. Ogólnie wrażenie spoko, jezdziłem cały dzień z uchylonymi szybami bez klimy, zobaczmy na trasie i jak bedzie jeszcze cieplej
Po pierwszej przejazdzce troche przeszkadzają bo ograniczaja widocznosc przy słupku, może się przyzwyczaje, jak nie to wylądują w dziale Giełda
Ostatnio zmieniony 22 sie 2018, o 11:55 przez namngo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Blacha zrobiona, zakonserwowana od spodu tylna część.
No to od środka zaczeła się zabawa:
Lewa wnęka z matą butylową 2,5mm
... i na to powyzej zderzaka pianka 20mm
... i analogicznie druga strona
... z pianką, ledwo dokręciłem subwoofer, bo pianka nieco blokowała
Zostaje jeszcze dno tych kieszeni, tylko zastanawiam sie czy nakleic na odwodnienia i zrobic mały otwor zeby do niego kapało.
Ale raczej zrobie tak jak fabryczne maty przyklejają czyli wyciac wiekszą dziurke wokół odwodnienia, zeby klei dobrze złapał i nie wpuszczał wody od tego odwodnienia?
No to od środka zaczeła się zabawa:
Lewa wnęka z matą butylową 2,5mm
... i na to powyzej zderzaka pianka 20mm
... i analogicznie druga strona
... z pianką, ledwo dokręciłem subwoofer, bo pianka nieco blokowała
Zostaje jeszcze dno tych kieszeni, tylko zastanawiam sie czy nakleic na odwodnienia i zrobic mały otwor zeby do niego kapało.
Ale raczej zrobie tak jak fabryczne maty przyklejają czyli wyciac wiekszą dziurke wokół odwodnienia, zeby klei dobrze złapał i nie wpuszczał wody od tego odwodnienia?
Ostatnio zmieniony 22 sie 2018, o 11:55 przez namngo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Kibicuję bo sam niebawem wygłuszam swoją stodołę.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Jak będziesz chciał ją kiedyś utopić (dla ubezpieczenia) to nie rób tego. Bez wywrotki betonu w środku nie zatonie :):)
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Haha, dla ubezpieczenia ...
Jeszcze taki szczelny nie jest
Bose'owy subwooferek troche lepiej brzmi teraz przy niegłośnym słuchaniu.
Zacząłem zdzierać oryginalną gumę nad zbiornikiem, czyli kolejna komora za schowkiem w bagażniku, w schowku zresztą jest tym samym pokryte. Reasumując ch..owo to schodzi. Pęka ale zabawy sporo, ktoś ma może jakiś patent jak się tego szybciej pozbyć?
Na drzwi wrzucę chyba cieńszą mate bo boję się że te 136 kucy będzie cięgle dyszało jak je tak dociąże
Jeszcze taki szczelny nie jest
Bose'owy subwooferek troche lepiej brzmi teraz przy niegłośnym słuchaniu.
Zacząłem zdzierać oryginalną gumę nad zbiornikiem, czyli kolejna komora za schowkiem w bagażniku, w schowku zresztą jest tym samym pokryte. Reasumując ch..owo to schodzi. Pęka ale zabawy sporo, ktoś ma może jakiś patent jak się tego szybciej pozbyć?
Na drzwi wrzucę chyba cieńszą mate bo boję się że te 136 kucy będzie cięgle dyszało jak je tak dociąże
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Dobra robota!
Na drzwi więcej niż 2mm butylu + 6mm pianki nie wejdzie sam ledwo tyle upchałem
Na drzwi więcej niż 2mm butylu + 6mm pianki nie wejdzie sam ledwo tyle upchałem
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Prawie gotowe. Operacja okupiona drobnymi stratami
Stelaż udało się wyrwać i włożyć 2DIN. Gdy byłem na fali tej modyfikacji na allegro nie znalazłem stalażą, znalazłem go na ebay.de, ale gdy pojawiły sie na allegro to zorientowałem się ze u niemieckiego turka cena była taka sama jak na allegro, tylko w EUR więc koszty moda nieco wzrosły
Planowałem wsadzić tam coś z androidem, 3G, itp ale to głównie chińszczyzna której nie moge porownac, bo nie widziałem jak to działa na żywo.
Postawiłem na japońską legende. Muszę jeszcze dopasować jakąs ramke do zamaskowania oryginalnego otworu.
Sercem systemy jest Nakamichi NA 1610 (Windows CE). Sa wyjscia na wzmacniacz i subwoofer z opcja wylaczenia subwoofera z poziomu menu. Mozliwość podlaczenia kamery wstecznej, dodatkowego monitora. Mozliwosc uruchomienia wlasnej nawigacji, zdecyduje sie chyba na automape.
Zrezygnowałem z jednostki na Androidzie, ale dostepny jest box z rozszerzeniem Mirror Link, mozliwosc sterowania urzadzenia na Androidzie poprzez panel dotykowy odtwarzacza.
cdn.
Stelaż udało się wyrwać i włożyć 2DIN. Gdy byłem na fali tej modyfikacji na allegro nie znalazłem stalażą, znalazłem go na ebay.de, ale gdy pojawiły sie na allegro to zorientowałem się ze u niemieckiego turka cena była taka sama jak na allegro, tylko w EUR więc koszty moda nieco wzrosły
Planowałem wsadzić tam coś z androidem, 3G, itp ale to głównie chińszczyzna której nie moge porownac, bo nie widziałem jak to działa na żywo.
Postawiłem na japońską legende. Muszę jeszcze dopasować jakąs ramke do zamaskowania oryginalnego otworu.
Sercem systemy jest Nakamichi NA 1610 (Windows CE). Sa wyjscia na wzmacniacz i subwoofer z opcja wylaczenia subwoofera z poziomu menu. Mozliwość podlaczenia kamery wstecznej, dodatkowego monitora. Mozliwosc uruchomienia wlasnej nawigacji, zdecyduje sie chyba na automape.
Zrezygnowałem z jednostki na Androidzie, ale dostepny jest box z rozszerzeniem Mirror Link, mozliwosc sterowania urzadzenia na Androidzie poprzez panel dotykowy odtwarzacza.
cdn.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2018, o 11:56 przez namngo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Burżujnamngo pisze: Nakamichi
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Widzę, że fanie doprowadzasz auto do porządku. Co do blachy to muszę Cie trochę zasmucić, ale rdzy jest znacznie więcej, ale Ty jej jeszcze nie widzisz
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Hehehe, długo się przymierzałem do tego, mam nadzieje że nie pożałuje.Piasek pisze:Burżujnamngo pisze: Nakamichi
perzu, miałem 2 x W123, pierwsza była reanimowana po tym jak chciałem naprawić błotnik, zakres prac zwiekszył się do progów kawałków podłogi pod mocowaniem foteli, a najgorzej było przy scianie grodziowej za pedałami, któej nie było, została warstwa rdzy pomiedzy grubymi warstwami gumi i czegoś jeszcze
Wszystko sam wycinałem, wyginałem blache, spawał wieczorami znajomy. Druga była cacy, poszła bo znalazłem W124. Ta pierwsza dała w kość na tyle że nic mnie już nie zdziwi, nawet blacha W210 która potrafi podobno rdzewieć od środka
Ale mimo wszystko żyje w przekonaniu że trafił mi się całkiem niezły egzemplarz, bo nie jest tak tragicznie jeśli chodzi o elementy konstrukcyjne, podłużnice itp.
Prawo jazdy mam od 17 roku życia, i od tego czasu jezdziłem pierwszym W123, wtedy miałem czas na takie zabawy, teraz po 15 latach prócz czasu, pewnie chęci też by brakło na taką mocna ingerencję.
Okulara zaczałem od tyłu bo chciałem gaz założyć, a jak założe to nie chce tam już nic tykać. Podłoga sprawdzana pod dywanikami jest OK. Jak rozgrzebie progi to podejrzewam że bedzie co spawać. I jak zdejme przednie błotniki to pewnie też. Może z ty zdąże przed zimą, może profile też się psiknie.
Zobaczymy, życie weryfikuje takie fanaberie w moim przypadku
Na pewno ta byłaby fanaberia bardziej usprawiedliwiona przy E430 4MATIC, no ale coż ...
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Zazdroszczę Ci ramki i radyjka 2 din sam od dawna mam chęć kupić a nie trafiła mi się jeszcze odpowiednia ramka ;D Jak sie sprawuje radyjko ?
Re: S210 E200 1996 - Gertruda
Długo szukałem ramki w tej konfiguracji kolorystyczno-przyciskowej ale trafiła się na forum. Kilka sztuk uciekło sprzed nosa
Poki co, uzywam w nim tyle opcji co w starym, czyli tuner i usb ale jak porzadnie wszystko zepne to bede testował, kamere cofania, gps, filmy i zorientuje sie jak wygladalaby opcja podłaczenia tunera DVBT.
UPDATE
Dostałem rameczkę, nie jest to jakaś dedykowana, podobno jedna z dwóch uniwersalnych.
Z braku czasu, nie wszystkie opcje jeszcze odpalone....
Poki co, uzywam w nim tyle opcji co w starym, czyli tuner i usb ale jak porzadnie wszystko zepne to bede testował, kamere cofania, gps, filmy i zorientuje sie jak wygladalaby opcja podłaczenia tunera DVBT.
UPDATE
Dostałem rameczkę, nie jest to jakaś dedykowana, podobno jedna z dwóch uniwersalnych.
Z braku czasu, nie wszystkie opcje jeszcze odpalone....
Ostatnio zmieniony 22 sie 2018, o 11:57 przez namngo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości