spadek obrotów silnika po wciśnięciu hamulca STOP

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

spadek obrotów silnika po wciśnięciu hamulca STOP

Post autor: misiek1985 »

Witam, mam problem z obrotami podczas wciśnięcia hamulca stop. obroty spadają do ok 5tys. i strasznie wali paskiem że nie idzie wysiedzieć w środku, robiłem już wszystko co było możliwe wszystkie błędy które pojawiały się na komputerze( przepływomierz, serwo na używane i jeszcze pare dupereli) zrobiłem i komputer jest czysty a obroty jak spadały tak spadają!
jedyne co pomaga to odłączenie od hamulca stop( pod nogami) czujnika sterującego esp i ebd bo tam akurat taki występuje że można jedną wiązkę odłączyć ale szczerze mówiąc nie ma jazdy samochodem bo dupa wariuje po każdym dodaniu gazu po całej ulicy, bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś coś takiego miał!
Pozdrwiam
Maciej
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

jaki silnik i rok.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

2.2 cdi 1998r w210
Maciej
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:40 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
Awatar użytkownika
Zorba
VIP
Posty: 59
Rejestracja: 28 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Zorba »

0,5 tyś zapewne, czyli 500 obr./ min.
być może właśnie czujnik pod pedałem hamulca jest przyczyną tych problemów.
Poniemiecka Taxi S-210 2,2 CDI, kombi, 2000r.
WDB 2102061B207309
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:41 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

misiek1985, napisz jeszcze raz i popolsku z tymi obrotami , jesli z wysokich wkładasz luz i obroty ci wariuja prawie gasnie to , zdejmij pasek i zobacz czy na zdjety pasku tez sie tak dzieje?
przypuszczam ze masz zatarte cos pompe alternator kompresor npinacz, i to robi ci duzy opor , sprawdz waz idacy do serwa , sprawdz pobor mocy przy naduszeniu stop moze jest zwarcie i pobor pradu jest wielki :)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:41 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

teraz po polsku heh:D
Panowie, zapalając silnik jest wszystko ok. pracuje dobrze czyli ok 700obr/min dalej wciskając pedał hamulca czyli stop obroty spadają do ok 500 i strasznie wali paskiem a napinacz cały skacze. Wymieniałem serwo na używane, napinacz, przepływomierz powietrza bo na komputerze się wyświetlał i oczywiście sprawdzałem również ten sam czujnik pod pedałem( wymieniłem było tak samo więc wsadziłem stary) teraz jeszcze jak się zagrzeje i przejadę się trochę stanę np. na światłach na luzie to obroty wzrastają samoczynnie do ok 1200 a jak wyłączy się ogrzewanie to już w ogóle skaczą do 1500... masakra normalnie jakaś się dzieje i nie wiem co robić!
Maciej
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

czujnik pod pedalem hamulca jest ok, tak ma byc nie ruszaj tego.

pytanie od kiedy tak masz i co ostatnio bylo robione w samochodzie procz tego co wymieniles?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

kurde od kiedy tak mam ciężko powiedzieć ze 3 miesiące już będzie a co robiłem??? no właśnie chyba nic poza tym że jak to się stało i jeszcze o tym nie wiedziałem to pojechałem do kumpla do warsztatu wymienić napinacz i pasek ( bo myślałem że to to jest powodem) a potem zaliczyłem elektronika z jakiś tydzień się bawił i nie doszedł ( przynajmniej kasy nie wziął) no i jeszcze warsztat ale tam co im się wyświetliło na kompie to wymieniali ( to co wypisałem wcześniej) zapłacić trzeba było a nic nie jest zrobione... rozumiecie!
Maciej
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:41 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
misiek1985
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2009, o 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek1985 »

wymieniłem cały napinacz rolka z amortyzatorem
Maciej
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

do serwa idzie wąż taki sztywny plastykowy jest to podcisnienie wspomagania, zdejmij ten waz i zobacz czy robi podcisnienie czy nie ma tam jakiejs nieszczelnosci , wg mnie własnie tam jest cos nie tak moz byc uszko membrana serwa , i dostaje fałszywe powietrze , po naduszeniu hamulca zabierasz -powietrze silnikowi , ten waz idzie od kolektora do serwa
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
miet147
VIP
Posty: 137
Rejestracja: 1 gru 2008, o 19:23
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: miet147 »

....
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 20:42 przez miet147, łącznie zmieniany 1 raz.
w210e 2,9td kombi.96r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości