brak mocy szarpanie autem po wymianie filtra paliwa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
- Lokalizacja: Łuków
brak mocy szarpanie autem po wymianie filtra paliwa
witam
Panowie posiadam W210 270 CDI Elegance.
Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i zaczęły się problemy.
Auto pali normalnie, na postoju pracuje normalnie równo, można je gazować i normalnie wchodzi w obroty.
Jak zaczynam jechać to szarpie autem, wcześniej nie reaguje na wciskanie pedału gazu, by po chwili zadymić, wejść w obroty i przyspieszyć.
Z tym, ze w trakcie jazdy szarpie autem. Traci moc i przyspiesza, a potem szarpie, przy tym dziwny zapach spalin jest. Taką "spalenizną"
Poza tym auto nie ma mocy, dochodzi do 2000 obrotów i pedał gazu można wciskać w podłogę a obroty stoją w miejscu.
Do dzisiaj auto sprawowało się doskonale.
Proszę o podpowiedz, przejrzałem podobne tematy, ale takiej sytuacji nie znalazłem.
VIN WDB2100161B184777
Proszę o pomoc.
Panowie posiadam W210 270 CDI Elegance.
Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i zaczęły się problemy.
Auto pali normalnie, na postoju pracuje normalnie równo, można je gazować i normalnie wchodzi w obroty.
Jak zaczynam jechać to szarpie autem, wcześniej nie reaguje na wciskanie pedału gazu, by po chwili zadymić, wejść w obroty i przyspieszyć.
Z tym, ze w trakcie jazdy szarpie autem. Traci moc i przyspiesza, a potem szarpie, przy tym dziwny zapach spalin jest. Taką "spalenizną"
Poza tym auto nie ma mocy, dochodzi do 2000 obrotów i pedał gazu można wciskać w podłogę a obroty stoją w miejscu.
Do dzisiaj auto sprawowało się doskonale.
Proszę o podpowiedz, przejrzałem podobne tematy, ale takiej sytuacji nie znalazłem.
VIN WDB2100161B184777
Proszę o pomoc.
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
- Lokalizacja: Łuków
witaj
tak założyłem, zresztą jak się pojawił problem to rozkręciłem filtr paliwa ponownie i dałem drugą gumkę uszczelniającą.
Podłączyłem do kompa i wyszedł błąd na przepływomierzu. Jutro wymieniam i zobaczymy czy coś to poprawi. Zamówiłem przepływomierz Pierburga, one chyba są w originale montowane.
tak założyłem, zresztą jak się pojawił problem to rozkręciłem filtr paliwa ponownie i dałem drugą gumkę uszczelniającą.
Podłączyłem do kompa i wyszedł błąd na przepływomierzu. Jutro wymieniam i zobaczymy czy coś to poprawi. Zamówiłem przepływomierz Pierburga, one chyba są w originale montowane.
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
- Lokalizacja: Łuków
witam
dzisiaj wymieniłem przepływomierz, dałem Pierburga.
Pierwszy przejazd był wzorowy, idealnie wchodził w wysokie obroty i w prędkość.
Zgaszony, odpoczynek i znowu odpalenie i test...i lipa...
2 tys obrotów i koniec, znowu błąd na komputerze Przepływomierz.
Znalazłem przy gazowaniu minimalne bąbelki powietrza w przewodzie prowadzącym paliwo od filtra paliwa do pompy, wymieniłem oring przy filtrze paliwa i dalej to samo.
Nie szarpie już, do 2 tys obrotów chodzi ok ....Ale potem na obroty wyższe wchodzi powoli, zamiast od razu to rozpędza się na wyższe obroty jak auto ...
Nie ma pełnej mocy ...
Czy ktoś coś podpowie?
dzisiaj wymieniłem przepływomierz, dałem Pierburga.
Pierwszy przejazd był wzorowy, idealnie wchodził w wysokie obroty i w prędkość.
Zgaszony, odpoczynek i znowu odpalenie i test...i lipa...
2 tys obrotów i koniec, znowu błąd na komputerze Przepływomierz.
Znalazłem przy gazowaniu minimalne bąbelki powietrza w przewodzie prowadzącym paliwo od filtra paliwa do pompy, wymieniłem oring przy filtrze paliwa i dalej to samo.
Nie szarpie już, do 2 tys obrotów chodzi ok ....Ale potem na obroty wyższe wchodzi powoli, zamiast od razu to rozpędza się na wyższe obroty jak auto ...
Nie ma pełnej mocy ...
Czy ktoś coś podpowie?
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
Odkręć filtr paliwa, zalej całkowicie cały ropką i przykręć. Po odpaleniu przytrzymaj około minuty na 2-3 tys/obr. Potem przejedź się kawałek i sprawdź czy coś się zmieniło.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
- Lokalizacja: Łuków
Po to żeby Ci się układ nie zapowietrzył podczas wymiany. To standardowa procedura przy wymianie, zawsze tak robię. Wykręcam stary filtr, nowy zalewam do pełna paliwem, przykręcam, odpalam, trzymam chwilę na 2-3 tyś obr i nie ma bata żeby się zapowietrzył.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
- Lokalizacja: Łuków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości