brak mocy szarpanie autem po wymianie filtra paliwa

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

junior1980
Posty: 20
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
Lokalizacja: Łuków

brak mocy szarpanie autem po wymianie filtra paliwa

Post autor: junior1980 »

witam
Panowie posiadam W210 270 CDI Elegance.
Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i zaczęły się problemy.

Auto pali normalnie, na postoju pracuje normalnie równo, można je gazować i normalnie wchodzi w obroty.
Jak zaczynam jechać to szarpie autem, wcześniej nie reaguje na wciskanie pedału gazu, by po chwili zadymić, wejść w obroty i przyspieszyć.
Z tym, ze w trakcie jazdy szarpie autem. Traci moc i przyspiesza, a potem szarpie, przy tym dziwny zapach spalin jest. Taką "spalenizną"
Poza tym auto nie ma mocy, dochodzi do 2000 obrotów i pedał gazu można wciskać w podłogę a obroty stoją w miejscu.

Do dzisiaj auto sprawowało się doskonale.
Proszę o podpowiedz, przejrzałem podobne tematy, ale takiej sytuacji nie znalazłem.
VIN WDB2100161B184777
Proszę o pomoc.
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
Awatar użytkownika
joker
Posty: 777
Rejestracja: 2 sty 2012, o 17:40
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: joker »

Jeżeli po wymianie filtra są problemy (natychmiastowe) więc tam szukaj przyczyny, jak nic nie kapie to musi łapać "lewe" powietrze, uszczelnienia założyłeś?
W210 sedan czarna perła ;)
Elegance z beżowym środkiem ;)
WDB2100041A669204
junior1980
Posty: 20
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
Lokalizacja: Łuków

Post autor: junior1980 »

witaj
tak założyłem, zresztą jak się pojawił problem to rozkręciłem filtr paliwa ponownie i dałem drugą gumkę uszczelniającą.
Podłączyłem do kompa i wyszedł błąd na przepływomierzu. Jutro wymieniam i zobaczymy czy coś to poprawi. Zamówiłem przepływomierz Pierburga, one chyba są w originale montowane.
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Szarpanie to nie problem przepływki , tylko paliwa
E 270 CDI 2000r, lift, manual
junior1980
Posty: 20
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
Lokalizacja: Łuków

Post autor: junior1980 »

witam
dzisiaj wymieniłem przepływomierz, dałem Pierburga.

Pierwszy przejazd był wzorowy, idealnie wchodził w wysokie obroty i w prędkość.
Zgaszony, odpoczynek i znowu odpalenie i test...i lipa... :zalamany:
2 tys obrotów i koniec, znowu błąd na komputerze Przepływomierz.

Znalazłem przy gazowaniu minimalne bąbelki powietrza w przewodzie prowadzącym paliwo od filtra paliwa do pompy, wymieniłem oring przy filtrze paliwa i dalej to samo.

Nie szarpie już, do 2 tys obrotów chodzi ok ....Ale potem na obroty wyższe wchodzi powoli, zamiast od razu to rozpędza się na wyższe obroty jak auto ...

Nie ma pełnej mocy ...

Czy ktoś coś podpowie?
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Odkręć filtr paliwa, zalej całkowicie cały ropką i przykręć. Po odpaleniu przytrzymaj około minuty na 2-3 tys/obr. Potem przejedź się kawałek i sprawdź czy coś się zmieniło.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
junior1980
Posty: 20
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
Lokalizacja: Łuków

Post autor: junior1980 »

w jakim celu zalać filtr cały w oleju napędowym?
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

junior1980, pomysl chwile :hyhy:
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Po to żeby Ci się układ nie zapowietrzył podczas wymiany. To standardowa procedura przy wymianie, zawsze tak robię. Wykręcam stary filtr, nowy zalewam do pełna paliwem, przykręcam, odpalam, trzymam chwilę na 2-3 tyś obr i nie ma bata żeby się zapowietrzył.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
junior1980
Posty: 20
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 10:52
Lokalizacja: Łuków

Post autor: junior1980 »

ale tam powietrze jak powstało przy wymianie to już przegnało je...
problem jedynie może być w tym, że zaciąga gdzieś lewe powietrze do filtru paliwa...

[ Dodano: 2013-06-20, 20:10 ]
witam, czy ktoś coś podpowie w powyższym problemie?
Mercedes W210 270CDI 2000R. Elegance
borsukafk
Posty: 98
Rejestracja: 30 gru 2011, o 19:10
Lokalizacja: Oława

Post autor: borsukafk »

Cześć.

Kup oryginalny o-ring w Mercedesie na śrube filtra paliwa i wymień. Powinno pomuc. Ewentualnie wymień filtr na nowy sprawdzonej firmy.

Pozdr.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości