MAX 140 km/h
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
MAX 140 km/h
W czwartek jechałem do Poznania autostradą. Pierwsze 60-70 km było ok. Jechałem z 5 biegu, wciskam gaz do 180 sypał. Ale później tylko 140 i nic więcej. Dojechałem do Poznania zatrzymałem się na stacji otworzyłem maskę żeby silnik szybciej przestygł. Po 20 min jechałem dalej i znowu miał kopa po czym po przejechaniu kilku km to samo. Żadnych komunikatów, kontrolek, szarpania. Tak jakby turbo się nie załączało. Co może być problemem. Jakiś wężyk podciśnienia. Żeby wyprzedzić tira musiałem dość długo się rozpędzać do 120-140 km/h. Na zimnym silniku jest ok ale tak jak mówie po 60-70 km nie chce iść.
Pozdrawiam
2,9 TD
Pozdrawiam
2,9 TD
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
Wracając z Poznania "starą dwójka" było ok. Problem się nie pojawił. A jak pojade na komputer podłączyć to może coś wyskoczyć?
Zresztą ostanio wymieniałem klocki z tyłu. Podjechałem pod garaż, zgasiłem auto, otwieram garaż, odpalam auto i pojawiają się komunikaty "el. traction support" i "brake lining wear". Moge sam jakoś oczyścić czujnik zużycia klocków? Czy trzeba go wymienić?
Zresztą ostanio wymieniałem klocki z tyłu. Podjechałem pod garaż, zgasiłem auto, otwieram garaż, odpalam auto i pojawiają się komunikaty "el. traction support" i "brake lining wear". Moge sam jakoś oczyścić czujnik zużycia klocków? Czy trzeba go wymienić?
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Póki co muszę temat odłożyć bo zbieram jeszcze na ślub i nie mam za bardzo kasy (ślub w lipcu), a po ślubie będę miał kasę to zbadam sprawę. Może to być przepływomierz. Tylko nie mam od kogo pożyczyć to raz, a druga sprawa ile bym musiał jeździć żeby sprawdzić czy to ten problem. Druga rzecz może to być zawór podciśnienia sterujący turbiną. Bo turbo się nie załącza jak dodaje gazu jadąc.
Tak czy inaczej pod kompa pojadę z ciekawości. 50 dych drogą nie chodzi ale będę wiedział czy są jakieś błędy czy nie. Tak jak wcześniej pisałem wyskoczyła mi informacja, że okładziny do wymiany a wymieniałem 2 tyg temu i są ok. Chyba, że czujnik jest nie wyczyszczony albo nie wymieniony i fiksuje.
A może być taki problem, że jak silnik się rozgrzeje to powstaje na jakimś wężu nieszczelność i ciśnienie ucieka?
Tak czy inaczej pod kompa pojadę z ciekawości. 50 dych drogą nie chodzi ale będę wiedział czy są jakieś błędy czy nie. Tak jak wcześniej pisałem wyskoczyła mi informacja, że okładziny do wymiany a wymieniałem 2 tyg temu i są ok. Chyba, że czujnik jest nie wyczyszczony albo nie wymieniony i fiksuje.
A może być taki problem, że jak silnik się rozgrzeje to powstaje na jakimś wężu nieszczelność i ciśnienie ucieka?
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
raczej nie... ten sam problem u mnie rozwiązany za 50zł elektrozawór za 35zł z allegro +15zł przesyłka... wymieniony najpierw od sterowania turbiną - bez efektów, wymienilem ten od egr i auto znowu lata
też nie pokazywał żadnych komunikatów...
też nie pokazywał żadnych komunikatów...
Ostatnio zmieniony 24 maja 2013, o 02:32 przez jarecki500, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Wg. mnie jakby to był przepływomierz to efekt miałbyś non stop. Jeśli po jakimś czasie, albo niezależnie od momentu masz spadek mocy to sterowanie turbiną kuleje i z reguły przyczyną jest zawór sterujący dźwigną westgate. Sprawdź też przewody gumowe.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości