Muniek pisze: ↑8 sty 2019, o 21:12
Paliwo jest? Jesli tak to sprawdzilbym na komputerze czujnik cisnienia paliwa. Jak masz manual to mozesz go silowo odpowietrzyc "na pych".
Nie mam dostępu do kompa, bo autko umarło na amen, nie chce odpalić.
SuperBuster11 pisze: ↑8 sty 2019, o 19:16
Jak na pewno nigdzie nie widać powietrza, to najprościej będzie chyba przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach poluzować i kręcić aż poleci paliwo. Ale wcześniej podlaczyć SD i sprawdzić, czy coś nie wysiadło.
Zrobię to w domowych warunkach? Trudna taka operacja?
Siemka. Walczę ostatnio z niestabilną jazdą w zimowych warunkach, dziś na tzw. lodowisku jadąc z predkością 40km/h mialem problem z utrzymalniem auta w kierunku prostym. Tył zachowywał się dosłownie jak na zaciągnietym hamulcu ręcznym. Chwilami rzucało mną po siedzeniu od lewej do prawej łapiąc i tracąc przyczepność.
Robiłem geometrie kół 3d i wszystko w porządku, dziś byłem na okręgówce - brak jakich kolwiek luzów z przodu i z tyłu. Rozkładam powoli ręce. + wymieniane z tyłu amory niedawno.
W czym dalej szukać problemu?
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
Muniek pisze: ↑8 sty 2019, o 21:12
Paliwo jest? Jesli tak to sprawdzilbym na komputerze czujnik cisnienia paliwa. Jak masz manual to mozesz go silowo odpowietrzyc "na pych".
Nie mam dostępu do kompa, bo autko umarło na amen, nie chce odpalić.
No ale co jedno z drugim ma wspolnego? Otwierasz kluczykiem mechanicznym, otwierasz maske, podpinasz komputer, wlaczas zaplon i zczytujesz bledy. U mnie wlasnie zawinil czujnik cisnienia paliwa w CDI.
Robiłem geometrie kół 3d i wszystko w porządku, dziś byłem na okręgówce - brak jakich kolwiek luzów z przodu i z tyłu. Rozkładam powoli ręce. + wymieniane z tyłu amory niedawno.
W czym dalej szukać problemu?
jeśli masz asr to kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy?
hammond24 pisze: ↑10 sty 2019, o 17:17
Robiłem geometrie kół 3d i wszystko w porządku, dziś byłem na okręgówce - brak jakich kolwiek luzów z przodu i z tyłu. Rozkładam powoli ręce. + wymieniane z tyłu amory niedawno.
W czym dalej szukać problemu?
jeśli masz asr to kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy?
W lato wymieniana była pompa esp a wraz z nią płyn hamulcowy. Czy w całości nie mam pojęcia, pamiętam że przy odbiorze był wyszczególniony płyn hamulcowy.
Można całkowicie wyłączyć ten system bezpiecznikiem? żeby chociaż sprawdzić czy w dobrym kierunku zmierzam?
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
Cześć wszystkim.
Mam szybkie pytanie a mianowicie. Kupiłem mercedesa kombi w210 1999rok z przeznaczeniem na części. Do tego mercedesa posiadam chromowany kluczyk "rybka" od nowszej wersji mercedesa.
Teraz moje pytanie co musze przełożyc do swojego polifta aby ten kluczyk działał u mnie????
Czy wystarczy sama stacyjka???
hipollo to użytkownik tego (i nie tylko tego) forum. Zajmuje się kodowaniem właśnie i robi to na prawdę fachowo i tanio
Polecam
Napisz PW to dam Ci namiary na niego i powiem co i jak
Czesc, Panowie poszukuje numeru czesci do pacjenta z opisu. 1. Uszczelka po pokrywe pompy, ta pokrywa ktora trzeba zdjac aby sie dostac do czujnika temperatury paliwa. 2. Podgrzewacz paliwa czy jak to sie tam nazywa. Przyczlap ktory jest na koncu przewodu zasilajacego filtr paliwa.