SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
tonidriver więc rozumiem że jak już kupić to PIERBURG ?
no i ja nie zwalam winy na moją gwiazdkę choć mam lekki niedosyt bo kupiłem zaraz po nowym roku więc niedawno i niestety nie nacieszyłem się zbyt długo moim okularem w "pełnej okazałości" tj z pełną mocą gdzie w dniu zakupu był jak oszalały i wciskał w fotel , że nie szło się od niego oderwać
no i ja nie zwalam winy na moją gwiazdkę choć mam lekki niedosyt bo kupiłem zaraz po nowym roku więc niedawno i niestety nie nacieszyłem się zbyt długo moim okularem w "pełnej okazałości" tj z pełną mocą gdzie w dniu zakupu był jak oszalały i wciskał w fotel , że nie szło się od niego oderwać
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 gru 2015, o 11:08
- Lokalizacja: międzychód
Wyrobiony badz ulamany zaczep do automatycznego wylacznika kierunkowskazow w przypadku ustawiania kiery do jazdy na wprost. (trza obadac)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
witam ponownie
już mi ręce opadają wracam akurat od mojego miejscowego mechanika który:
podpinał mi moje oczko pod komputer (był bład P0100-00 B2/5 (cziujnik MAF) napięcie sygnału jest zbyt nisko) wykasował kazał sprawdzić reakcję samochodu - faktycznie auto wkręcało się na obroty miało moc ale po paru kilometrach znowu brak mocy nie wykręca powyżej 3000 obr.
wniosek mechanika, że mam szukać przyczyny w czymś innym niż przepływomierz bo niby jak zepsuty to nawet po wykasowaniu błędów nie wykręcałby się powyżej 3000 obr. i nie miałby mocy przez te kilka kilometrów (CYTUJE-jak zepsuty przepływomierz to po wykasowaniu błędów na komp. dalej byłby mułowaty i w trybie awaryjnym do 3000 obr. a skoro przez kilka km. było ok to znaczy że nie przepływomierz)
czy ma rację ?
już mi ręce opadają wracam akurat od mojego miejscowego mechanika który:
podpinał mi moje oczko pod komputer (był bład P0100-00 B2/5 (cziujnik MAF) napięcie sygnału jest zbyt nisko) wykasował kazał sprawdzić reakcję samochodu - faktycznie auto wkręcało się na obroty miało moc ale po paru kilometrach znowu brak mocy nie wykręca powyżej 3000 obr.
wniosek mechanika, że mam szukać przyczyny w czymś innym niż przepływomierz bo niby jak zepsuty to nawet po wykasowaniu błędów nie wykręcałby się powyżej 3000 obr. i nie miałby mocy przez te kilka kilometrów (CYTUJE-jak zepsuty przepływomierz to po wykasowaniu błędów na komp. dalej byłby mułowaty i w trybie awaryjnym do 3000 obr. a skoro przez kilka km. było ok to znaczy że nie przepływomierz)
czy ma rację ?
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 31 gru 2015, o 11:08
- Lokalizacja: międzychód
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
tonidriver
mechanik podpinał merca na wyłączonym silniku wykasował istniejace błędy kazał odpalić silnik i na odpalonym silniku pojawił się błąd P0100-00 B2/5 napięcie sygnału jest zbyt niskie
jednak silnik pracował prawidłowo wkręcał się normalnie pod czerwone ppole na obrotomierzu (wcześniej tylko do 3000obr.) po odpięciu komputera trasa kilka kilometrów -auto zrywne pełna moc (wciskało w fotel) ale po kilku km. znowu brak mocy kręci tylko do 3000 obr. i tak juz jest cały czas
odpinałem przepływomierz też zero reakcji
mechanik podpinał merca na wyłączonym silniku wykasował istniejace błędy kazał odpalić silnik i na odpalonym silniku pojawił się błąd P0100-00 B2/5 napięcie sygnału jest zbyt niskie
jednak silnik pracował prawidłowo wkręcał się normalnie pod czerwone ppole na obrotomierzu (wcześniej tylko do 3000obr.) po odpięciu komputera trasa kilka kilometrów -auto zrywne pełna moc (wciskało w fotel) ale po kilku km. znowu brak mocy kręci tylko do 3000 obr. i tak juz jest cały czas
odpinałem przepływomierz też zero reakcji
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
mam ciekawe spostrzeżenie a mianowicie byłem przed chwilą założyć ten mój przepływomierz spowrotem do auta podpinam kostke i WOW działa auto wkręca się normalnie powyżej 3000obr. zdziwiony zamykam maske i kolejne zdziwienie znowu nie działa. to dało mi do myślenia wypinam kostke ponownie wpinam spowrotem nie działa ruszam przewodami przy kostce raz drugi załapało ale znowu jakby na chwilę
czy możliwe ze to mogą też być przewody przy kostce ?
i czy warto wówczas podmieniać inny przepływomierz?
czy możliwe ze to mogą też być przewody przy kostce ?
i czy warto wówczas podmieniać inny przepływomierz?
Kolego.Przecież pisałem że trzeba sprawdzić przewody i kostkę czy nie jest uszkodzona.Skoro przy poruszaniu działa to znaczy że jest gdzieś w niej przerwa.Należy ją wymienić i problemy się skończą.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
mam pytanie - czy 2,2 cdi z 1998 roku miały już dpf-a ?
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości