Cieknie paliwo

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

marek270
Posty: 107
Rejestracja: 9 lis 2010, o 19:13
Lokalizacja: kraków

Cieknie paliwo

Post autor: marek270 »

Witam. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce, które mam całe mokre od paliwa. Moje pytanko: jak to uszczelnić i czy można zrobic to samemu ? Dzięki za podpowiedzi
Załączniki
dsc05615j.jpg
W210 e270cdi
2000r.
kebor0
Posty: 59
Rejestracja: 22 maja 2008, o 18:48
Lokalizacja: Ełk

Post autor: kebor0 »

Witam ! Tak po prawdzie to z tego rysunku za wiele dowiedzieć się nie można. Z lewej strony tego zaznaczenia znajduje się tzw. "zawór powrotny". Jeśli to z niego cieknie to trzeba wymienić oring na przewodzie paliwa który do niego dochodzi od spodu. Trzeba również pamiętać, iż zawór ten posiada również dodatkowy oring w swojej konstrukcji. Znajdziesz go gdy wymontujesz cały zawór. Jeśli cieknie ci na przewodzie paliwa wchodzącym do pompy wysokiego ciśnienia to również pewnie trzeba wymienić oring. Można kupić oryginalne oringi w ASO i kosztują naprawdę niewiele. Gorzej jeśli cieknie ci z samej pompy. Ja w tamtym roku uszczelniałem ją całą. W sklepach motoryzacyjnych bez problemu kupisz tzw. zestaw naprawczy do tych pomp BOSCHA. Ja płaciłem nieco ponad 40.00 zł za kpl. Można uszczelnić ją samemu albo dać to komuś kto zrobi to umiejętnie bowiem wbrew pozorom wymaga to dużej dokładności i sterylności. Ja kiedyś próbowałem zrobić to sam i niestety po kilku dniach zaczęła cieknąć ponownie. Generalnie wycieki paliwa w tych miejscach co zaznaczyłeś na rysunku załatwia wymiana wszystkich oringów które tam są i ewentualne uszczelnienie pompy. Pozdrawiam :)
Mercedes S210 270 CDI, Avantgarde, 2000 r, automat, WDB2102161B170807
marek270
Posty: 107
Rejestracja: 9 lis 2010, o 19:13
Lokalizacja: kraków

Post autor: marek270 »

Dzięki za pomoc , oringi wymienione i po sprawie.
W210 e270cdi
2000r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 10 gości