Mercedes w210 2.2D Nie rowna Praca silnika Gaśnie Pomocy !

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

aldo1
Posty: 1
Rejestracja: 8 gru 2012, o 19:31
Lokalizacja: Sochaczew

Mercedes w210 2.2D Nie rowna Praca silnika Gaśnie Pomocy !

Post autor: aldo1 »

Witam w ostatnim czasie kupiłem mercedesa 2.2 D 95 km automat w dobrym stanie. W ciagu ostatniego tygodnia zaczeły sie problemy z silnikiem mianowicie.. Auto gaśnie jadac i dodajac gaz, potrafi zgasnac rownież podczas hamowania przeważnie na niskich obrotach. Jest to naprawde niebezpieczne. Ale to nie koniec problemów gdyż Mercedes jest odpalony czasem falują obroty od 600 - 1000 Obrotów ale na to nie ma zasady czasem jest dobrze a czasem nie.
Mercedes nie kopci. Byłem z nim u mechanika po podłaczeniu do komputera wykazało, że jest błąd na Nastawniku dawki paliwa. Ale czytałem, że można go zregenerować czy wyczyścić. Proszę o odpowiedzi jak naprawić auto.? Czy ktoś miał podobny problem.? Czy to na pewno to.? A moze to pompa.?
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Ile jeszcze takich tematów założysz, najpierw regulamin , potem poproś o pomoc :wstyd:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Gdybyś zapytał tutaj przed zakupem to moja odpowiedź była by taka;
nigdy nie kupuj 2,2 z pompą Lucasa.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

aldo1, Jeśli kupiłeś za rozsądne pieniądze polecam przerobienie Pompy lucas na mechaniczną pompę Bosch (bardzo częsta i kosztowna naprawa/wymiana). Koszt takiego zabiegu waha się od 1500 do 3500 zł zależy gdzie i za ile kupisz i ile chcą za robotę. jeśli chcesz robimy to w Miliczu (dolnośląskie).

Przed podjęciem decyzji o przerobieniu pompy z Lucas na Bosch polecam wymiane filtra paliwa.

Jaki olej w ogóle lejesz kolego?

Ja mam olej moneralny za co zostałem wyklęty i przy najbliższej wymianie przechodzę na półsyntetykbo taki minimum ma być pompe mam mechaniczną Bosch a mimo to przy -16C obroty na zimnym falowały po rozgrzaniu spoko. Możesz mieć zabity filtr paliwa (sprawdz też powietrza) uważaj na słabą rope dobrze przy dużych mrozach lać verve czy inny V-power (nie wytrąca sie tak parafina). Jeśli wymiana filtra i zalanie dobrym paliwem o podwyższonej liczbie cetanowej (możesz spróbować np STP formuła do diesla lub Skyyd Black Arrow Diesel jako witaminy) nie pomoże - zalecam sprzedaż auto lub przerobienie pompy na mechaniczną.
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
Awatar użytkownika
Ramirezzz
Posty: 225
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 22:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Ramirezzz »

aldo1 pisze:gdyż Mercedes jest odpalony czasem falują obroty od 600 - 1000 Obrotów ale na to nie ma zasady czasem jest dobrze a czasem nie.
Kiedy zmieniałeś filtr paliwa ? Jaki masz stan oringów ? Może masz pęcherzyki powietrza w układzie ? Ja miałem taki sam silnik jak Ty w poprzednim aucie i w sumie przez ponad dwa lata użytkowania miałem 2 takie styuacje ale to wszystko trwało nie więcej jak 2 minuty. Co do pompy Lucasa to jest różnie. Ja nie miałem z nią problemów w postaci uszkodzenia elektrozaworów ale był lekki wyciek z pompy. Nie lubię jak mi coś się psuje więc dla spokojności ją uszczelniłem ( w Skoczowie woj. Śląskie ) zapłaciłem 900zł i dostałem pisemna gwarancje. W sumie nie musiałem uszczelniać ale smród ropy i zalana poduszka silnika mnie irytowały. Auto miało 300tyś zrobione (rocznik 1996) i jeździło ;-) Kolega Prelezabiusz poleca Ci dobre środki do paliwa (Skyyd Black Arrow Diesel oraz STP) warto je mieć . Sam je próbowałem i jestem zadowolony. Pozdrawiam, Tomek.
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Nie pomoże puder z róż, kiedy dupa stara już :D
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

mesio14 pisze:Nie pomoże puder z róż, kiedy dupa stara już :D
Ale rymowanka
Załączniki
applause.gif
applause.gif (11.95 KiB) Przejrzano 4889 razy
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

Ramirezzz pisze: Kolega Prelezabiusz poleca Ci dobre środki do paliwa (Skyyd Black Arrow Diesel oraz STP) warto je mieć . Sam je próbowałem i jestem zadowolony.
Ramirezzz, A nie wiesz czy można te dwa środki stosować razem, czy jest taki sens czy raczej wymiennie albo zdecydować sie na jeden konkretny?
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
Awatar użytkownika
biemdablju
Posty: 190
Rejestracja: 19 paź 2012, o 10:22
Lokalizacja: Lubelszczyzna

Post autor: biemdablju »

Można je stosować jednocześnie, jeśli ktoś cche przeczyścić wtryskiwacze również, bo z tego co można wyczytać na opakowaniu SKYDD-a to on takiej funkcji nie spełnia, słuzy do zwiększania płynności paliwa, zapobieganiu wytrącaniu się parafiny, i chroni układ paliwowy przed korozją.Myślę że do czyszczenia wtrysków trzeba by zastosować dodatkowo ten STP, a lepiej Liquy Moly Diesel Spulung, lub System Reiniger.
Chyba że ktoś tylko chce poprawić walory oleju napędowego i nie mieć kłopotów z rozruchem zimą, wtedy wystarcza SKYDD.

Ja z ciekawości dokupie i wleje jeszcze tego Liquy Moly, w sklepie widziałem małe opakowanie za chyba 24zł więc nie majątek, wyjeżdze paliwa tak zeby było z 15l w zbiorniku i wtedy zaleje do baku, zaszkodzić nie powinno a może pomoże? :D
fanatyk Bayerische Motoren Werke
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

nadgorliwość gorsza od faszyzmu
stosować można raz na jakiś czas ale nie wlewajcie wszystkiego naraz do baku ....
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
tomus436
Posty: 61
Rejestracja: 25 sie 2010, o 12:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomus436 »

Sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza. Miałem podobny problem . Nie bawiłem się w kupowanie oringów tylko kupiłem dwa nowe przewody paliwowe ( te idące od filtra do pompy i od filtra do tego zaworku ) koszt w ASO 118 zł za dwa. Podobno nasze 2.2 mają z tym problemy. Przewody te są zgrzewane na gorącą i po pewnym czasie mogą nie trzymać już tak jak powinny. :D
W124 2.0D PIERWSZY NAJLEPSZY!!!
W202 2.2 D CLASSIC sprzedany
2.9 TD 1997r. ELEGANCE sprzedany
2.7 CDI 2000r. AVANTGARDE sprzedany
W202 2.5 TD ESPRIT rozbity sprzedany
W210 2.2D AVANTGARDE sprzedany
S210 2.2 CDI ELEGANCE :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości