Mercedes w210 2.2D Nie rowna Praca silnika Gaśnie Pomocy !
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Mercedes w210 2.2D Nie rowna Praca silnika Gaśnie Pomocy !
Witam w ostatnim czasie kupiłem mercedesa 2.2 D 95 km automat w dobrym stanie. W ciagu ostatniego tygodnia zaczeły sie problemy z silnikiem mianowicie.. Auto gaśnie jadac i dodajac gaz, potrafi zgasnac rownież podczas hamowania przeważnie na niskich obrotach. Jest to naprawde niebezpieczne. Ale to nie koniec problemów gdyż Mercedes jest odpalony czasem falują obroty od 600 - 1000 Obrotów ale na to nie ma zasady czasem jest dobrze a czasem nie.
Mercedes nie kopci. Byłem z nim u mechanika po podłaczeniu do komputera wykazało, że jest błąd na Nastawniku dawki paliwa. Ale czytałem, że można go zregenerować czy wyczyścić. Proszę o odpowiedzi jak naprawić auto.? Czy ktoś miał podobny problem.? Czy to na pewno to.? A moze to pompa.?
Mercedes nie kopci. Byłem z nim u mechanika po podłaczeniu do komputera wykazało, że jest błąd na Nastawniku dawki paliwa. Ale czytałem, że można go zregenerować czy wyczyścić. Proszę o odpowiedzi jak naprawić auto.? Czy ktoś miał podobny problem.? Czy to na pewno to.? A moze to pompa.?
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
aldo1, Jeśli kupiłeś za rozsądne pieniądze polecam przerobienie Pompy lucas na mechaniczną pompę Bosch (bardzo częsta i kosztowna naprawa/wymiana). Koszt takiego zabiegu waha się od 1500 do 3500 zł zależy gdzie i za ile kupisz i ile chcą za robotę. jeśli chcesz robimy to w Miliczu (dolnośląskie).
Przed podjęciem decyzji o przerobieniu pompy z Lucas na Bosch polecam wymiane filtra paliwa.
Jaki olej w ogóle lejesz kolego?
Ja mam olej moneralny za co zostałem wyklęty i przy najbliższej wymianie przechodzę na półsyntetykbo taki minimum ma być pompe mam mechaniczną Bosch a mimo to przy -16C obroty na zimnym falowały po rozgrzaniu spoko. Możesz mieć zabity filtr paliwa (sprawdz też powietrza) uważaj na słabą rope dobrze przy dużych mrozach lać verve czy inny V-power (nie wytrąca sie tak parafina). Jeśli wymiana filtra i zalanie dobrym paliwem o podwyższonej liczbie cetanowej (możesz spróbować np STP formuła do diesla lub Skyyd Black Arrow Diesel jako witaminy) nie pomoże - zalecam sprzedaż auto lub przerobienie pompy na mechaniczną.
Przed podjęciem decyzji o przerobieniu pompy z Lucas na Bosch polecam wymiane filtra paliwa.
Jaki olej w ogóle lejesz kolego?
Ja mam olej moneralny za co zostałem wyklęty i przy najbliższej wymianie przechodzę na półsyntetykbo taki minimum ma być pompe mam mechaniczną Bosch a mimo to przy -16C obroty na zimnym falowały po rozgrzaniu spoko. Możesz mieć zabity filtr paliwa (sprawdz też powietrza) uważaj na słabą rope dobrze przy dużych mrozach lać verve czy inny V-power (nie wytrąca sie tak parafina). Jeśli wymiana filtra i zalanie dobrym paliwem o podwyższonej liczbie cetanowej (możesz spróbować np STP formuła do diesla lub Skyyd Black Arrow Diesel jako witaminy) nie pomoże - zalecam sprzedaż auto lub przerobienie pompy na mechaniczną.
Kiedy zmieniałeś filtr paliwa ? Jaki masz stan oringów ? Może masz pęcherzyki powietrza w układzie ? Ja miałem taki sam silnik jak Ty w poprzednim aucie i w sumie przez ponad dwa lata użytkowania miałem 2 takie styuacje ale to wszystko trwało nie więcej jak 2 minuty. Co do pompy Lucasa to jest różnie. Ja nie miałem z nią problemów w postaci uszkodzenia elektrozaworów ale był lekki wyciek z pompy. Nie lubię jak mi coś się psuje więc dla spokojności ją uszczelniłem ( w Skoczowie woj. Śląskie ) zapłaciłem 900zł i dostałem pisemna gwarancje. W sumie nie musiałem uszczelniać ale smród ropy i zalana poduszka silnika mnie irytowały. Auto miało 300tyś zrobione (rocznik 1996) i jeździło ;-) Kolega Prelezabiusz poleca Ci dobre środki do paliwa (Skyyd Black Arrow Diesel oraz STP) warto je mieć . Sam je próbowałem i jestem zadowolony. Pozdrawiam, Tomek.aldo1 pisze:gdyż Mercedes jest odpalony czasem falują obroty od 600 - 1000 Obrotów ale na to nie ma zasady czasem jest dobrze a czasem nie.
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Ramirezzz, A nie wiesz czy można te dwa środki stosować razem, czy jest taki sens czy raczej wymiennie albo zdecydować sie na jeden konkretny?Ramirezzz pisze: Kolega Prelezabiusz poleca Ci dobre środki do paliwa (Skyyd Black Arrow Diesel oraz STP) warto je mieć . Sam je próbowałem i jestem zadowolony.
- biemdablju
- Posty: 190
- Rejestracja: 19 paź 2012, o 10:22
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
Można je stosować jednocześnie, jeśli ktoś cche przeczyścić wtryskiwacze również, bo z tego co można wyczytać na opakowaniu SKYDD-a to on takiej funkcji nie spełnia, słuzy do zwiększania płynności paliwa, zapobieganiu wytrącaniu się parafiny, i chroni układ paliwowy przed korozją.Myślę że do czyszczenia wtrysków trzeba by zastosować dodatkowo ten STP, a lepiej Liquy Moly Diesel Spulung, lub System Reiniger.
Chyba że ktoś tylko chce poprawić walory oleju napędowego i nie mieć kłopotów z rozruchem zimą, wtedy wystarcza SKYDD.
Ja z ciekawości dokupie i wleje jeszcze tego Liquy Moly, w sklepie widziałem małe opakowanie za chyba 24zł więc nie majątek, wyjeżdze paliwa tak zeby było z 15l w zbiorniku i wtedy zaleje do baku, zaszkodzić nie powinno a może pomoże?
Chyba że ktoś tylko chce poprawić walory oleju napędowego i nie mieć kłopotów z rozruchem zimą, wtedy wystarcza SKYDD.
Ja z ciekawości dokupie i wleje jeszcze tego Liquy Moly, w sklepie widziałem małe opakowanie za chyba 24zł więc nie majątek, wyjeżdze paliwa tak zeby było z 15l w zbiorniku i wtedy zaleje do baku, zaszkodzić nie powinno a może pomoże?
fanatyk Bayerische Motoren Werke
Sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza. Miałem podobny problem . Nie bawiłem się w kupowanie oringów tylko kupiłem dwa nowe przewody paliwowe ( te idące od filtra do pompy i od filtra do tego zaworku ) koszt w ASO 118 zł za dwa. Podobno nasze 2.2 mają z tym problemy. Przewody te są zgrzewane na gorącą i po pewnym czasie mogą nie trzymać już tak jak powinny.
W124 2.0D PIERWSZY NAJLEPSZY!!!
W202 2.2 D CLASSIC sprzedany
2.9 TD 1997r. ELEGANCE sprzedany
2.7 CDI 2000r. AVANTGARDE sprzedany
W202 2.5 TD ESPRIT rozbity sprzedany
W210 2.2D AVANTGARDE sprzedany
S210 2.2 CDI ELEGANCE
W202 2.2 D CLASSIC sprzedany
2.9 TD 1997r. ELEGANCE sprzedany
2.7 CDI 2000r. AVANTGARDE sprzedany
W202 2.5 TD ESPRIT rozbity sprzedany
W210 2.2D AVANTGARDE sprzedany
S210 2.2 CDI ELEGANCE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości