co to jest i do czego służy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
co to jest i do czego służy
niestety moje autko w przeszłości przeszło kolizję i do teraz zostały mi drobiazgi do zrobienia po "mechaniku" , zobaczcie na zdjęciu co to jest i do czego służy , to jest niedaleko zderzaka od strony kierowcy . Dodam , że nie działa mi termometr i nie wiem gdzie powinien iść czujnik i z jakich przewodów wychodzić , bo po lewej zaś stronie zderzaka wiszą zaślepione dwa przewody , pewnie jeden idzie do halogenów , których notabene nie ma a drugi ?
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 01118.jpg/
a to te przewody od strony kierowcy , wiem , że będzie je trudno zidentyfikować ale może się uda
http://img827.imageshack.us/img827/7183 ... 101117.jpg
dodam , że z lewej strony widać dziurę po halogenie
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 01118.jpg/
a to te przewody od strony kierowcy , wiem , że będzie je trudno zidentyfikować ale może się uda
http://img827.imageshack.us/img827/7183 ... 101117.jpg
dodam , że z lewej strony widać dziurę po halogenie
WDB2100201A081555
Czujnik temperatury montuje się w tym okrągłym małym otworze obok halogenu (widoczny na fot 2). Natomiast na pierwszym fot to wygląda na jakiś czujnik zderzeniowy od poduszek ale pewności 100% nie mam, pisze na szybko, jak zdąże to później dopowiem resztę.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Sorka że odpowiadam teraz ale nie mogłem odnaleźć tematu Czujnik temperatury podłączony jest na dwa przewody, powinny być koloru zielonego i brązowego. Biegną bezpośrednio do licznika. Zakładam ze przy liczniku nic nie grzebane więc pozostaje tylko podłączenie czujnika do tych przewodów i włożenie go w ten okrągły otwór. Czujnik wygląda tak:
http://allegro.pl/mercedes-w220-w210-cz ... 87076.html
http://allegro.pl/mercedes-w220-w210-cz ... 87076.html
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Jeszcze jedna podpowiedź, czasami możę być tak że po założeniu czujnika nie pokaże od razu idealnie dokładnej temperatury, czasami jest potrzeba czasu od kilkunastu minut do paru godzin na ustawienie się.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jest to zawór oparów paliwa, utrzymuje zbiornik w lekkim podciśnieniu dizęki czemu nie śmierdzi paliwem. Gdy silnik jest nagrzany, czyli sa opary, to slychać jego pracę, takie popyrkiwanie.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości