Witam wszystkich. dopatrzyłem się dziś problemu a mianowicie gdy auto wkręcę na wyższe obroty puchnie wąż za IC. Co może być przyczyną? Dodam że auto jeździło bez turbo ok roku po czym wpadło w moje ręce i stało prawie pół roku w garażu. Powoli wymieniłem prawie wszystko i wczoraj ostatnią rzecz a mianowicie przepływomierz tyle że auto nie miało nadal mocy. Gdy wjechałem dziś na kanał zauważyłem że spadł wąż wychodzący z turbo idący do IC założyłem i niby ok ale jednak niepokoi mnie że tworzy się nadciśnienie które głównie widać właśnie na przewodzie przed samym kolektorem dolotowym. dodam też że nie było żadnego podciśnienia - zaciął się zaworek przy serwo po przedmuchaniu wyczyszczeniu każdego przewodziku w końcu zaczęło chodzi. Myślę o regulatorze ciśnienia czy co to tam jest. Jak sądzicie?
Jako ciekawostkę dodam że u kolegi w 2.7CDI dzieje się to samo lecz jemu czasem jeszcze ten wąż wciąga podciśnienie lecz na normalne mi to nie pasuje.
puchnący przewód za IC
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
puchnący przewód za IC
Jest: BMW e38
Było: MB W210 2.2CDI 12.1999 przedlift
Vin: WDB2100061A897126
Było: MB W210 2.2CDI 12.1999 przedlift
Vin: WDB2100061A897126
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości