E300D strasznie słaby

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

grygol18
Posty: 3
Rejestracja: 30 lip 2012, o 17:58
Lokalizacja: Oleśnica

E300D strasznie słaby

Post autor: grygol18 »

Witam, mam straszny problem z moim MB. 3000 diesel bez turbo, odpala ładnie, nie dymi, spalanie w normie 10l. Raz jedyny pokazał błąd EDC, auto nie jedzie, reaguje na połowę pedału gazu, od połowy zero reakcji. żeby sprawniej się rozpędził lepiej dać mniej gazu niż do dechy. Max obroty na biegu jałowym do jakich się kręci to jakieś 4700obr, na każdym biegu max obroty spadają, rozpędziłem go do 160km/h i od 100 trwało to wieki. komputer pokazał błąd sterowania zaworu ERG, mechanik powiedział by zasłonić blaszką i tak zrobiłem, nie pomogło. Komputer pokazał jeszcze czujnik ciśnienia powietrza, ale nawet nie wiem który to jest. mechanik pokazał mi ten plastikowy wciskany w gumową rurę od dolotu powietrza, ale wydaje mi się że to jest czujnik temperatury powietrza w dolocie. Nie wiem za co się łapać.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

grygol18 najpierw powitalnia :P viewtopic.php?p=222063#222063
Awatar użytkownika
MrDamaz20
Posty: 563
Rejestracja: 10 wrz 2010, o 16:19
Lokalizacja: Kołaki

Post autor: MrDamaz20 »

No to dlaczego nie zostawiłeś go u mechanika skoro on wie wszystko :hyhy:
C w202 Elegance 2.2 D - Sprzedany
E w210 AVANTGARDE 2.9 TD - Sprzedany
Szukam.
Jeśli pomogłem kliknij pomógł.
grygol18
Posty: 3
Rejestracja: 30 lip 2012, o 17:58
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: grygol18 »

właśnie coś ten mechanik słabo się orientował, jedyne co to wskazania komputera odczytał, a z reszta to tak średnio:/

[ Dodano: 2012-07-30, 20:36 ]
powiedzial mi że to tak może już zostanie bo auto stare.
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Zmień mechanika, bo twierdzenie, ze tak już zostanie, bo auto stare jest poprostu smieszne. Prędzej kasta zgnije do zera, niż OM606 umrze śmiercią naturalną.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Czujnik ciśnienia to ten z prawej, połączony rurką z kolektorem. Masz tam napisane Mitsubshi zapewne. Mulenie w E300 to temat rzeka.

Uzupełnij podpis.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

dokładnie temat rzeka, począwszy od pedału przyspieszenia do sterowania pompą wtryskową, po drodZe jeszcze podciśnienia, ukłąd paliwowy a koncząc na skrzyni biegów która też może nie hulać.Wiem że zdawkowo napisane ale próbuj.
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
grygol18
Posty: 3
Rejestracja: 30 lip 2012, o 17:58
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: grygol18 »

ok. dzięki bardzo. Zacznę od tego czujnika. pozdrawiam :) jak zrobię to dam znać co było.

[ Dodano: 2012-07-31, 21:00 ]
koledzy, a czy problem z pedałem przyśpieszenia to jest problem z potencjometrem pedału przyśpieszenia czy jest tam jeszcze jakis czujnik??
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

raczej szukaj problemów w podciśnieniu, modulatorach, wymiany oringów itd.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości