Strona 3 z 8

: 15 sty 2015, o 09:05
autor: maciekolo
Co to jest lutownica komputerowa :zdziwko: ??

: 15 sty 2015, o 12:27
autor: Muniek
Lewa i prawa taśma jest identyczna. Przedlift ma jeszcze środkową.

Piszą 'komputerowa' mam na myśli taką o niskiej mocy, rzędu kilku-kilkunastu wat. Komputerowa dlatego, że często używa się takich do pracy nad jego podzespołami i są zasilane wtedy z gniazda USB.

: 16 sty 2015, o 11:45
autor: Masioe
Te taśmy LDC się jakoś lutuje czy tylko zwykłą taśma podkleja do płytki drukowanej ?:| bo na filmiku nie wiem czy on miał jakąś specjalną taśmę (ta brązowa) czy normalną pakunkową

: 16 sty 2015, o 13:17
autor: tonidriver
taśmy z allegro mają klej na sobie,który zaczyna kleić po podgrzaniu

: 23 sty 2015, o 11:57
autor: Havok
Kurcze naprawdę to wygląda na banał i chyba przyszedł czas by się tym zająć.
Martwię się tylko o wskaźniki. Na filmiku koleś je odkręca, ok. A jak wygląda sprawa z montażem? Na coś zwrócić uwagę? Czy tylko wkręcić i powinny być ustawione idealnie.

: 23 sty 2015, o 12:23
autor: tonidriver
Havok podczas demontażu każdą wskazówkę należy cofnąć aż jej silniczek postawi opór i wtedy jakąś taśmą zaznaczyć na tarczy jej położenie.

: 23 sty 2015, o 12:36
autor: Havok
tonidriver dzięki
rozumiem że montaż odwrotnie do demontażu :) nic szczególnego nie powinno się dziać :)

: 23 sty 2015, o 12:45
autor: tonidriver
demontujesz jak na filmiku,montaż odwrotnie

: 23 sty 2015, o 17:44
autor: Masioe
mała uwaga odnośnie wskazówek... zorebrałem i ustwaiłem ale walnełem się o jakies 10km/h heheh. pozycja wskaźnika powinna być w "punkcie zerowym" na grubej kresce wskazującej "0" ani niżej ani wyżej. Wtedy wskazanie powinno być w granicach orginału :] reszta tak samo.

: 9 mar 2015, o 10:19
autor: scigany8801
Kolejne pixele odtworzone :luka:

Obrazek Obrazek

[center]Obrazek
[/center]

: 9 mar 2015, o 17:59
autor: Greenblue
Tonidriver i Scigany8801 wielkie gratulacje....

Jestem tez na chwile przed decyzja co do rozprawienia sie z wyswietlaczami ale nurtuje mnie jedna sprawa. A mianowicie wlasnie to polozenie wskazówek.....

Tak na bardzo chłopski rozum :padam: w bardzo łopatolocgiczny sposob (lub poprostu jak krowie na rowie :przestraszony: Jak oznaczacie te wskazówki, odkrecacie i wykrecacie zeby wskazowka wypadla w pozłozeniu idealnie na zero lub w przypadku innych na prawidłowych pozycjach.... u was wyszło troche pod zero... czy idzie to jakos skorygowac aby bylo jak w fabryce? Czy jak raz zle wkrece/przekrece/dokrece.... to klops czy mozna to troche regulowac?

Moze macie jakies zdjecia z tego bardzo waznego etapu?

Z gory dziekuje.... ale wole troche podrazyc zanim sie wkopie :)

: 9 mar 2015, o 18:15
autor: tonidriver
Greenblue, jak źle założysz to zdejmujesz i zakładasz ponownie

: 9 mar 2015, o 18:23
autor: Greenblue
Tonidriver przyznaje sie troche nie precyzyjnie zadałem pytanie ;)

Jak oznaczasz te wskazówki: krecisz jak na filmie, do chwili kiedy jest opor i daja sie wyjac - rozumiem ze w tym momencie robisz kreske ołowkiem czy cos przyklejasz????? i jak montujesz wszystko spowrotem to wkładasz zgodnie z zaznaczona linia i krecisz w dróga strone??? I tez do oporu??? czy do zera na wyswietlaczu??? czy poprostu oporem w w przypadku montazu z zaznaczonej linii bedzie punkt zero bo wszystko sie zgadza????

Przepraszam za prymitywne pyttanie ale niechce czegos popsuc.... tym bardziej ze jak zdemontuje licznik to nie bede mial auta blisko domu zeby pobiegac i posprawdzac czy wszystko stoji i lezy jak sie nalezy :rotfl:

Z gory dzieki

: 9 mar 2015, o 20:20
autor: tonidriver
Wskazówki wiszą w powietrzu po wyjęciu licznika. Musisz cofnąć je i poczujesz opór wtedy zaznaczasz taśmą klejącą czy czymś na blaciku. Po zaznaczeniu dalej kręcisz wskazówką do tylu i ciągniesz podczas kręcenia lekko w gore. Zakładasz tez kręcąc w przeciwnym kierunku do jej wskazań tyle,że dociskasz. Jak wejdzie do końca to ustawiasz ją równo z taśmą i po sprawie.

: 10 mar 2015, o 11:30
autor: marexskur
Jak się pomylisz to też nic się nie stanie, u mnie jedna wskazówka była krzywo jak kupiłem samochód (ktoś wcześniej próbował "naprawić" przez podłożenie gumowego paska, który dociskał taśmy) i jak jakiś czas temu wymieniałem taśmy to po wymianie podłączyłem licznik nie do końca złożony (tj. bez tej przedniej obudowy z szybką) i poprawiłem ustawienie, żeby było ok. A później wystarczy odłączyć, założyć obudowę (tylko trzeba uważać, żeby wtedy już nie ruszyć wskazówek) i gotowe.