e200 - dziwne zjawisko podczas mocnego przyspieszania
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
e200 - dziwne zjawisko podczas mocnego przyspieszania
Witam, prosze o rade dot. mercedesa vin: wdb2100351a469133 e200 97r ,w aucie mam wyciety katalizator(była rura ) i pierdział tłumik , kupiłem nowy koncowy + środkowy oraz w miejsce kata wspawałem tłumik koncowy od innego auta z tym ze rura przed tumikiem miała fi 54 a za troche mniejsze tak na oko 48 może 45 zbiegło to sie równiez w czasie z wymiana przepływomierz na zamiennik pierburga (orginalnie bosch) -
a chodzi o to ze podczas przyspieszania takiego mocnego np bieg 2 do 6000 obr - bieg 3 tak samo mam wraznie - nie nie wrazenie tak jest, ze powyzej 3000 obr samochod zaczyan jakby "pływać" tzn są momenty podczas przyspiesznia ze go bardzo delikatnie przydusza co 2 , 3 sekundy około, stąd porównanie do pływnia - i nie wiem czy to wina tłumika i mniejszego fi na wyjsciu na tłumik środkowy czy moze przepływka (choć jak ją odpiołem efekt ten sam , wydaje mi sie, ze za nim nie kupiłem nowej przepływki i zamiast kata była rura tak nie było ale juz sam nie wiem teraz) a moze sonda lambda - na diagnozie nie byem jeszcze, ale czuje ze to nie wiele pomoze i nic sie nie dowiem - ja obstawiam tłumik, ten który zamiast kata jest -jesli to to w takim razie co zamiast kata bo kupno nowego, to szczerze powiem, nie stac mnie na taka ekstrawagacje - sa uzywane wiec moze taki, tylko potrzebny nr czesci bo juz po rysunkach widze ze sa rózne kształty aha i czy od silnika np 2.3 by pasował dzieki z góry i prosze o pomoc
- świece nowe . cewki kable lux , ogólnei silnik chodzi jak dzwon równo i cicho na wolnych obrotach prwie go nie słychać czy to na lpg czy na benzynie - objawy "pływania" i na benzynie i na lpg
a chodzi o to ze podczas przyspieszania takiego mocnego np bieg 2 do 6000 obr - bieg 3 tak samo mam wraznie - nie nie wrazenie tak jest, ze powyzej 3000 obr samochod zaczyan jakby "pływać" tzn są momenty podczas przyspiesznia ze go bardzo delikatnie przydusza co 2 , 3 sekundy około, stąd porównanie do pływnia - i nie wiem czy to wina tłumika i mniejszego fi na wyjsciu na tłumik środkowy czy moze przepływka (choć jak ją odpiołem efekt ten sam , wydaje mi sie, ze za nim nie kupiłem nowej przepływki i zamiast kata była rura tak nie było ale juz sam nie wiem teraz) a moze sonda lambda - na diagnozie nie byem jeszcze, ale czuje ze to nie wiele pomoze i nic sie nie dowiem - ja obstawiam tłumik, ten który zamiast kata jest -jesli to to w takim razie co zamiast kata bo kupno nowego, to szczerze powiem, nie stac mnie na taka ekstrawagacje - sa uzywane wiec moze taki, tylko potrzebny nr czesci bo juz po rysunkach widze ze sa rózne kształty aha i czy od silnika np 2.3 by pasował dzieki z góry i prosze o pomoc
- świece nowe . cewki kable lux , ogólnei silnik chodzi jak dzwon równo i cicho na wolnych obrotach prwie go nie słychać czy to na lpg czy na benzynie - objawy "pływania" i na benzynie i na lpg
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
w210 200E Avantgarde - jest
Myślę, że to przepływka. Wiem o czym piszesz, u mnie było to samo i zbiegło się to z awarią przepływki i wymiany na używkę oryginalną. Niestety nadal jest tak samo. Może na nówce byłoby ok.
Ale! tak jak i Ty, przed awarią wymieniałem cały układ wydechowy (tłumik końcowy od 2.2cdi), ale żeby to była przyczyna tych przerywań, to raczej wykluczam.
Ale! tak jak i Ty, przed awarią wymieniałem cały układ wydechowy (tłumik końcowy od 2.2cdi), ale żeby to była przyczyna tych przerywań, to raczej wykluczam.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
hammond24 pisze:ale z drugiej strony ograniczył przepływ spalin +/- 17%
no własnie tak do 3500 obrotów idzie dobrze i napewno lepiej niez na opietej przepływce - sprawdzone- powyzej przy delikatnym naciskaniu gazu tez nie ma tragedi ale jak zrobie redukcje z 3 na 2 i rąbne pedał do podłogi i trzymam zaczynba falowac chyba jeszcze zmienei ten wydech i zobacze - co radzicie załozyc w miejsce kata (chyba ze ktos ma do odsprzedania kata w dobrym stanie)
prosze rówiez osoby które mają dostep do programu o nr cześci katalizatora mojego samochodu lub rysunek jak wygląda jest pare na alledrogo ale nie wiem jktóy kupić a wszyscy pisza ze do 2.0 benzyna
dalej czekam na podpowiedzi kogos kto sie z tym spotkał
wasiliew pisze:Myślę, że to przepływka. Wiem o czym piszesz, u mnie było to samo i zbiegło się to z awarią przepływki i wymiany na używkę oryginalną. Niestety nadal jest tak samo. Może na nówce byłoby ok.
Ale! tak jak i Ty, przed awarią wymieniałem cały układ wydechowy (tłumik końcowy od 2.2cdi), ale żeby to była przyczyna tych przerywań, to raczej wykluczam.
a nie zamieniałes od kogoś kto miał na 100% sprawną? - dlaczego załozyłeś koncowy wydech od diesla?
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
w210 200E Avantgarde - jest
W załączniku.stawsz pisze:prosze rówiez osoby które mają dostep do programu o nr cześci katalizatora mojego samochodu lub rysunek jak wygląda
wasiliew pisze:Myślę, że to przepływka. Wiem o czym piszesz, u mnie było to samo i zbiegło się to z awarią przepływki i wymiany na używkę oryginalną. Niestety nadal jest tak samo. Może na nówce byłoby ok.
Ale! tak jak i Ty, przed awarią wymieniałem cały układ wydechowy (tłumik końcowy od 2.2cdi), ale żeby to była przyczyna tych przerywań, to raczej wykluczam.
Miałem od swojego slk, ale nie jeździłem. Tylko potwierdzałem, czy to przepływka (nie trzymał obrotów).stawsz pisze:a nie zamieniałes od kogoś kto miał na 100% sprawną? - dlaczego załozyłeś koncowy wydech od diesla?
A tłumik od diesla, bo wtedy nie było nowych do E200 kombi.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
wydaje mi sie jednak ze to bedzie przepływka - dzis pojezdziłem dłuzej na odpietej i wydaje mi sie ze nie ma tego zjawiska - dziwne, wychodzi na to ze na pierburgu tez nie jest dobrze i nie mozna raczej tego zamieniac z boschem - musze zbierac chyba na orginalną boscha bo inaczej nie da mi to spokoju - cena niestety ok 515 zł na max znizkach - jak dla mnie of course - jutro jade tez na podpiecie pod kompa jak cos to napisze co i jak
kat i tak do załozenia nie zniose tego basu z tłumika
kat i tak do załozenia nie zniose tego basu z tłumika
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
w210 200E Avantgarde - jest
koledzy potrzebuje orginalny nr cześci przepywomierza boscha tylko nie chodzi mi o nr obudowy przepływomierza bo to mam i moge sobie odczytac z obudowy która jest na samochodzie a o numer samego przepływomierza tj. rdzenia wkładanego w obudowe dziekuje
podbijam prośbę...
podbijam prośbę...
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
w210 200E Avantgarde - jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości