e200 - dziwne zjawisko podczas mocnego przyspieszania

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

stawsz
Posty: 67
Rejestracja: 19 mar 2012, o 23:35
Lokalizacja: Rawa Maz

e200 - dziwne zjawisko podczas mocnego przyspieszania

Post autor: stawsz »

Witam, prosze o rade dot. mercedesa vin: wdb2100351a469133 e200 97r ,w aucie mam wyciety katalizator(była rura ) i pierdział tłumik , kupiłem nowy koncowy + środkowy oraz w miejsce kata wspawałem tłumik koncowy od innego auta z tym ze rura przed tumikiem miała fi 54 a za troche mniejsze tak na oko 48 może 45 zbiegło to sie równiez w czasie z wymiana przepływomierz na zamiennik pierburga (orginalnie bosch) -
a chodzi o to ze podczas przyspieszania takiego mocnego np bieg 2 do 6000 obr - bieg 3 tak samo mam wraznie - nie nie wrazenie tak jest, ze powyzej 3000 obr samochod zaczyan jakby "pływać" tzn są momenty podczas przyspiesznia ze go bardzo delikatnie przydusza co 2 , 3 sekundy około, stąd porównanie do pływnia - i nie wiem czy to wina tłumika i mniejszego fi na wyjsciu na tłumik środkowy czy moze przepływka (choć jak ją odpiołem efekt ten sam , wydaje mi sie, ze za nim nie kupiłem nowej przepływki i zamiast kata była rura tak nie było ale juz sam nie wiem teraz) a moze sonda lambda - na diagnozie nie byem jeszcze, ale czuje ze to nie wiele pomoze i nic sie nie dowiem - ja obstawiam tłumik, ten który zamiast kata jest -jesli to to w takim razie co zamiast kata bo kupno nowego, to szczerze powiem, nie stac mnie na taka ekstrawagacje - sa uzywane wiec moze taki, tylko potrzebny nr czesci bo juz po rysunkach widze ze sa rózne kształty aha i czy od silnika np 2.3 by pasował dzieki z góry i prosze o pomoc

- świece nowe . cewki kable lux , ogólnei silnik chodzi jak dzwon równo i cicho na wolnych obrotach prwie go nie słychać czy to na lpg czy na benzynie - objawy "pływania" i na benzynie i na lpg
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Myślę, że to przepływka. Wiem o czym piszesz, u mnie było to samo i zbiegło się to z awarią przepływki i wymiany na używkę oryginalną. Niestety nadal jest tak samo. Może na nówce byłoby ok.

Ale! tak jak i Ty, przed awarią wymieniałem cały układ wydechowy (tłumik końcowy od 2.2cdi), ale żeby to była przyczyna tych przerywań, to raczej wykluczam.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

ale z drugiej strony ograniczył przepływ spalin +/- 17%
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
stawsz
Posty: 67
Rejestracja: 19 mar 2012, o 23:35
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: stawsz »

hammond24 pisze:ale z drugiej strony ograniczył przepływ spalin +/- 17%

no własnie tak do 3500 obrotów idzie dobrze i napewno lepiej niez na opietej przepływce - sprawdzone- powyzej przy delikatnym naciskaniu gazu tez nie ma tragedi ale jak zrobie redukcje z 3 na 2 i rąbne pedał do podłogi i trzymam zaczynba falowac :kwasny: chyba jeszcze zmienei ten wydech i zobacze - co radzicie załozyc w miejsce kata (chyba ze ktos ma do odsprzedania kata w dobrym stanie)

prosze rówiez osoby które mają dostep do programu o nr cześci katalizatora mojego samochodu lub rysunek jak wygląda jest pare na alledrogo ale nie wiem jktóy kupić a wszyscy pisza ze do 2.0 benzyna :zly:

dalej czekam na podpowiedzi kogos kto sie z tym spotkał


wasiliew pisze:Myślę, że to przepływka. Wiem o czym piszesz, u mnie było to samo i zbiegło się to z awarią przepływki i wymiany na używkę oryginalną. Niestety nadal jest tak samo. Może na nówce byłoby ok.

Ale! tak jak i Ty, przed awarią wymieniałem cały układ wydechowy (tłumik końcowy od 2.2cdi), ale żeby to była przyczyna tych przerywań, to raczej wykluczam.


a nie zamieniałes od kogoś kto miał na 100% sprawną? - dlaczego załozyłeś koncowy wydech od diesla?
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

stawsz pisze:prosze rówiez osoby które mają dostep do programu o nr cześci katalizatora mojego samochodu lub rysunek jak wygląda
W załączniku.
wasiliew pisze:Myślę, że to przepływka. Wiem o czym piszesz, u mnie było to samo i zbiegło się to z awarią przepływki i wymiany na używkę oryginalną. Niestety nadal jest tak samo. Może na nówce byłoby ok.

Ale! tak jak i Ty, przed awarią wymieniałem cały układ wydechowy (tłumik końcowy od 2.2cdi), ale żeby to była przyczyna tych przerywań, to raczej wykluczam.

stawsz pisze:a nie zamieniałes od kogoś kto miał na 100% sprawną? - dlaczego załozyłeś koncowy wydech od diesla?
Miałem od swojego slk, ale nie jeździłem. Tylko potwierdzałem, czy to przepływka (nie trzymał obrotów).

A tłumik od diesla, bo wtedy nie było nowych do E200 kombi.
Załączniki
e200wydech.JPG
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
stawsz
Posty: 67
Rejestracja: 19 mar 2012, o 23:35
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: stawsz »

wydaje mi sie jednak ze to bedzie przepływka - dzis pojezdziłem dłuzej na odpietej i wydaje mi sie ze nie ma tego zjawiska - dziwne, wychodzi na to ze na pierburgu tez nie jest dobrze i nie mozna raczej tego zamieniac z boschem - musze zbierac chyba na orginalną boscha bo inaczej nie da mi to spokoju - cena niestety ok 515 zł na max znizkach - jak dla mnie of course - :kwasny: jutro jade tez na podpiecie pod kompa jak cos to napisze co i jak

kat i tak do załozenia nie zniose tego basu z tłumika
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Jak już wszyscy pomyśleli, to pora podłączyć damę pod SD. :rotfl:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
stawsz
Posty: 67
Rejestracja: 19 mar 2012, o 23:35
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: stawsz »

koledzy potrzebuje orginalny nr cześci przepywomierza boscha tylko nie chodzi mi o nr obudowy przepływomierza bo to mam i moge sobie odczytac z obudowy która jest na samochodzie a o numer samego przepływomierza tj. rdzenia wkładanego w obudowe dziekuje

podbijam prośbę...
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości