Kilka problemów mnóstwo błędów

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

shrek
Posty: 14
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 11:37
Lokalizacja: Kraków

Kilka problemów mnóstwo błędów

Post autor: shrek »

Panowie i Panie

Jak w temacie, ostatniego czasu podłączyłem swoje oko pod komputer (firma xxxx) na pewno nie SD i oczom moim ukazał się las.... las błędów począwszy od czujnika temperatury cieczy poprzez przepływomierz, przepustnice skończywszy na jakimś czujniku od pedału gazu. Rozumiem że nie jest to SD ale na poprzednim sprawdzaniu na tym samym sprzęcie było kilka błędów które można było skasować. W tym przypadku nie można skasować błędów a jest ich od groma.
Czy to możliwe by uszkodzony był sterownik ?
Jak mogę to sprawdzić ?
W sobotę jadę na SD na co mam zwrócić uwagę ?

Druga kwestia
dodaję lekko gazu na wolnych obrotach tak do 1000 obrotów i nagle obniża obroty aż zatelepie silnikiem przez co są kłopoty z ruszaniem (szarpnięcie), zarówno na gazie jak i benzynie problem ten występował już wcześniej zanim pojawiły się błędy na komputerze x.

Trzecia kwestia
Szukałem na forum i nie znalazłem otóż kontrolka (dioda) na przycisku EC od czasu do czasu miga przy wyłączonej klimie (powinna świecić światłem ciągłym) czy to tylko brak styku w żarówce ?

Wszelkie sugestie mile widziane :padam:
...Samochody dzielą się na Mercedesy i na inne...

E200 - 1996 r. LPG- Stag 4
WDB2100351A092328
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Wszystkie historyczne błędy skasuj.Pojeździj kilka dni i z powrotem diagnoza.
Będzie "News". :hyhy:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

A na SD zwróć uwagę na "F" zamiast "f" :oczami:
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

OT. No proszę, proszę.Jest z kim nawiązać "dialog". :rotfl:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

5 lat jazdy W210 robi swoje :rotfl:
Awatar użytkownika
maciekolo
Posty: 311
Rejestracja: 6 lis 2009, o 19:51
Lokalizacja: Radom

Post autor: maciekolo »

Panowie SD jest super, ale inne testery np. KTS też pięknie diagnozuje silnik i nie tylko w MB. Poza tym odczyt błędów często nie wystarczy, trzeba podpatrzyć parametry rzeczywiste i wtedy myśleć. Pzdr
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

maciekolo pisze:Panowie SD jest super, ale inne testery np. KTS też pięknie diagnozuje silnik i nie tylko w MB. Poza tym odczyt błędów często nie wystarczy, trzeba podpatrzyć parametry rzeczywiste i wtedy myśleć. Pzdr
KTS służy za przeproszeniem do podtarcia D...
Mam KTS i w 50% nie zapewnia podstaw.Do MB nadaje się jak mydło do mycia zębów.
Kupa kasy w zakupie, drogi abonament, kiepska obsługa przez konsultantów, naprawa modułów tylko przez znajomości.Porażka.Trzymam, bo czasem mam auta z po za sieci oprogramowania fabrycznego, które posiadam.Np: francuzy, włoskie, indyjskie.
W większości wypadków KTS robi w modelu część silników, AB,SRS, rzadko znajdzie ABS.
Najfajniejsze, KTS to Bosch, auta niemieckie, a audi, vw, MB, obrabia najgorzej.
Nie będę dalej "pluł". Wystarczy porównać KTS za 6800zł. z Vagiem za 1200 zł.
Vag. zrobi Skody, VW, Seaty super.KTS zrobi 1/4.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
maciekolo
Posty: 311
Rejestracja: 6 lis 2009, o 19:51
Lokalizacja: Radom

Post autor: maciekolo »

Nocek nie mów że KTS nie poradzi sobie z E200 z 1996 roku? Poza tym 6800 za KTS i 1200 za Vaga to mówimy o klonach... Ostatnio się bawiłem Vision z Mageti Marelii - to dopiero kibel :hyhy:
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
shrek
Posty: 14
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 11:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: shrek »

SD raczej oryginalne bo kupione w serwisie Mercedesa przez pracownika ASO Mercedes (przynajmniej tak zeznał) Czas pokażę jakie czary wyjdą w praniu....

A czy jest możliwość podniesienia w sposób mechaniczny (np. jakaś śrubka w przepustnicy) wolnych obrotów ?
...Samochody dzielą się na Mercedesy i na inne...

E200 - 1996 r. LPG- Stag 4
WDB2100351A092328
Awatar użytkownika
maciekolo
Posty: 311
Rejestracja: 6 lis 2009, o 19:51
Lokalizacja: Radom

Post autor: maciekolo »

Dla chcącego nic trudnego, zawsze możesz na lince podciągnąć :wstyd: Taki dowcip, ale jak ktoś lubi druciarstwo... A tak na poważnie: odłącz instalke gazową ( wyjmij bezpiecznik, zakręć zawór na butli). Skasuj adaptacje ( kompem albo odepnij aku) i pojeździj tak z 500km. Wtedy diagnozuj i napisz o efektach. Pzdr
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

maciekolo pisze:Nocek nie mów że KTS nie poradzi sobie z E200 z 1996 roku? Poza tym 6800 za KTS i 1200 za Vaga to mówimy o klonach... Ostatnio się bawiłem Vision z Mageti Marelii - to dopiero kibel :hyhy:
KTS przy żadnej MB nie robi nic do końca. Tylko po łebkach.
KTS mam oryginał z Boscha i tyle za niego dałem 5/6 lat temu.Vag też oryginał ale leciwy staruszek.Trochę podrasowany, ale już do wymiany.
Co do SD. Bez Developer kit, to kiszka.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
shrek
Posty: 14
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 11:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: shrek »

No i jestem panowie po weryfikacji na SD z lasu błędów które wyszły na komputerze firmy X, Star Diagnosis znalazło tylko błąd 035.
Powracający co chwile na gazie jak i benzynie.

I teraz pytanie do was co owy błąd oznacza i jak go interpretować ?

Wiem że coś z sondą lambda natomiast gość mi mówił że sonda pracuje a bardziej skupiłby się na przepływomierzu lub przepustnicy. Jakie jest wasze zdanie ?
Przypominam o "zrzucaniu" obrotów i szarpnięciu po lekkim wciśnięciu gazu (do 1000 obrotów).

[ Dodano: 2012-05-05, 22:08 ]
Panowie - odnawiam temat

Już wiem że błąd 035 - oznacza "sonda lambda lub jej obwód - uboga mieszanka" no i teraz jak to ugryźć ?

Jak zweryfikować w/w błąd ? Od czego zacząć ?
...Samochody dzielą się na Mercedesy i na inne...

E200 - 1996 r. LPG- Stag 4
WDB2100351A092328
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości