Witam potrzebuję wyciągnąć prawą przednią półoś bo daję do regeneracji i mam pytanie czy jak podniosę samochód na lewarku żeby się przechylił i wyciągnę półoś to czy wyleci olej z dyferencjału.
Jesli lewarujesz auto ze strony ktorej wyciagasz to roznica poziomu powinna zatrzymac olej w dyferencjale. Niemal norma jest ze olej leje sie pod korek pomiarowy albo pod wysokosc uszczelek na polsokach. Jesli lejesz wiecej to pewnie wczesniej czy pozniej to wyleci.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
-------------------------------------- Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Witam. Zaczęło grzechotać w lewym przednim przegubie (E280 4matic z 1997r WDB2102811X001255 ). I w tym momencie mam pytanie kupić używkę, regenerować, czy nową. Jak kwestie cenowe i jakość (trwałość) regenerowanych - Gość ogłasza się na allegro.
I czy może ktos podac numer katalogowy przegubu i jakie parametry ma przegub ilość zębów/ średnica. Może pasuje od czegoś innego. Od Berlingo pasuje ponoć do W211 4matic. Próbował ktoś sprowadzić całą półos z ebaya z USA? Ceny są zachęcające.
można także regenerować jest taka firma w Toruniu i u nich regenerowałem dużo elementów napędowych co prawda nie robią tanio ale dobrze wydaje mi się że warto zadzwonić i zapytać pozdrawiam
Własnie moje autko jest po wymianie półosi. Robota banalnie prosta. Mając podnośnik godzina roboty. Żadnych narzedzi specjalnych tylko zwykłe klucze i młoteczek. Według mechanika silnik i przedni dyferencjał mają smarowanie wspólnym olejem (może i tak ale troche dziwne gdyż w silniku olej po 10 czy 15 tys. km ma stan kiepski i takim olejem smaruje sie dyferencjał?)