wyciąganie półosi przedniej 4matic

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

peri84
Posty: 4
Rejestracja: 14 lis 2011, o 12:41
Lokalizacja: Sztum

wyciąganie półosi przedniej 4matic

Post autor: peri84 »

Witam potrzebuję wyciągnąć prawą przednią półoś bo daję do regeneracji i mam pytanie czy jak podniosę samochód na lewarku żeby się przechylił i wyciągnę półoś to czy wyleci olej z dyferencjału.
Awatar użytkownika
kompressor
Posty: 527
Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
Lokalizacja: Okolice Goleniowa

Post autor: kompressor »

Zależy która półoś.
Obrazek
S280 4 Matik
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Prawa
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Jesli lewarujesz auto ze strony ktorej wyciagasz to roznica poziomu powinna zatrzymac olej w dyferencjale. Niemal norma jest ze olej leje sie pod korek pomiarowy albo pod wysokosc uszczelek na polsokach. Jesli lejesz wiecej to pewnie wczesniej czy pozniej to wyleci.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
zbibi
Posty: 60
Rejestracja: 25 sie 2012, o 18:13
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zbibi »

Witam. Zaczęło grzechotać w lewym przednim przegubie (E280 4matic z 1997r WDB2102811X001255 ). I w tym momencie mam pytanie kupić używkę, regenerować, czy nową. Jak kwestie cenowe i jakość (trwałość) regenerowanych - Gość ogłasza się na allegro.
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

wiesz jak daje gwarancję na część to czemu nie? ceny nowych części do 4matica są chore. przykładowo lewa półoś przód prawie 4900zł.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
zbibi
Posty: 60
Rejestracja: 25 sie 2012, o 18:13
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zbibi »

Aby wymienić przegub zewnętrzny muszę wyjąć całą półoś czy da się zdjąć sam przegub tak by nie ryzykować że olej się poleje.
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2012, o 17:59 przez zbibi, łącznie zmieniany 6 razy.
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Myski
Posty: 638
Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Myski »

Sprawdź gościa to i ja u niego się zaopatrzę;)
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"

WDB2100261B079761
zbibi
Posty: 60
Rejestracja: 25 sie 2012, o 18:13
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zbibi »

I czy może ktos podac numer katalogowy przegubu i jakie parametry ma przegub ilość zębów/ średnica. Może pasuje od czegoś innego. Od Berlingo pasuje ponoć do W211 4matic. Próbował ktoś sprowadzić całą półos z ebaya z USA? Ceny są zachęcające.
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Myski
Posty: 638
Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Myski »

Ja też o tym właśnie myślałem, ale jeszcze się nie pali. W ASO ok 5k kosztuje jakby co;)
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"

WDB2100261B079761
zbibi
Posty: 60
Rejestracja: 25 sie 2012, o 18:13
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zbibi »

Czy dyferencjał przedni posiada własny olej (jaki?) czy też korzysta z jednego oleju wspólnie z silnikiem. Nie zauważyłem korka spustowego.
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
Myski
Posty: 638
Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Myski »

Chyba tak samo jak tylni.
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"

WDB2100261B079761
jj
Posty: 4
Rejestracja: 13 lis 2012, o 18:51
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: jj »

można także regenerować jest taka firma w Toruniu i u nich regenerowałem dużo elementów napędowych co prawda nie robią tanio ale dobrze wydaje mi się że warto zadzwonić i zapytać pozdrawiam
Jaca
Myski
Posty: 638
Rejestracja: 4 cze 2012, o 00:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Myski »

Fajnie, to jakiś kontakt może?:)
EX '90 W201 2.0D "Śnieżka"
EX '90 C124 2.3 "Wisienka"
EX '98 W210 3.2 4matic "Żelek"
'00 W210 3.2 CDI "Mamba"
'92 W201 1.8 "Wisienka2"

WDB2100261B079761
zbibi
Posty: 60
Rejestracja: 25 sie 2012, o 18:13
Lokalizacja: Białystok

Post autor: zbibi »

Własnie moje autko jest po wymianie półosi. Robota banalnie prosta. Mając podnośnik godzina roboty. Żadnych narzedzi specjalnych tylko zwykłe klucze i młoteczek. Według mechanika silnik i przedni dyferencjał mają smarowanie wspólnym olejem (może i tak ale troche dziwne gdyż w silniku olej po 10 czy 15 tys. km ma stan kiepski i takim olejem smaruje sie dyferencjał?)
WDB2102811X001255 W210 4matic 2,8 B+LPG
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości