Żarówka Halogen / Halogenowa H1 LED nie pasuje

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

cin3k2
Posty: 28
Rejestracja: 19 lis 2011, o 23:02
Lokalizacja: Zgorzelec

Żarówka Halogen / Halogenowa H1 LED nie pasuje

Post autor: cin3k2 »

Witam, wszystkich:)
zakupiłem dwie postojówki LEDy, założyłem działą super, duża różnica w porównaniu z wcześniejszymi żółtymi.
kupiłem też, halogenowe H1 LEDy i tu
mam taki problem, że żarówki (poniżej zdjęcie)nie pasują
myślałem, że założę i będę miał fajny nowy bajer w aucie, halogeny LED czy tam nawet xenony w halogenie, ale niestety żarówki nie pasują, są za grube i za długie, nie mogą przejść przez tą blaszkę i są za długie:(

Dlatego chciałem zapytać czy może wie ktoś czy jakoś dałoby rade coś z tym zrobić i jak, żeby jednak udało się je zamontować.

A dodam jeszcze, że mam moduł leaving/coming home który będę montował, no elektryk i chciałem, żeby to właśnie halogeny się zapalały, więc jeżeli nic się nie wymyśli to podczepię do ksenonów ( http://www.youtube.com/watch?v=_gTxvxkrG-k ), bo dużo lepiej będą wyglądać niż żółte halogeny, ale z drugiej strony LEDy mniej pobierają prądu i chyba mniejsze prawdopodobieństwo, że się spalą, więc na pierwszym miejscu próbuję założyć LEDy H1 do halogenów i pod nie moduł świateł leaving/coming home.

A tak czy siak, wolę ładne białe ledy niż żółte i jeszcze kupiłem specjalnie te droższe z CAN BUS, żeby lampe defekt się nie zapalał i kicha nie mogę założyć,
bitte pomocy:)

[ Dodano: 2012-03-20, 22:27 ]
kurde nie wiem czy tak można, a więc dodam, że zdjęcie zapożyczyłem z aukcji allegro użytkownika LED-labs

[ Dodano: 2012-03-20, 22:57 ]
a przy okazji zapytam nie będę otwierał nowego wątku,
ostatnio chciałem sprawdzić na autostradzie 200km/h i przy 140km/h temperatura lekko ponad 80° później przyśpieszam i temperatura ciągle rośniej i przed prędkością 200km/h temperatura była już jakieś 90°

i teraz nie wiem czy to normalne czy nie?
bo kiedyś miałem BMW e34 i tam temperatura bez względu na prędkość (a latałem po 220km/h) temperaturę powietrza i zrobiony dystans, zawsze utrzymywała się w połowie, zawsze, nigdy temp. nie przekraczała połowy w nim.

A tutaj jak temperatura rosła to bałem się dojść do 200km/h i przekroczyć tą prędkość i nie doszedłem nie wiem. Wszystko ok, czy raczej nie powinno tak być.

Dodam też, że auto zchipowałem, ale wspomniane wcześniej BMW E34 też zchipowałem.

HEJ:)

[ Dodano: 2012-03-22, 21:46 ]
nikt nic nie pomoze?:)
Załączniki
H1 LED.jpg
W210 / E290 / Turbo Diesel / 98r / sedan / automat / avantgarde / WDB2100171A711656
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Ale w czym CI pomóc? Sam napisałeś, że złe kupiłeś bo za grube i za długie i tyle.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

delikatnie pilniczkiem 'iglakiem' powiększ otwór w odblasku.Jak zrobisz to bez pośpiechu to będzie dobrze.Robiłem to wiem.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
cin3k2
Posty: 28
Rejestracja: 19 lis 2011, o 23:02
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: cin3k2 »

ok, dzieki sprobuje.
W210 / E290 / Turbo Diesel / 98r / sedan / automat / avantgarde / WDB2100171A711656
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości