W210 300 TD 1999 rok klekotanie na wolnych obrotach

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Założenie to też 5 min dla amatora?
Generalnie wielkiej filozofii nie ma.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
MercedesBęc
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2012, o 14:22
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: MercedesBęc »

Spokojnie,też jestem amatorem,tam filozofii nie ma.
Odkręć napinacz paska tzn.poluzuj go tylko odkręcając amortyzator,potem z pomocą jakiegoś pręta nagnij wahaczyk z rolką tak,aby dało się zdjąć sprężynę-pasek luzny....
Pasek wyciągniesz przy odrobinie cierpliwości bez odkręcania wiatraka z wiskozy pomiędzy wiatrakiem ,a plastikową osłoną......i tyle
Odpal na chwilkę(!) auto-pamiętaj że nie będziesz miał chłodzenia w tym czasie...jak i ładowania,wspomagania i innych............
Jeśli będzie cicho to już wiesz że to osprzęt,jeśli nie to może być np.pompa vacum.....ale nie ma co gdybać
Awatar użytkownika
Driv3r
Posty: 103
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:53
Lokalizacja: LBN

Post autor: Driv3r »

Nie zdejmowałem jeszcze paska, bo nie wiem czy jest sens- Tak jak pisałem wcześniej, słychać te niepokojące dźwieki, dodając lekko gazu słychać je bardziej, więc osprzęt można wykluczyć? Pasek się chyba, szybciej nie kręci przecież ze względu na obroty silnika....
Co tam na zimno może się odzywać w ten sposób który słychać na filmie?
S211 E320 CDI V6 FL Avangarde Sport Package
pituszek
VIP
Posty: 113
Rejestracja: 4 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pituszek »

Włóż płaski śrubokręt między teleskopek od napinacza,a głowicę,tak żeby odciągnąć trochę ten amortyzatorek i zobacz ,czy przestało.Na górnym mocowaniu lubi robić się luz i brzęczy ,a wzrokowo nie widać.
Pituszek 300D 1995 elegance Win WDB2100201A071285
Mariusz5394
Posty: 132
Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Mariusz5394 »

A GDZIE W POMPIE ZNAJDUJE SIE ŚRUBA DO REGULACJI KATA WTRYSKU W MERCEDESIE W2100 E300 TD ??
Awatar użytkownika
Driv3r
Posty: 103
Rejestracja: 18 lip 2012, o 14:53
Lokalizacja: LBN

Post autor: Driv3r »

Panowie, wymieniłem oba filtry paliwa. Jest ciszej zdecydowanie ale jeszcze lekko się odzywa. Drugi raz do tankowania wlałem również MIXOL na pełny bak. Co jeszcze podpowiadacie zrobić oprócz LM Diesel Spulung?
S211 E320 CDI V6 FL Avangarde Sport Package
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Mariusz5394 pisze:A GDZIE W POMPIE ZNAJDUJE SIE ŚRUBA DO REGULACJI KATA WTRYSKU W MERCEDESIE W2100 E300 TD ??
Nie krzycz!
Sruba regulacyjna oznaczona czerwona strzaleczka(klucz nr10)
Załączniki
pompa wtryskowa.jpg
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Pele1
Posty: 101
Rejestracja: 3 sie 2013, o 16:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: Pele1 »

U mnie podobnie klepie na wolnych obrotach, powyżej tysiąca 1500obr cisza...
Jak zalałem olejem rzepakowym wyciszył się silnik-klekotania brak (tylko wtedy kiedy rzepak siedzi w układzie)

p.s gdzie na tym zdjeciu wyżej jest ta czerwona strzałeczka bo jej nie widze...
... Świat widziany za szyby Mercedesa jest lepszy...
VIN : WDB2102251A571900
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Mój chodzi tak:

http://www.youtube.com/watch?v=CL6ewkOTRBM


możecie ocenić, olej MOTUL 10W40, co prawda już praktycznie do wymiany, ale wydaje mi się że chodzi ładnie.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Kolorek majątek, i nic nie stuka. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: W210 300 TD 1999 rok klekotanie na wolnych obrotach

Post autor: S.W.A.T »

300TD telepie przy wrzucaniu na N i P oraz gdy Nie ma obciążenia jak światłe czy nawiew...
Przy Dojeżdża ku do świateł na biegu Falują obroty brzydko pracuje... co to moze być?.. oczywiście jak gorący. Na zimnym igła.
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości