Problem z automatyczną skrzynią biegów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Problem z automatyczną skrzynią biegów
Witam,
Jestem posiadaczem mercedesa klasy E w210, rocznik 2001, silnik 2.2 CDI, z automatyczną skrzynią biegów.
Mam problem od kilku dni.
Mianowicie gdy samochód stoi nieodpalany około-7-10 godz, po odpaleniu skrzynia nie chce przejśc z biegu "P" na "D", trwa to z 10 minut, zanim wykonam najróżniejsze "manewry" (dusze i puszczam hamulec, gasze i zapalam auto, zmieniam z trybu "W" na "S" itd.) i w końcu da się przełączyc. Co może byc powodem tego?
Dodam, że czasem jak auto już jest w ruchu i zrobię nim kilka km, też skrzynia potrafi "zastygnąc" w miejscu.
Dziękuje z góry za pomoc.
Jestem posiadaczem mercedesa klasy E w210, rocznik 2001, silnik 2.2 CDI, z automatyczną skrzynią biegów.
Mam problem od kilku dni.
Mianowicie gdy samochód stoi nieodpalany około-7-10 godz, po odpaleniu skrzynia nie chce przejśc z biegu "P" na "D", trwa to z 10 minut, zanim wykonam najróżniejsze "manewry" (dusze i puszczam hamulec, gasze i zapalam auto, zmieniam z trybu "W" na "S" itd.) i w końcu da się przełączyc. Co może byc powodem tego?
Dodam, że czasem jak auto już jest w ruchu i zrobię nim kilka km, też skrzynia potrafi "zastygnąc" w miejscu.
Dziękuje z góry za pomoc.
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
Re: Problem z automatyczną skrzynią biegów
Witam kolegę.
Myślę, że uszkodzona kaseta wybieraka.
Poczytaj na forum duzo o tym jest.
Pozdrawiam
Opisz czy da sie przełączać lewarek zmiany biegów!
Myślę, że uszkodzona kaseta wybieraka.
Poczytaj na forum duzo o tym jest.
Pozdrawiam
Opisz czy da sie przełączać lewarek zmiany biegów!
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
kolego mam to samo i proste rozwiazanie, wez ze soba olowek i gdy masz zapalony silnik wloz go w otwor przy literce "d", oczywiscie przy wcisnietym hamulcu i trzymajac wlozony olowek zmien bieg. u mnie lewarek zacina sie ponizej -14
Pozdrawiam
Kamilos
WDB2102161B427032
270CDI '01r kombi avangarda amg
daje rade!!!!
Kamilos
WDB2102161B427032
270CDI '01r kombi avangarda amg
daje rade!!!!
i wg Ciebie to normalne ??Kamilos pisze:u mnie lewarek zacina sie ponizej -14
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
zrob to co napisalem: zapalony silnik+wcisniety hamulec+olowek w wyzlobieniu przy lit. D wcisniety i przesuwamy lewar
tu masz linka do mojego problemu:
viewtopic.php?t=17138
tu masz linka do mojego problemu:
viewtopic.php?t=17138
Pozdrawiam
Kamilos
WDB2102161B427032
270CDI '01r kombi avangarda amg
daje rade!!!!
Kamilos
WDB2102161B427032
270CDI '01r kombi avangarda amg
daje rade!!!!
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
Jak stoi, to pchaćludas91 pisze:no generalnie właśnie lewarek stoi w miejscu, nie chce się ruszyc.. a na siłe nie chce go pchac..
A tak na poważnie, to zrób patent z ołówkiem.
No i szukaj i czytaj, szukaj i czytaj.
Wyszukiwarka i wpisz kaseta wybieraka. Znajdziesz tam b. dużo cennych informacji.
Pozdrawiam
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
sorki, że się podepnę - niedawno zakupiłem mercedesa i ma dokładnie takie objawy tzn. 120-130 km/h max i do 3tyś. obrotów. Czy może to być spowodowane awarią skrzyni? Mam uślizg pomiędzy 2 a 3 biegiem. Na wyświetlaczu nie pokazywało żadnej informajci/trybu awaryjnego na skrzyni również ale po podłączeniu pod komputer mechanik mówił, że jakies błedy pokazuje.herianm pisze:ludas91, to się nazywa tryb awaryjny, jeśli jest coś nie tak to komputer pozwala jechać właśnie tak jak opisujesz do 140km/h bez turba i max 3tyś obr. nawet na P. Ja ci polecam Star Diagnostic, takie domyślanie się co do skrzyni nie pomoże autku.
Obecnie auto stoi w warsztacie i skrzynia będzie remontowana - czy jest szansa, że auto po jej naprawie będzie funkcjonowało prawidłowo - wyjdzie z trybu awaryjnego i będzie jechało lepiej niż 120/130?
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dzięki za odp., mechanik mówił, że jedna świeca jest przepalona + czujnik powietrza? - domyślam się, że może chodzić o przepływomierz? i coś ze skrzynią jednak ta będzie wyciągnięta i kompletnie wyremontowana i zastanawiam się czy po jej naprawie auto powinno już jeździć normalnie tzn. pow.130km/h i 3000obrotów.herianm pisze:--Arkadia--, tryb awaryjny może też się tyczyć silnika i jego osprzętu, codo pytania to TAK, jeśli mechanik wyeliminuje błąd, który powoduje tryb awaryjny to samochód zacznie jeździć normalnie, nic więcej ci nie powiem bo nawet nie wiem czym jeździsz, wpisz w stopce dane samochodu.
P.S.
Zaraz uzupełnię stopkę
witam.problem trybu awaryjnego skrzyni biegów to dość złożony i obszerny temat.wiem bo moja skrzynia też była robiona,tylko ja miałem możliwość doglądania prac remontowych i pewnie dlatego zrobiłem już 140tys.km bez awarii.mam nadzieję że twój mechanik się przyłoży bo nie dość że trzeba to wykonać niezwykle starannie,zachowując przy tym dokładność i czystość to jeszcze trzeba ją potem delikatnie wkładać,bo jeśli się uszkodzi panewkę na wandlerze to długo nie pojezdzisz.pozdrawiam i namawiam do przyglądania się mechanikowi,jeśli to oczywiście możliwe.
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
skrzynia zrobiona - wymienione sprzęgło, jakieś łożysko, oczywiście olej, uszczelniona cała skrzynia - całość 3100zł
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości