Szukam ciekawych pomysłów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Szukam ciekawych pomysłów
Dobra . Wsciekłem się , i musze coś z tym zrobic bo doprowadzi mnie to do szału . Mam kombiaka ,i o ile jakies tam trzesczenia wynikajace z wahania sie budy zrozumiem , i w miare sobie z nimi poradzilem (usczelka do drzwi , taka z hipermarketu ) to , irytujace jest trzesczenie na przyklad takiej ramki znajdujacej sie nad nawiewem pasazera (wyglada jak maskownica glosnika ) . Po prostu do szalu doprowadza takie jej cykanie ! Dlatego , Panowie , Zwracam sie do was z pytaniem , czy nie macie jakichs ciekawszych patentów na pozbycie sie tych trzesczen ? Za kazda porade bedze bardzo wdzieczny .
Pozdrawiam
Nazir
Pozdrawiam
Nazir
WDB2102161B072676
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
"Odświerszczam" auta.Należy się liczyć z dużymi kosztami.Mogą sięgnąć przy zejściu z 90DB,
do 60DB nawet 1/3 wartości auta.To czasem nawet wymiana amortyzatorów, opon, wielu elementów podwozia, spinek, wykładzin, rygli drzwi, uszczelek drzwi, naprawa kolumny kierownicy, wymiana prowadnic szyb, naprawa pasów, lewarka skrzyni itd.A czasem przy małym przebiegu 200-500zł.Klient ustala żądany poziom hałasu.Rok temu wyciszyliśmy 126SEL
w ładnej opcji za 15k.Wymieniliśmy nawet stelaże siedzeń przednich.Efekt niesamowity.
Przy 140 km/h. można było rozmawiać szeptem.Na polskich drogach.Na wybojach nie było nic słychać.W lodówce kieliszki zapakowaliśmy w folię z bąbelkami.W drzwi poszło potrójne wyciszenie.Każda uszczelka w teflonie.Nawet z pracą wycieraczki udało się dogadać.
Oporniki na poduszkach z azotem.
do 60DB nawet 1/3 wartości auta.To czasem nawet wymiana amortyzatorów, opon, wielu elementów podwozia, spinek, wykładzin, rygli drzwi, uszczelek drzwi, naprawa kolumny kierownicy, wymiana prowadnic szyb, naprawa pasów, lewarka skrzyni itd.A czasem przy małym przebiegu 200-500zł.Klient ustala żądany poziom hałasu.Rok temu wyciszyliśmy 126SEL
w ładnej opcji za 15k.Wymieniliśmy nawet stelaże siedzeń przednich.Efekt niesamowity.
Przy 140 km/h. można było rozmawiać szeptem.Na polskich drogach.Na wybojach nie było nic słychać.W lodówce kieliszki zapakowaliśmy w folię z bąbelkami.W drzwi poszło potrójne wyciszenie.Każda uszczelka w teflonie.Nawet z pracą wycieraczki udało się dogadać.
Oporniki na poduszkach z azotem.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Ostatnio jak zrobiło się zimno też mam świerszcza w okolicy schowka pasażera. Nie jest to na pewno dmuchawa bo jak ją wyłączę dalej coś brzęczy. Po przejechaniu 30km już jest spokój. Dokładnie hałas wydobywa się między schowkiem a panelem ogrzewania klima manual. Wiecie co to może być?. Jakiś zaworek czy coś?
W210 E300 TURBODIESEL 98' AVANTGARDE
Ludzie! Neospasmina albo czteropak!
Ja miałem pukadełko w bagażniku! Żuczek kołatek kjm [jeśli wiecie co ten skrócik oznacza!]
nadawał mi pół roku!
To była pieprzona śruba od zapasówki w bagażniku!!! [felga stalowa wymaga innych śrub niz alu -- gdyby ktos nie wiedział!!]
Świerszcze: podociągac wszelkie śrubki, oraz oliwiarka -strzykawka jak juz nic nie pomoże.
Hej!
Ja miałem pukadełko w bagażniku! Żuczek kołatek kjm [jeśli wiecie co ten skrócik oznacza!]
nadawał mi pół roku!
To była pieprzona śruba od zapasówki w bagażniku!!! [felga stalowa wymaga innych śrub niz alu -- gdyby ktos nie wiedział!!]
Świerszcze: podociągac wszelkie śrubki, oraz oliwiarka -strzykawka jak juz nic nie pomoże.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości