Zgadza się ale są też tacy co nie wiedzą o co chodzi.Znajomy przejechał swoją celiną 202 90 tys .Pytałem się jak auto a on na to chłopie żeby nie ta rdza to to bym nawet niewiedział że samochód mam.A z motoru i pompy zadowolony.Nażekają ogulnie na różne marki.Każda jakieś bolonczki ma.Takie życie bez samochodu ciężko. :mrgreen:tonidriver pisze:Fama o felernym lukasie jednak jest. Jakoś nikt nie stęka na temat 2,9 lub 300td :-/
Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch - 2.2 D.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Merlin, pare lat temu miałem C klase z 94 r z przebiegiem cos ok 170 tys km , było to auto od brata mojego ojca, który miał je od nowego, niestety miałem te przyjemnosc aby naprawiac Lukasa , własnie w Pezalu. Spalanie o , którym piszesz to czysta fikcja, a moj to był manual 5 biegowy. Miasto 8-9 , trasa przy 140 km/h powyzej 8 , a przyspieszenia zero, ten silnik uwazam , za mega porazke, a jak mowisz o taksówkarzach , ktorzy zachwalają te silniki, to zapraszam na postoje w gdasnku i pogadac z kims kto ma ten silnik, znam 4 z tym silnikiem i tylko jedno auto jezdzi ok , trzech taksisrzy w wiekszosci jezdzi w trybie awaryjnym , a pompy nie chce naprawiac bo przekracza wartosc auta.
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Na palcach jednej ręki można policzyć taksiarzy, którzy dbają o auto jak należy - najczęściej podchodzą do tego na zasadzie mini-max - minimum kosztów, maximum zysku...
Niestety...
Niestety...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Dwóm juz nadałem temat i mają sie tym zainteresowac.bonifacq pisze:Więc niech jadą do Sztum mają bardzo blisko 1400 zł i zapomną o pompie ;-)Robert gd pisze:trzech taksisrzy w wiekszosci jezdzi w trybie awaryjnym , a pompy nie chce naprawiac bo przekracza wartosc auta.
[ Dodano: 2011-06-30, 19:12 ]
Bzdury piszesz.Wiekszosc taksówkarzy ma auta w lepszym stanie, niz osoby uzytkujący je tylko prywatnie.jjankiello pisze:Na palcach jednej ręki można policzyć taksiarzy, którzy dbają o auto jak należy - najczęściej podchodzą do tego na zasadzie mini-max - minimum kosztów, maximum zysku...
Niestety...
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
A dokładnie masz racje,bo jesli auto stoi w naprawie to nie zarabia i oni o tym wiedza a prywatny,jak auto sie zepsuje to trudno najwyżej pojedzie autobusem i straci troszkę nerwów przy szukaniu majstra lub naprawianiuRobert gd pisze:Wiekszosc taksówkarzy ma auta w lepszym stanie, niz osoby uzytkujący je tylko prywatnie.
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Widocznie zależy od regionu...Robert gd pisze:Wiekszosc taksówkarzy ma auta w lepszym stanie, niz osoby uzytkujący je tylko prywatnie.
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
nie zalezy od regionu tylko zalezy od wlasciciela!!!!
jesli wlascicielem auta jest korporacja to nie dziwota ze kierowca który przychodzi do pracy ma w dupie którym autem pojedzie!!! ważne żeby jechało i tak jest w wiekszosci krajów!!!
u nas niestety taksówkarz to wlasciciel auta który wie ze jak zaniedba proste tanie naprawy to odbije mu sie to dużą czkawką
dlatego nawet nie próbujcie porównywać aut polskich taksówkarzy do cywilnych czyt prywatnych bo to zupełnie inna bajka...
wyobraź sobie na ten przykład palanta która nie dba o auto i przychodzi klient i mówi mu pojedziemy njp w krakowie do gdanska palant który nie dba mu w plecy kurs bo sie boi ze sie rozleci jego furka... taksówkarz natomiast mówi: zapraszam jedziemy
prywatny wlasciciel auta wie co go boli i ma w dupie bo te 5-25km codziennie do pracy dojedzie... a jak sie cos rozleci to damy rade po pracy... ot cała filozofia...
odnosnie taksówkarzy mówię o prawdziwych taksówkarzach a nie tych co za 1,5 km kroją 100zł bo taki za trase kilkaset km musiałby liczyc swój kurs za dziesiątki tys zł
jesli wlascicielem auta jest korporacja to nie dziwota ze kierowca który przychodzi do pracy ma w dupie którym autem pojedzie!!! ważne żeby jechało i tak jest w wiekszosci krajów!!!
u nas niestety taksówkarz to wlasciciel auta który wie ze jak zaniedba proste tanie naprawy to odbije mu sie to dużą czkawką
dlatego nawet nie próbujcie porównywać aut polskich taksówkarzy do cywilnych czyt prywatnych bo to zupełnie inna bajka...
wyobraź sobie na ten przykład palanta która nie dba o auto i przychodzi klient i mówi mu pojedziemy njp w krakowie do gdanska palant który nie dba mu w plecy kurs bo sie boi ze sie rozleci jego furka... taksówkarz natomiast mówi: zapraszam jedziemy
prywatny wlasciciel auta wie co go boli i ma w dupie bo te 5-25km codziennie do pracy dojedzie... a jak sie cos rozleci to damy rade po pracy... ot cała filozofia...
odnosnie taksówkarzy mówię o prawdziwych taksówkarzach a nie tych co za 1,5 km kroją 100zł bo taki za trase kilkaset km musiałby liczyc swój kurs za dziesiątki tys zł
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Uszczelnienie lucasa
Uszczelniłem pompę,ale teraz jakby silnik troche przymulony,wydaje mi się że jakby wolniej wchodził na obroty,po użyciu kick down,też jakby słabiej ciągnie.
Czy to ma związek z ustawieniem kąta wtrysku? Przestawiać? Czy zostawić jak jest,to będzie mniejsze spalanie?
Podpowiedzcie proszę.
Czy to ma związek z ustawieniem kąta wtrysku? Przestawiać? Czy zostawić jak jest,to będzie mniejsze spalanie?
Podpowiedzcie proszę.
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Wymiana pompy Lucas na Bosch
Witam, wymienilem uszkodzona pompe wtryskowa lucasa epica w samochodzie mercedes w210 e220 2.2D. Wymienialem ja na BOSHA rzedowego od VITO/Sprintera 2.3D,pompa byla po regeneracji,oringi itd powymieniane,wszystko ustawione,robilem to u tzw. Magika w Sztumskiej Wsi pod SZTUMEM. Wymiana trwala 9godz. Na wolnych obrotach silnik chodzi rowniotenko, nic nie telepie, trzyma obroty, jednak podczas jazdy przy zmianach biegów szarpie w przod i tyl jak kangur, dosc mocno, jak na 1 jezdzie na nauce jazdy. Jesli rozpedze samochod juz na np. 4 tym biegu i wrzuce piatke,puszcze sprzeglo to nic nie szarpie, zaczyna sie dopiero jak nacisne pedal gazu,powtarza sie to na kazdym biegu... telepie pare sekund,ustaje po kilku sekundach zazwyczaj jak wcisne pedal gazu do podlogi. Staram sie to jakos oszukac , zeby nie bylo zabki, ale to ptrawie niemozliwe, jedyna opcja ktora czasem pomaga jest przy zmianie biegu wcisniecie oczywiscie sprzegla, dodanie sporej ilosci gazu i powolne wysprzeglanie... jednak nie zawsze wychodzi. Pan Lukasz od tej wymiany twierdzi, ze pompa itd na pewno jest ok, ze wszystko robil tak jak zawsze i ze to wina poduszek pod silnikiem, szczegolnie lewej, ze silnik po dodaniu gazu podnosi sie znacznie do gory przez co drgania przechodza na caly samochod.. Czy to mozliwa opcja? Czy moze to jednak wina czegos innego? np. nastawnika wtrysku tej nowej rzedowki boscha? prosze ratujcie, bo juz zaczynam miec dosc tego samochodu, a wyprawa do sztumu z kielc wraz z wymiana i paliwem wyniosla mnie 2000zł i 2 dni tulaczki
Ostatnio zmieniony 6 sty 2013, o 12:12 przez kodex_88, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ: W210 1998 E220 DIESEL ELEGANCE -----> JEST: W210 LIFT E270 CDI AVANTGARDE, WDB2100161B361633
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Wymiana pompy paliwa z Lucasa na Bosch 2.2 D.
Cześć.
Moja dama znowu stoi w warsztacie z podejrzeniem awarii pompy(dokładniejsza diagnoza będzie w nadchodzącym tygodniu).
Jeśli podejrzenia się potwierdzą to poważnie rozważam wymianę tego drogiego g....a(sorry,ale nie umiem znaleźć innego określenia na to coś) na pompę Bosch.
Link http://www.favore.pl/220152_pompa-lucas ... rskie.html
Zanim jednak zdecyduję się na ten krok i pokonanie ponad 700km w jedną stronę czekam na wasze opinie na ten temat.
Zwłaszcza zależy mi na opiniach użytkowników,którzy zdecydowali się na ten krok.
Wiem że ingerencja jest dość duża,chciałbym się jednak dowiedzieć jak to sprawdza się w praktyce i czy nie wywołuje jakiś negatywnych skutków przy późniejszym diagnozowaniu auta(czy komp nie głupieje).
Moja dama znowu stoi w warsztacie z podejrzeniem awarii pompy(dokładniejsza diagnoza będzie w nadchodzącym tygodniu).
Jeśli podejrzenia się potwierdzą to poważnie rozważam wymianę tego drogiego g....a(sorry,ale nie umiem znaleźć innego określenia na to coś) na pompę Bosch.
Link http://www.favore.pl/220152_pompa-lucas ... rskie.html
Zanim jednak zdecyduję się na ten krok i pokonanie ponad 700km w jedną stronę czekam na wasze opinie na ten temat.
Zwłaszcza zależy mi na opiniach użytkowników,którzy zdecydowali się na ten krok.
Wiem że ingerencja jest dość duża,chciałbym się jednak dowiedzieć jak to sprawdza się w praktyce i czy nie wywołuje jakiś negatywnych skutków przy późniejszym diagnozowaniu auta(czy komp nie głupieje).
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Z rok temu pisałem komuś o takiej wymianie w Serwis Bosch mercedes w moim mieście za cenę 1600 zł, więc ta cena z linku raczej spoko jest.
Tutaj w grę wchodzi tylko zamiana gó...na na dobry sprzęt i jej synchronizacje z układami auta i po bólu na zawsze.
Tutaj w grę wchodzi tylko zamiana gó...na na dobry sprzęt i jej synchronizacje z układami auta i po bólu na zawsze.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
stanleym210 jeśli możesz to rozwiń trochę ten temat,bo sam znalazłem tylko info o Sztumskiej Wsi.Jeśli możesz to popytaj czy robią to jeszcze i za ile.Mam do Ciebie prawie 300km bliżej,ale zanim ruszę w trasę muszę mieć 100% pewności że się nie rozczaruję.
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości