problem z przyciskiem zamykania drzwi na kluczu rybka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
problem z przyciskiem zamykania drzwi na kluczu rybka
witam
od pewnego czasu nie zamykal sie od pierwszego klikniecia, uznalem ze bateria - zmienilem. Nie poprawilo sie. Wczoraj przycisk przestał działać, klika ale dioda na kluczyku sie nei zapala. Moje pytanie czy to tylko ten przycisk czy cos innego moze byc przyczyną, czy ciezko rozebrac ten klucz aby dostac sie do plytki celem wymiany (u elektronika oczywiscie) ww ''klikawki'' ? Nadmieniam ze mimo iz nei dziala to po naciskaniu slychac pod oslonka charakterystyczne klik, ale inne od tego na zamykaniu.
H E L P
zdjecia kluczyka zamieszczam, dodaję ze mam tylko ten - matkę
[ Dodano: 2012-01-21, 09:47 ]
oczywiscie otwieranie dziala normalnie i bez zarzutu przy czym zapala sie diódka
od pewnego czasu nie zamykal sie od pierwszego klikniecia, uznalem ze bateria - zmienilem. Nie poprawilo sie. Wczoraj przycisk przestał działać, klika ale dioda na kluczyku sie nei zapala. Moje pytanie czy to tylko ten przycisk czy cos innego moze byc przyczyną, czy ciezko rozebrac ten klucz aby dostac sie do plytki celem wymiany (u elektronika oczywiscie) ww ''klikawki'' ? Nadmieniam ze mimo iz nei dziala to po naciskaniu slychac pod oslonka charakterystyczne klik, ale inne od tego na zamykaniu.
H E L P
zdjecia kluczyka zamieszczam, dodaję ze mam tylko ten - matkę
[ Dodano: 2012-01-21, 09:47 ]
oczywiscie otwieranie dziala normalnie i bez zarzutu przy czym zapala sie diódka
w210, kombi, 2.2 cdi, 125KM, 98r
b klasa 07r 2.0
vito 2.2 cdi 02r
b klasa 07r 2.0
vito 2.2 cdi 02r
Wyjęcie płytki nie jest skomplikowane - po wyjęciu sanek z baterią raczej wszystko powinno się rozjaśnić. Dodatkowe, przydatne informacje znajdziesz tutaj:
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3575
Przycisk nie musi być uszkodzony - równie częstą usterką jest jego oberwanie w miejscach lutowania - wtedy wystarczy ponowne przylutowanie.
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3575
Przycisk nie musi być uszkodzony - równie częstą usterką jest jego oberwanie w miejscach lutowania - wtedy wystarczy ponowne przylutowanie.
Czytałem dziś opis podany przez ciebie w linku i akurat wczoraj sam rozbierałem kluczyk od swojego W210 i wyglądało to troszeczkę inaczej. Może opisze to tak jak ja to robiłem i mnie poprawicie.
Po wyjęciu klapki z od baterii zarazem z nimi w środku zobaczysz biały plastik na płytce. Pensetą można go zdjąć bo na moje oko służy on do podtrzymania płytki w dobrym miejscu żeby nie przesuwała się do góry. Później jeśli nie masz osłonki od strony cewki to możesz delikatnie cewkę popchnąć do środka płytka niemal że sama wyleci bo jest tam tylko w takich prowadnicach wiec się z nich lekko wysunie. Jeśli masz pęsetę to lekko złap za tą część płytki która widać. W linku od kolegi masz że możesz poprzerywać ścieżki. Kluczyk wychodzi na tyle delikatnie że nie musisz się tam siłować a co za tym idzie spokojnie nic nie uszkodzisz. Ja w krótkim czasie miałem okazje rozbierać z 6 tych kluczyków o znajomym popadały. Jeśli nie pomoże ci ponowne lutowanie styku (pozbycie się zimnych Lutów) to będziesz musiał go wymienić. W moich kluczykach tak się ten zabieg zakończył.
Po wyjęciu klapki z od baterii zarazem z nimi w środku zobaczysz biały plastik na płytce. Pensetą można go zdjąć bo na moje oko służy on do podtrzymania płytki w dobrym miejscu żeby nie przesuwała się do góry. Później jeśli nie masz osłonki od strony cewki to możesz delikatnie cewkę popchnąć do środka płytka niemal że sama wyleci bo jest tam tylko w takich prowadnicach wiec się z nich lekko wysunie. Jeśli masz pęsetę to lekko złap za tą część płytki która widać. W linku od kolegi masz że możesz poprzerywać ścieżki. Kluczyk wychodzi na tyle delikatnie że nie musisz się tam siłować a co za tym idzie spokojnie nic nie uszkodzisz. Ja w krótkim czasie miałem okazje rozbierać z 6 tych kluczyków o znajomym popadały. Jeśli nie pomoże ci ponowne lutowanie styku (pozbycie się zimnych Lutów) to będziesz musiał go wymienić. W moich kluczykach tak się ten zabieg zakończył.
Mercedesa już niestety ale jest inne RWD (i nie jest to BMW ani Mercedes)
panowie, dzieki za podpowiedzi
jak sie okazalo po zdjeciu zabezpieczenia plastikowego płytka wysuwa sie bez problemu zarowno w matce jak i zwyklym, po sprawdzeniu miernikiem okazalo sie ze wlacznik impulsowy nie dziala, wylutowalem z drugiego klucza ktory mialem od innego. Lata jak nówka. Dzieki i pozdro
p.s. gdzie najblizej lublina dorobic sobie tanio kluczyk (ps. mam dwa zapasowe do przeprogramowania a groty juz dorobione) ponoc nei ma to znaczenia czy sa na procesorach nec'a czy motki
jak sie okazalo po zdjeciu zabezpieczenia plastikowego płytka wysuwa sie bez problemu zarowno w matce jak i zwyklym, po sprawdzeniu miernikiem okazalo sie ze wlacznik impulsowy nie dziala, wylutowalem z drugiego klucza ktory mialem od innego. Lata jak nówka. Dzieki i pozdro
p.s. gdzie najblizej lublina dorobic sobie tanio kluczyk (ps. mam dwa zapasowe do przeprogramowania a groty juz dorobione) ponoc nei ma to znaczenia czy sa na procesorach nec'a czy motki
w210, kombi, 2.2 cdi, 125KM, 98r
b klasa 07r 2.0
vito 2.2 cdi 02r
b klasa 07r 2.0
vito 2.2 cdi 02r
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 kwie 2012, o 21:16
- Lokalizacja: luban
- Kontakt:
musze popukac w deske rozdzielcza: http://hobby-elektronika.eu/wskaznik.html ,zeby kluczyk odblokowal i odpalil auto.o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 9 maja 2014, o 16:27 przez mtropiejko, łącznie zmieniany 1 raz.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Przeczytaj regulamin, podaj nr. Vin damy.
Prawdopodobnie masz problem z immobiliserem. Pytanie czy to pętla przy stacyjce, czy czytnik za licznikiem.Przydałby się "kumaty" elektryk.
Prawdopodobnie masz problem z immobiliserem. Pytanie czy to pętla przy stacyjce, czy czytnik za licznikiem.Przydałby się "kumaty" elektryk.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości