Gniazda wtrysków zalane paliwem, problem z układem paliwowym
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Gniazda wtrysków zalane paliwem, problem z układem paliwowym
Witam, moje auto to E220 D (WDB2100041A276325) , kupiłem go w sierpniu , auto było po kolizji i stało 3 miesiące, miało też urwane trzy świece, po naprawie i wymianie głowicy oraz świec auto przy odpaleniu bardzo nierówno chodziło i paliła się kontrolka EPC po tygodniu objaw jednak całkowicie minął,bez żadnej ingerencji, samochód chodził idealnie przez 1,5 miesiąca aż do momentu gdy wyjąłem akumulator na 2 dni , wtedy zaczęły się kłopoty (być może to tylko zbieg okoliczności), auto od czasu do czasu nierówno chodziło zapalała się kontrolka EPC podczas jazdy, zdarzało się to raczej rzadko i tylko i wyłącznie na zimnym silniku, słychać też przy tym było dziwny dźwięk (jakby silnik diesla tylko głosny) czesami, od tygodnia zaczęło sie mu pogarszać: więcej pali,wspomniany dźwięk narasta, epc wyskakuje częściej niezależnie czy to ciepły czy zimny silnik , dziś rano byłem na diagnostyce i wyskoczyły następujące błędy:
B1230 czujnik temp parownika
B1231 czujnik temp płynu chłodzącego
B1232 czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego klimy
B1233 czujnik temp czynnika chłodzącego
B1234 czujnik natężenia promieniowania słonecznego
B1416 pompa recyrkulacyjna
B1419 sprzęgło elektromagnetyczne
B1459 szeregowy interfejs K2 ...
większośc od klimy bo jest w trakcie remontu, chyba nie ma zadnych związanych z układem paliwowym, żadnych więcej błędów nie było , pompa jest sucha, mechanik stwierdził że musi być jakaś usterka mechaniczna, zdjąłem więc górną osłonę i gniazda wtrysków były wypełnione paliwem , sprawdziłem przewody powrotu i są ok, wyjąłem wtryski i w poniedziałek zawiozę do sprawdzenia, jak myślicie co może być przyczyną kłopotów?
B1230 czujnik temp parownika
B1231 czujnik temp płynu chłodzącego
B1232 czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego klimy
B1233 czujnik temp czynnika chłodzącego
B1234 czujnik natężenia promieniowania słonecznego
B1416 pompa recyrkulacyjna
B1419 sprzęgło elektromagnetyczne
B1459 szeregowy interfejs K2 ...
większośc od klimy bo jest w trakcie remontu, chyba nie ma zadnych związanych z układem paliwowym, żadnych więcej błędów nie było , pompa jest sucha, mechanik stwierdził że musi być jakaś usterka mechaniczna, zdjąłem więc górną osłonę i gniazda wtrysków były wypełnione paliwem , sprawdziłem przewody powrotu i są ok, wyjąłem wtryski i w poniedziałek zawiozę do sprawdzenia, jak myślicie co może być przyczyną kłopotów?
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Co do samej usterki to nie wypowiadam się bo nie mam pojęcia, ale sprawdź podkładki pod wtryskami. Najczęściej przez nie jest mokro w gniazdach.
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
nie wiem jaka jest konstrukcja ale jeśli są tam vorkamery to tak miałem w swoim że gniazda były pełne paliwa a pęknięte były właśnie komory wstępnego spalania...
tylko że nie miałem problemów z nierówną pracą...
tylko że nie miałem problemów z nierówną pracą...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
dzięki za odpowiedzi, wężyki przelewowe wymieniłem już, za pęknięcia wezmę się w ostaeczności ,narazie jutro sprawdzę wtryski i napiszę co i jak
Byłem dziś u mechanika i podpiął go jeszcze raz pod komputer i jednak wyskoczył błąd związany z układem paliwowym, numeru nie pamiętam ale dotyczył ustawienia kąta wtrysku , mechanik stwierdził że pompa do wymiany i tu pojawia się moje pytanie czy możliwa jest zamiana pompy na pompę z c-klasy w202 od tego samego silnika i jak rozpoznać czy pompa jest na długim czy na krótkim kablu?
[ Dodano: 2011-12-04, 21:59 ]
wszystko zakończyło się jednak dobrze i przede wszystkim tanio, powodem zapalnia się kontrolki było lewe powietrze w układzie po wymianie wszystkich węży,końcówek i oringów na nowe, oryginalne auto chodzi jak powinno , powodem paliwa w gniazdach było to że wtryski lały w połowie , po ich regeneracji i wymianie podkładek jest ok.
Byłem dziś u mechanika i podpiął go jeszcze raz pod komputer i jednak wyskoczył błąd związany z układem paliwowym, numeru nie pamiętam ale dotyczył ustawienia kąta wtrysku , mechanik stwierdził że pompa do wymiany i tu pojawia się moje pytanie czy możliwa jest zamiana pompy na pompę z c-klasy w202 od tego samego silnika i jak rozpoznać czy pompa jest na długim czy na krótkim kablu?
[ Dodano: 2011-12-04, 21:59 ]
wszystko zakończyło się jednak dobrze i przede wszystkim tanio, powodem zapalnia się kontrolki było lewe powietrze w układzie po wymianie wszystkich węży,końcówek i oringów na nowe, oryginalne auto chodzi jak powinno , powodem paliwa w gniazdach było to że wtryski lały w połowie , po ich regeneracji i wymianie podkładek jest ok.
E220 D Avantgarde W210 1996r
Monterey 3.1 LTD Handling by Lotus
E220 CDI Avantgarde W211 2003r
Monterey 3.1 LTD Handling by Lotus
E220 CDI Avantgarde W211 2003r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości