sonda brak prądu błąd 037 i 055

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kundun
Posty: 4
Rejestracja: 17 lip 2010, o 16:59
Lokalizacja: wrocław

sonda brak prądu błąd 037 i 055

Post autor: kundun »

Witam.
Proszę o radę.
Posiadam s210 2.3 z gazem.Rok 97r.WDB2102371A475355.
Komputer Pokazał błąd 037 , 055,057,097,0C2.
Prawie wszystkie błędy dotyczą sondy lambda.
Objawy takie jak opisane na forum
Zmieniłem sondę.
Problem jest w tym, że na przewodach do sondy niema w ogóle prądu,więc to nie uszkodzonie tylko???
No właśnie,gdzie musiałbym zajrzeć by sprawdzić przerwanie prądu.Przed kostką do której się wtyka sondę również brak.
Czy może jest jakiś bezpiecznik?
Proszę o radę.
Wcześniej jeździłem e230 sedan 96. zrobiłem 400 000 i sprzedałem koledze.
Jeździ do dziś i nic nie tyka.
Z uszanowaniem Tomasz.
jestes czym myślisz
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9463
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Czym to błędy odczytane??

Do sondy idą 4 kable. 2 z nich to ogrzewanie sondy (grubsze), można pominać, a dwa pozostałe to sygnał - zielony i czarny. Sprawdź czy jest napięcie na 34 i 35 pinie modułu silnika podczas pracy silnika. Jeżeli jest, a nie ma na sondzie, tzn. że pod drodze jest przerwa.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
kundun
Posty: 4
Rejestracja: 17 lip 2010, o 16:59
Lokalizacja: wrocław

Post autor: kundun »

Dziękuję pięknie Fabek za szybką reakcję.
Samochód podpięto w serwisie BOSCH.
Na wydruku błędów widnieje napis:
"DIAGNOSTYKA STEROWNIKÓW MERCEDES-BENZ HFM RATIO PAMIĘĆ BŁĘDÓW".
Proszę o naprowadzenie, gdzie znajdują się piny modułu silnika.
Tomasz.

[ Dodano: 2011-08-26, 21:54 ]
Ciąg dalszy .
Prąd na pinach jest.
Po podłączeniu kości w module pojawił się prąd na kości sondy.
Pojechałem do warsztatu z diagnostyką. Zmierzono prąd na kości .od sondy i powiedziano że za bogata mieszanka, chciano zmienić świece(odmówiłem,są\zmienione,potem przewody,też są nowe).
Następnie zaproponowano mi zostawienie na 2 dni auta więc podziękowałem
Nie stać mnie na wymianę wszystkiego po kolei.
Opiszę objawy.
Gdy stoi na N lub P to przez jakiś czas nie potrafi ustabilizować obrotów.
Dziwnie drży.
Gdy dam bieg i chcę ruszyć to jakby nie miał mocy, jakby nie potrafił wystartować.
Po chwili gdy załapie to rozpędza się zamulony,na wyższych obrotach już lepiej, ale ogólnie brakuje mu mocy,jest slaby.
Gdy podczas jazdy na gazie zahamuję to prawie gaśnie,łapie oddech by nie umrzeć.
Potem próbuje się ustabilizować. Czasami mu wyjdzie a czasami nie.
Dużo spala.
Proszę uprzejmie o jakieś sugestie.
Tomasz.
jestes czym myślisz
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości