E320 v6 z lpg

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mustang_82
Posty: 4
Rejestracja: 21 lip 2011, o 15:28
Lokalizacja: gdansk

E320 v6 z lpg

Post autor: mustang_82 »

witajcie mam problem z moja gwiazda,mianowicie z dnia na dzien zaczal nierowno pracowac.po podlaczeniu pod kompa pojawil sie komunikat "zaniki zaplonu w 4,5,6cylindrze"i wzmianka o problemie z O2 z sanda lambda.wymienilem swiece ,probowalem odlaczyc wydech przy kolektorze (pomyslalem ze to moze katalizator)i dalej nic :-( .czy taki ferment moze siac komp od gazu ze odlaczylby cala glowice?prosze o pomoc... vin WDB2100651a613343
wole gwiazdy na ziemi:)bardziej ciesza
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Czy w trakcie pracy przełącza się benzyna/gaz czy nie?
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Gibon
Posty: 461
Rejestracja: 8 wrz 2010, o 23:44
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Gibon »

1. Od kiedy masz gaz?
2. W swoim W140 miałem podobny problem(tyle że R6).
Zasilania gazu nie wolno podłącząc pod cewke, bo zakłóca to jej prace. Odłącz gaz od cewki i zobacz efekty.
WDB1241251B666480 (2.5 D )
WDB1400321A294222 (3.2 1996r)
www.odszkodowania-wlodarczyk.pl
mustang_82
Posty: 4
Rejestracja: 21 lip 2011, o 15:28
Lokalizacja: gdansk

Post autor: mustang_82 »

tak .jak jechalem na gazie to przelanczal sie na benz ale i tak chodzil jak wczesniej,gaz mam ok pol roku,a po okolo miesiacu od zalozenia okazalo sie ze komp od gazu byl felerny(spalil sie)i po wymianie bylo ok a teraz problem sie jakby nasilil.tym razem jednak w warsztacie gdzie montowalem gaz wykluczyli niby komp od gazu tyle ze moim zdaniem auto jest w dobrym mega stanie aby sie tak nagle cos tak uszkodzilo...

[ Dodano: 2011-08-15, 18:24 ]
w sumie braknie juz pomyslow dlatego jakbyscie mieli jakis jak to ogarnac byloby mega :mrgreen:
wole gwiazdy na ziemi:)bardziej ciesza
kacper28
Posty: 235
Rejestracja: 22 sie 2009, o 23:02
Lokalizacja: Ze wsi

Post autor: kacper28 »

Czyli odłączyło Ci jedną stronę silnika.

Czy na PB jest tak samo? - jeżeli nie, to model LPG do ustawienia, albo listwa wtryskowa LPG dokonała żywota.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Temat znany przez cały świat MB.
Zaczyna się od sprawdzenia stanu wałka rozrządu i stanu łańcucha (rozrząd).
Pomiar ciśnienia sprężania.Potem system "poddmuchiwania" zaworów dodatkowym powietrzem.Drożność kanałów w głowicy.Nagar na tłokach i zaworach.To zamyka 99% usterek.Reszta to elektronika, dopasowania itd.
Zakładam, że katalizatory i sondy i kable, cewki, świece są b.dobre lub nowe.
Dwa razy spotkałem uszkodzony sterownik (komputer wtrysku).
Więc tak jak opisałem sprawa jest banalna już po 3-5 dniach można postawić diagnozę. :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości