E320 v6 z lpg
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 lip 2011, o 15:28
- Lokalizacja: gdansk
E320 v6 z lpg
witajcie mam problem z moja gwiazda,mianowicie z dnia na dzien zaczal nierowno pracowac.po podlaczeniu pod kompa pojawil sie komunikat "zaniki zaplonu w 4,5,6cylindrze"i wzmianka o problemie z O2 z sanda lambda.wymienilem swiece ,probowalem odlaczyc wydech przy kolektorze (pomyslalem ze to moze katalizator)i dalej nic :-( .czy taki ferment moze siac komp od gazu ze odlaczylby cala glowice?prosze o pomoc... vin WDB2100651a613343
wole gwiazdy na ziemi:)bardziej ciesza
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 lip 2011, o 15:28
- Lokalizacja: gdansk
tak .jak jechalem na gazie to przelanczal sie na benz ale i tak chodzil jak wczesniej,gaz mam ok pol roku,a po okolo miesiacu od zalozenia okazalo sie ze komp od gazu byl felerny(spalil sie)i po wymianie bylo ok a teraz problem sie jakby nasilil.tym razem jednak w warsztacie gdzie montowalem gaz wykluczyli niby komp od gazu tyle ze moim zdaniem auto jest w dobrym mega stanie aby sie tak nagle cos tak uszkodzilo...
[ Dodano: 2011-08-15, 18:24 ]
w sumie braknie juz pomyslow dlatego jakbyscie mieli jakis jak to ogarnac byloby mega :mrgreen:
[ Dodano: 2011-08-15, 18:24 ]
w sumie braknie juz pomyslow dlatego jakbyscie mieli jakis jak to ogarnac byloby mega :mrgreen:
wole gwiazdy na ziemi:)bardziej ciesza
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Temat znany przez cały świat MB.
Zaczyna się od sprawdzenia stanu wałka rozrządu i stanu łańcucha (rozrząd).
Pomiar ciśnienia sprężania.Potem system "poddmuchiwania" zaworów dodatkowym powietrzem.Drożność kanałów w głowicy.Nagar na tłokach i zaworach.To zamyka 99% usterek.Reszta to elektronika, dopasowania itd.
Zakładam, że katalizatory i sondy i kable, cewki, świece są b.dobre lub nowe.
Dwa razy spotkałem uszkodzony sterownik (komputer wtrysku).
Więc tak jak opisałem sprawa jest banalna już po 3-5 dniach można postawić diagnozę. :mrgreen:
Zaczyna się od sprawdzenia stanu wałka rozrządu i stanu łańcucha (rozrząd).
Pomiar ciśnienia sprężania.Potem system "poddmuchiwania" zaworów dodatkowym powietrzem.Drożność kanałów w głowicy.Nagar na tłokach i zaworach.To zamyka 99% usterek.Reszta to elektronika, dopasowania itd.
Zakładam, że katalizatory i sondy i kable, cewki, świece są b.dobre lub nowe.
Dwa razy spotkałem uszkodzony sterownik (komputer wtrysku).
Więc tak jak opisałem sprawa jest banalna już po 3-5 dniach można postawić diagnozę. :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości