Jedzie do 160 km.h Ciąg dalszy

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

turek843
Posty: 26
Rejestracja: 1 maja 2011, o 20:08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Jedzie do 160 km.h Ciąg dalszy

Post autor: turek843 »

Witam jak juz kiedyś pisałem na forum mój e 300 TD jedzie do 160 i koniec casami nawet do 120 jest problem auto nie ma mocy .. objaw jest taki po skasowaniu błędów z kompa autko jedzie normalnie przy ponownym przyśpieszaniu juz jest problem wymieniłem przepływke na bosch taka jak była uszczelniłem intercooler bo dostawał lewego powietrza sprawdziłem podciśnienie i wszystko ok a autko nie jedzie pomocy ............

[ Dodano: 2011-07-18, 18:02 ]
PS Cały czas POkazuje błąd P 1470
Tylko Ja i Mój Mercedes BenZ
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

PS Cały czas POkazuje błąd P 1470
Do wymiany masz modulator podciśnienia od turbo. Steruje on doładowaniem. Często piszę o tych modulatorach jak bardzo są ważne. Taki czarny element, do którego dochodzi podciśnienie VAC, wychodzi do turbo OUT, a od dołu ma rurkę odpowietrzającą.
Załączniki
1724111520.jpeg
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
cerbera
Posty: 142
Rejestracja: 11 lip 2011, o 07:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cerbera »

Nie no to forum i koledzy są genialni :mrgreen: ten problem tez mam. Dzieki za info i pomoc.
w204 250c ;-)
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
done666
Posty: 188
Rejestracja: 11 maja 2010, o 12:06
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: done666 »

jeden zaworek jest od turbiny a drugi od egr'u, jesli wchodzi w awaryjny tryb, a po objawach na to wyglada to sprobuj zamienic zaworki miejscami i zobacz czy bedzie poprawa, bedziesz wiedzial ze napewno to jest przyczyna, ja w swoim 290 przerabialem temat doglebnie od zaworkow zaczynajac prez czujnik cisnienia doladowania, przeplywke na coolerze konczac. powodzenia.
W210 E270 CDI
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD

Ssij mnie wydech liz mnie felge.
turek843
Posty: 26
Rejestracja: 1 maja 2011, o 20:08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: turek843 »

czyli jak zamienie zaworki i skasuje błędy to powinno mu pomóc ... jak pisalem wyżej to chyba tylko do wymiany zostałą mi turbina .. jeśli to mu nie pomorze .... a w którym miejscu jest czujnik ciśnienie ... ??

[ Dodano: 2011-07-28, 21:05 ]
PS... czy jesli to wina zaworków to czy można zostawić je zamienione .. do czasu zakupu nowego zeby można było normalnie sie poruszać

[ Dodano: 2011-07-29, 21:03 ]
witam ponownie okazało się ze zaworki z cisnienia turbiny i egr są takie same zamieniłem skasowałem błędy auto jedzie lepiej na kompie po zamianie pokazał się błąd P1403 czyli czujnik egr .. mam nadzieje ze wymiana czujnika zakończy problem
Tylko Ja i Mój Mercedes BenZ
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
done666
Posty: 188
Rejestracja: 11 maja 2010, o 12:06
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: done666 »

sprobuj wyczyscic egr jesli jeszcze tego nie zrobiles, moze, nawet napewno najzwyczajniej jest brudny, czyli zaworki sa ok a problem tkwi w egr to udowodnila podniana i pojawienie sie nowego bledu. pozdro
W210 E270 CDI
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD

Ssij mnie wydech liz mnie felge.
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

turek843 pisze:zaworki z cisnienia turbiny i egr są takie same zamieniłem skasowałem błędy auto jedzie lepiej na kompie po zamianie pokazał się błąd P1403 czyli czujnik egr
Ten błąd jest najprawdopodobniej spowodowany właśnie uszkodzonym zaworkiem EGR, który przełożyłeś z turbiny (tak zrozumiałem to zdanie) - niekoniecznie czujnik... :mrgreen:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
turek843
Posty: 26
Rejestracja: 1 maja 2011, o 20:08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: turek843 »

wszystko jasne merc juz przyspiesza i na jeździe probnej bylo 215 km/h wymieniłem zaworek cisnienia turbiny numer częsci A000 545 04 27 skasowałem błędy i maszeruje jak dziki ... stary czujnik rozebrałem i poprostu od srodka zgnił .. :( w koncu zdrowy i zadowolony E 300 :)
Tylko Ja i Mój Mercedes BenZ
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
done666
Posty: 188
Rejestracja: 11 maja 2010, o 12:06
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: done666 »

w takim razie polecam Ci wymiane filterkow podcisnienia, ktore sa bardzo wazne i odpowiadaja za zywotnosc zaworkow egr i turbo, kosztuja po 25pln sztuka.
W210 E270 CDI
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD

Ssij mnie wydech liz mnie felge.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Gratuluję możliwości sprawdzenia szybkości.Przez ostatni rok nie miałem gdzie pojechać nawet skromne 120.Na liczniku mam średnią 23km/h.(z ostatnich 6000) i to "h" osobiście mi nie pasuje, wolałbym (marzenie) min.
A miały być autostrady, ukradli czy co.Już raz ukradli księżyc, czyżby tym razem asfalt. :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

noc pisze:Gratuluję możliwości sprawdzenia szybkości.Przez ostatni rok nie miałem gdzie pojechać nawet skromne 120.Na liczniku mam średnią 23km/h.(z ostatnich 6000) i to "h" osobiście mi nie pasuje, wolałbym (marzenie) min.
A miały być autostrady, ukradli czy co.Już raz ukradli księżyc, czyżby tym razem asfalt. :mrgreen:
To zapraszamy na wycieczkę Katowice-Wrocław :mrgreen: tutaj można 140km/h + 10km/h granicy błędu a asfaltu dość aby pogonić stado spod maski ;-)
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Kolego, akurat w tamtym rejonie mój interes nie ma "punktu zaczepienia". :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

ale juz niedługo będzie miał w wawce w kierunku poznania :)
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
NiTrO
Posty: 5
Rejestracja: 1 sie 2011, o 20:54
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: NiTrO »

Witam kolegów, podepnę się do tematu poniżej, bo niestety dzisiaj miałem podobną awarię:
done666 pisze:jeden zaworek jest od turbiny a drugi od egr'u, jesli wchodzi w awaryjny tryb, a po objawach na to wyglada to sprobuj zamienic zaworki miejscami i zobacz czy bedzie poprawa, bedziesz wiedzial ze napewno to jest przyczyna, ja w swoim 290 przerabialem temat doglebnie od zaworkow zaczynajac prez czujnik cisnienia doladowania, przeplywke na coolerze konczac. powodzenia.
Gdzie znajdują się te dwa zaworki?

PS: U mnie sprawa może być nieco bardziej skomplikowana - wczoraj padł mi akumulator (za długo auto stało na światłach), więc odpaliliśmy go na kable, zagadał bez problemu. Dzisiaj włożyłem nowe aku, elegancko odpalił, trochę pojeździłem, wjechałem na autostradę ,dałem w palnik i auto się zablokowało na max 140km/h. Potem spadło do 120. Doturlałem się do domu, odpiąłem na chwilę akumulator, narazie jest OK.
Aha, przed akcją z akumulatorem auto chodziło normalnie.
Mercedes E290 TD 1997
VIN WDB2100171A427876
turek843
Posty: 26
Rejestracja: 1 maja 2011, o 20:08
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: turek843 »

mogł nałapać błędów pzy odpalaniu na kable ...

[ Dodano: 2011-08-14, 19:21 ]
Ps jeden zaworek jest po prawej stronie obudowy filtra powietrza drugi w okolocach plusa z aku pod maską
Tylko Ja i Mój Mercedes BenZ
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości