Jedzie do 160 km.h Ciąg dalszy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jedzie do 160 km.h Ciąg dalszy
Witam jak juz kiedyś pisałem na forum mój e 300 TD jedzie do 160 i koniec casami nawet do 120 jest problem auto nie ma mocy .. objaw jest taki po skasowaniu błędów z kompa autko jedzie normalnie przy ponownym przyśpieszaniu juz jest problem wymieniłem przepływke na bosch taka jak była uszczelniłem intercooler bo dostawał lewego powietrza sprawdziłem podciśnienie i wszystko ok a autko nie jedzie pomocy ............
[ Dodano: 2011-07-18, 18:02 ]
PS Cały czas POkazuje błąd P 1470
[ Dodano: 2011-07-18, 18:02 ]
PS Cały czas POkazuje błąd P 1470
Tylko Ja i Mój Mercedes BenZ
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
Do wymiany masz modulator podciśnienia od turbo. Steruje on doładowaniem. Często piszę o tych modulatorach jak bardzo są ważne. Taki czarny element, do którego dochodzi podciśnienie VAC, wychodzi do turbo OUT, a od dołu ma rurkę odpowietrzającą.PS Cały czas POkazuje błąd P 1470
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Nie no to forum i koledzy są genialni :mrgreen: ten problem tez mam. Dzieki za info i pomoc.
w204 250c ;-)
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
jeden zaworek jest od turbiny a drugi od egr'u, jesli wchodzi w awaryjny tryb, a po objawach na to wyglada to sprobuj zamienic zaworki miejscami i zobacz czy bedzie poprawa, bedziesz wiedzial ze napewno to jest przyczyna, ja w swoim 290 przerabialem temat doglebnie od zaworkow zaczynajac prez czujnik cisnienia doladowania, przeplywke na coolerze konczac. powodzenia.
W210 E270 CDI
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD
Ssij mnie wydech liz mnie felge.
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD
Ssij mnie wydech liz mnie felge.
czyli jak zamienie zaworki i skasuje błędy to powinno mu pomóc ... jak pisalem wyżej to chyba tylko do wymiany zostałą mi turbina .. jeśli to mu nie pomorze .... a w którym miejscu jest czujnik ciśnienie ... ??
[ Dodano: 2011-07-28, 21:05 ]
PS... czy jesli to wina zaworków to czy można zostawić je zamienione .. do czasu zakupu nowego zeby można było normalnie sie poruszać
[ Dodano: 2011-07-29, 21:03 ]
witam ponownie okazało się ze zaworki z cisnienia turbiny i egr są takie same zamieniłem skasowałem błędy auto jedzie lepiej na kompie po zamianie pokazał się błąd P1403 czyli czujnik egr .. mam nadzieje ze wymiana czujnika zakończy problem
[ Dodano: 2011-07-28, 21:05 ]
PS... czy jesli to wina zaworków to czy można zostawić je zamienione .. do czasu zakupu nowego zeby można było normalnie sie poruszać
[ Dodano: 2011-07-29, 21:03 ]
witam ponownie okazało się ze zaworki z cisnienia turbiny i egr są takie same zamieniłem skasowałem błędy auto jedzie lepiej na kompie po zamianie pokazał się błąd P1403 czyli czujnik egr .. mam nadzieje ze wymiana czujnika zakończy problem
Tylko Ja i Mój Mercedes BenZ
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Ten błąd jest najprawdopodobniej spowodowany właśnie uszkodzonym zaworkiem EGR, który przełożyłeś z turbiny (tak zrozumiałem to zdanie) - niekoniecznie czujnik... :mrgreen:turek843 pisze:zaworki z cisnienia turbiny i egr są takie same zamieniłem skasowałem błędy auto jedzie lepiej na kompie po zamianie pokazał się błąd P1403 czyli czujnik egr
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
wszystko jasne merc juz przyspiesza i na jeździe probnej bylo 215 km/h wymieniłem zaworek cisnienia turbiny numer częsci A000 545 04 27 skasowałem błędy i maszeruje jak dziki ... stary czujnik rozebrałem i poprostu od srodka zgnił .. w koncu zdrowy i zadowolony E 300
Tylko Ja i Mój Mercedes BenZ
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
W 210 E300 TDT
w210 E320 CDI
W201 1,8 E
W126 2,6 E
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Gratuluję możliwości sprawdzenia szybkości.Przez ostatni rok nie miałem gdzie pojechać nawet skromne 120.Na liczniku mam średnią 23km/h.(z ostatnich 6000) i to "h" osobiście mi nie pasuje, wolałbym (marzenie) min.
A miały być autostrady, ukradli czy co.Już raz ukradli księżyc, czyżby tym razem asfalt. :mrgreen:
A miały być autostrady, ukradli czy co.Już raz ukradli księżyc, czyżby tym razem asfalt. :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
To zapraszamy na wycieczkę Katowice-Wrocław :mrgreen: tutaj można 140km/h + 10km/h granicy błędu a asfaltu dość aby pogonić stado spod maski ;-)noc pisze:Gratuluję możliwości sprawdzenia szybkości.Przez ostatni rok nie miałem gdzie pojechać nawet skromne 120.Na liczniku mam średnią 23km/h.(z ostatnich 6000) i to "h" osobiście mi nie pasuje, wolałbym (marzenie) min.
A miały być autostrady, ukradli czy co.Już raz ukradli księżyc, czyżby tym razem asfalt. :mrgreen:
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Witam kolegów, podepnę się do tematu poniżej, bo niestety dzisiaj miałem podobną awarię:
PS: U mnie sprawa może być nieco bardziej skomplikowana - wczoraj padł mi akumulator (za długo auto stało na światłach), więc odpaliliśmy go na kable, zagadał bez problemu. Dzisiaj włożyłem nowe aku, elegancko odpalił, trochę pojeździłem, wjechałem na autostradę ,dałem w palnik i auto się zablokowało na max 140km/h. Potem spadło do 120. Doturlałem się do domu, odpiąłem na chwilę akumulator, narazie jest OK.
Aha, przed akcją z akumulatorem auto chodziło normalnie.
Gdzie znajdują się te dwa zaworki?done666 pisze:jeden zaworek jest od turbiny a drugi od egr'u, jesli wchodzi w awaryjny tryb, a po objawach na to wyglada to sprobuj zamienic zaworki miejscami i zobacz czy bedzie poprawa, bedziesz wiedzial ze napewno to jest przyczyna, ja w swoim 290 przerabialem temat doglebnie od zaworkow zaczynajac prez czujnik cisnienia doladowania, przeplywke na coolerze konczac. powodzenia.
PS: U mnie sprawa może być nieco bardziej skomplikowana - wczoraj padł mi akumulator (za długo auto stało na światłach), więc odpaliliśmy go na kable, zagadał bez problemu. Dzisiaj włożyłem nowe aku, elegancko odpalił, trochę pojeździłem, wjechałem na autostradę ,dałem w palnik i auto się zablokowało na max 140km/h. Potem spadło do 120. Doturlałem się do domu, odpiąłem na chwilę akumulator, narazie jest OK.
Aha, przed akcją z akumulatorem auto chodziło normalnie.
Mercedes E290 TD 1997
VIN WDB2100171A427876
VIN WDB2100171A427876
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości