Strona 12 z 13

: 22 cze 2012, o 02:05
autor: Kuler
Ech, coraz bardziej zaczynam się martwić, szczególnie mając na uwadze wyjazd do Chorwacji w połowie lipca :/ "Niby" narazie wszystko jest ok, ale jak w końcu coś pierdnie i już się nie "cofnie" to będzie duży problem. Zapytam ponownie - czy z wyjętym kluczykiem mogę odpiąć i przeczyścić styki sterownika silnika i tej puszki "zasilającej" np kontaktem do styków ?

: 22 cze 2012, o 10:14
autor: fabek
Kuler pisze:Zapytam ponownie - czy z wyjętym kluczykiem mogę odpiąć i przeczyścić styki sterownika silnika i tej puszki "zasilającej" np kontaktem do styków ?
tak możesz bez problemu.

kontakt sprayu nie polecam, bo potrafią zostawiać dziwny osad na stykach, użyj jakiegoś środka typu rostfrei.

: 22 cze 2012, o 10:59
autor: Gibon
Z wyjazdem dałbym sobie spokoj, chyba że chcesz wracać na lawecie :hyhy:

: 22 cze 2012, o 12:45
autor: mesio14
I 100% sprawnym możesz wrócic na lawecie, na to niema reguły :zalamany:

: 27 cze 2012, o 23:04
autor: Kuler
fabek pisze:moduł zasilania do przelutowania i sprawdzenie połączeń styków do komputera od silnika.

warto sprawdzić też punkty masowe koło zbiornika płynu spryskiwaczy i koło zbiornika płynu chłodzącego.
Wielkie dzięki fabek za cenną wskazówkę. Jak narazie przeczyściłem tylko dwa punkty masowe (ten pod puszką filtra powietrza był cały zardzewiały) i od 22.06 błędów nie ma, jest STATUS OK. :hyhy: Wcześniej po skasowaniu błędów, praktycznie codziennie mi je wywalało, wystarczyło się przejechać dłuższy odcinek. Mam nadzieję że u mnie to był główny problem i nie będę musiał walczyć ze sterownikiem silnika lub wiązką.

Jeszcze raz serdeczne dzięki - oczywiście daje pomagasa :padam: i pozdrawiam !!

: 28 cze 2012, o 00:47
autor: fabek
Kuler, nie ma sprawy i powodzonka w drodze na wakacje :)

: 8 lip 2012, o 23:47
autor: Kuler
No dobra, za wcześnie się podpaliłem :( błędy dalej wywala - te same :( pierwsze co mi dalej przychodzi do głowy to sprawdzenie cewek, jeżeli u mnie są dwie (po jednej na dwa cylindry) ? to awaria którejś mogłaby powodować objaw pracy "na dwóch garach" - tak na chłopski rozum :)

[ Dodano: 2012-07-10, 07:30 ]
Sprawdziłem, że po odpięciu przepływomierza odrazu wywala mi taką właśnie listę błędów. Wygląda na to że to jednak przepływka. Zamówiłem za pobraniem za 130zl używkę o takich samych nr jak miałem i zobaczymy czy to to :niepewny:

[ Dodano: 2012-07-13, 05:47 ]
A jednak świece, mimo że miały niecałe pół roku...przypalenia na ceramicznej powierzchni wprawnym okiem zdiagnozował elektryk - ja bym się nie zorientował że to przebicia na dwóch świecach. "Moc" iskry była ok. Po wymianie świec i ustawieniu przerwy na 0.7 (wg teorii elektryka do gazu taka właśnie powinna być) wszystkie zło ustąpiło :) Wreszcie mietek to mietek, a nie prychający kredens :)

PS. przepływka sprawna i jakby co mam druga na zbyciu - również sprawną :) z okrągłą wtyczką - nr. Merc: 000 094 00 48 Bosch:0280 217 100

Pozdr.

[ Dodano: 2012-07-24, 22:27 ]
Pozdr dla wszystkich forumowiczów z wyspy PAG z Chorwacji :) Udalo sie dojechac, a zaraz bedziem wracac :) ide po drina :P

: 6 paź 2012, o 08:46
autor: macies
chlopaki moze ktos podliknowac carsofta, ten z poczatku watku cos tam niby dziala, natomiast po wgraniu hotfixa nie działa. zamierzam kupic interfejs
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 10044.html

: 7 paź 2012, o 12:10
autor: bart2820
Czemu ten interfejs jest taki tani???? Cena zawsze byla okolo 250zl???

: 7 paź 2012, o 15:29
autor: zagiel9
to jest interfejs z pinami trzeba podłanczać kabelki, dlatego jest taki tani, jest tez taki sam ale z MULTIPLEXER czyli podłanczasz kostke i ten jest droższy 350zł.

: 7 paź 2012, o 18:14
autor: macies
No ale chyba przełączanie pinow to nie jest zbyt skomplikowana sprawa :), tym bardziej ze robi sie co raz na jakis czas :)

Carsoft Ul Home MB v12 SP

: 10 paź 2012, o 07:43
autor: zbibi
Znalazłem w sieci oprogramowanie o nazwie Carsoft Ul Home MB v12 SP. Niestety bez klucza aktywującego wiec nie mogę sprawdzić co to takiego. Skrót MB sugeruje, że to do Mercedesa? Czy mógłby ktoś napisać coś na temat tego programu i gdyby tak podesłał klucz lub napisał gdzie go nożna znaleźć w sieci.

: 10 paź 2012, o 09:11
autor: macies
Ja bym proponował znaleść działającą wersję 7, bo takowa prawdopodobnie wystarczy do naszych w210, ...

: 11 paź 2012, o 10:03
autor: zbibi
Mam działąjącą wersje 7.4 i przejściówkę RS232 na kartę ExpresCard (takie mini PCMCIA) i niestety do mojej W210 nie wystarcza. To co mi wyświetlił Carsoft załączam do oglądu - śmiech na sali. Szukam więc innych mozliwości. Znalazłem właśnie w sieci program Carsoft 7.6. Czy wie ktoś coś na temat tego programu? Program jest już w wersji po instalacji i zajmuje tylko 6,5MB !? Nie wiem czy jest to jakaś nakładka na wersję 7.4 czy samodzielna instalacja. Ponadto znalazłem tez wersje Carsoft Ultimate Pro v12 oraz wersja v14. Niestety potrzebują klucz sprzętowy na penie i nie dają się odpalić choćby by zobaczyc jak to wygląda.

: 15 paź 2012, o 22:45
autor: macies
noc pisze:1.Carsofft 7,4 do 96 i nie wszystko, trochę po.
2.Carsofft 7,8 do 99 i nie wszystko.
3.SD China to kilka urządzeń od różnych producentów
dla W210 starczy całkowicie C2 + IBM T23.
Z tego co ostatnio miałem w ręku działa przyzwoicie (czas realny) błędów nie popełnia.
Oni też chcą być konkurencyjni (w cenie i jakości) i wyraźnie już są.
Dlaczego nie Polacy? :przestraszony:
kolega noc chyba wyjasnil co do czego sie nadaje...