carsoft 7.4

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

fend18
Posty: 29
Rejestracja: 27 paź 2009, o 18:31
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: fend18 »

Panowie mam jedno pytanko, kupiłem interface od Viakena z przepinanymi pinami, wkładam mase i zasilanie i zostają dwa kabelki linka K i linia L i którego mam używać, mam zainstalowanego Carsofta i Win7 port oczywiście COM wbudowany. Po podłaczeniu zasilania i masy i włożenia lini K w odpowiedni pin i wybraniu odpowiedniego modułu na interface zaczyna mrugać czerwona kontrolka pasek postępu idzie w Carsofcie, ale po chwili wywala błąd, że moduł nie zainstalowany lub nie odpowiada.

S210 2001r. 2.0 kompressor 163KM WDB2102481B328834
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

fend18 pisze:ale po chwili wywala błąd, że moduł nie zainstalowany lub nie odpowiada.
no to masz złą wersję oprogramowania lub port com niekompatybilny.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
fend18
Posty: 29
Rejestracja: 27 paź 2009, o 18:31
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: fend18 »

fabek pisze:
fend18 pisze:ale po chwili wywala błąd, że moduł nie zainstalowany lub nie odpowiada.
no to masz złą wersję oprogramowania lub port com niekompatybilny.
możliwe, ale dalej nie wiem, którego pinu mam używać linia K czy linia L ?
S210 2001r. 2.0 kompressor 163KM WDB2102481B328834
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

Zielony przewod wciskasz w piny, to linnia L.
fend18
Posty: 29
Rejestracja: 27 paź 2009, o 18:31
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: fend18 »

vax pisze:Zielony przewod wciskasz w piny, to linnia L.
czyli przewod z linia L pozostaje niepodpiety?
S210 2001r. 2.0 kompressor 163KM WDB2102481B328834
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

fend18 pisze:po chwili wywala błąd, że moduł nie zainstalowany lub nie odpowiada.
A jaki status jest wyświetlany wcześniej?
Przerywa na etapie nawiązywania połączenia z modułem czy już podczas komunikacji z nim?
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
fend18
Posty: 29
Rejestracja: 27 paź 2009, o 18:31
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: fend18 »

jjankiello pisze:
fend18 pisze:po chwili wywala błąd, że moduł nie zainstalowany lub nie odpowiada.
A jaki status jest wyświetlany wcześniej?
Przerywa na etapie nawiązywania połączenia z modułem czy już podczas komunikacji z nim?
jak pamiętam to connection under construction czy coś takiego i po chwili błąd jak wyżej. Nie nawiązuje połączenia ze sterownikiem
S210 2001r. 2.0 kompressor 163KM WDB2102481B328834
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

W pierwszej kolejnosci musisz dobrze PINy podlaczyc.

Moze byc tez tak, ze masz bezpiecznik pod maska spalony i nie bedzie sie laczyc, ale najpierw powiedzialbym, ze cos zle podlaczasz;)
E 220 CDI '01 Elegance
fend18
Posty: 29
Rejestracja: 27 paź 2009, o 18:31
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: fend18 »

kichcio pisze:W pierwszej kolejnosci musisz dobrze PINy podlaczyc.

Moze byc tez tak, ze masz bezpiecznik pod maska spalony i nie bedzie sie laczyc, ale najpierw powiedzialbym, ze cos zle podlaczasz;)
zasilanie i masę to wiem jak podłączyć tylko nie wiem czy używać linii K czy linii L do łączenia się ze sterownikami
S210 2001r. 2.0 kompressor 163KM WDB2102481B328834
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Podlaczasz linie K.

Linie L zaklej tasma izolacyjna zeby zwarcia nie zrobic.

Uziemienie - PIN 1
12V - PIN 3.


No i podstawa... kluczyk w pozycji 2, tzn. wszystkie kontrolki swieca, nawiew pracuje.
E 220 CDI '01 Elegance
fend18
Posty: 29
Rejestracja: 27 paź 2009, o 18:31
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: fend18 »

kichcio pisze:Podlaczasz linie K.

Linie L zaklej tasma izolacyjna zeby zwarcia nie zrobic.

Uziemienie - PIN 1
12V - PIN 3.


No i podstawa... kluczyk w pozycji 2, tzn. wszystkie kontrolki swieca, nawiew pracuje.
i o to mi od początku chodziło, dziękuję.
S210 2001r. 2.0 kompressor 163KM WDB2102481B328834
hover
Posty: 55
Rejestracja: 31 maja 2010, o 06:31
Lokalizacja: mysliborz

INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY MERCEDES CARSOFT 7.4

Post autor: hover »

Witam koledzy, myśle nad zakupem interfejsu MERCEDES CARSOFT 7.4... kosztuje 199zł http://www.auto-soft.pl/item55_INTERFEJ ... FT-74.html

posiadaczem mercedesa jestem od maja, a juz bylem 2 razy na komputrze co kosztowalo łącznie 100zł teraz znowu musze podjechać, bo załącza sie czasem tryb awaryjny, wydaje mi sie że lepiej będzie wydać 200zł i zaopatrzyć sie we własny, jeśli ktoś z was miał styczność z tym interfejsem prosze o opinie, czy warto to kupić :)
e220 po lifcie
Awatar użytkownika
Paweł_S.
VIP
Posty: 484
Rejestracja: 6 cze 2010, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł_S. »

wpisz w google: site:w210.pl carsoft 7.4
WDB2102061B324666
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.
hover
Posty: 55
Rejestracja: 31 maja 2010, o 06:31
Lokalizacja: mysliborz

Post autor: hover »

dzieki, z tym ze w tym zestawie nie napisali jaki dokladnie jest kabel do podlaczenia
e220 po lifcie
Awatar użytkownika
radeczek
Posty: 173
Rejestracja: 6 sie 2009, o 19:18
Lokalizacja: Kraków

CARSOFT 7.4 - ustawienie portu com (RS232) a błędy odczytu

Post autor: radeczek »

Pomóżcie. Mam na biurku taki interface od Viakena z Krakowa z multiplekserem czy jakoś tak i z ich kartą agrosy z portem com i czyta sobie co popadnie. Silnika ani widu ani słychu. A skrzynie widzi i to nawet w life data. Próbowałem 5 wersji programu i na każdej to samo (wykluczam więc wpływ programu). Przypuszczam, że to kwestia ustawień portu com. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?? A może i może pomóc??
W124 300CE 1992 - SPRZEDANY!!!! - WDB1240501B670171
S210 320CDI Elegance 00' - WDB2102261B092101
W210 320CDI, Avantgarde 01' - WDB2100261B376239
W210 270CDI Elegance 01' - WDB2100161B285647
W164 350 4-Matik 07' - WDC1641861A215559
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 22 gości