Przepustnica
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przepustnica
Witam
Posiadam CLK 200 Kompresor, mam pytanie odnośnie przepustnicy przy filtrze powietrza.
Na biegu jałowym po załączeniu kompresora powyżej 2000 obr/min klapki przepustnicy nie reagują, są cały czas otwarte, zaczynają się ruszać dopiero w okolicy 3500 obr/min a zamykają się przy max obrotach na jałowym 4500 obr/min. Czy to jest ich prawidłowa praca? Mam tak po wymianie lambdy bo wcześniej w ogóle się nie ruszały. Mam też zepsuty czujnik poziomu oleju ale dziś go wymienię.
Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-06-02, 06:52 ]
Witam
Uporałem się z sondą lambda, okazało się że była słaba masa we wtyczce i po wymianie sondy nie pracowała w pełnym zakresie. Wygląda na to że klapy przepustnicy zaczynają działać ale nie wiem przy jakich obrotach powinny się zamknąć?? Bo wygląda że u mnie powyżej 3000 obr/min. Jak jest u was?? Jak powoli wykręca się na obroty to reagują przy odcięciu na jałowym tj 4200 obr/min a jak energicznie wykręci się na obroty to przy około 3000 obr/min się zamykają. Czy powinienem jechać na SD i coś ustawiać?? Czy pojeździć z tą sondą i samo się ustawi??
Dzięki za podpowiedzi
Posiadam CLK 200 Kompresor, mam pytanie odnośnie przepustnicy przy filtrze powietrza.
Na biegu jałowym po załączeniu kompresora powyżej 2000 obr/min klapki przepustnicy nie reagują, są cały czas otwarte, zaczynają się ruszać dopiero w okolicy 3500 obr/min a zamykają się przy max obrotach na jałowym 4500 obr/min. Czy to jest ich prawidłowa praca? Mam tak po wymianie lambdy bo wcześniej w ogóle się nie ruszały. Mam też zepsuty czujnik poziomu oleju ale dziś go wymienię.
Dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-06-02, 06:52 ]
Witam
Uporałem się z sondą lambda, okazało się że była słaba masa we wtyczce i po wymianie sondy nie pracowała w pełnym zakresie. Wygląda na to że klapy przepustnicy zaczynają działać ale nie wiem przy jakich obrotach powinny się zamknąć?? Bo wygląda że u mnie powyżej 3000 obr/min. Jak jest u was?? Jak powoli wykręca się na obroty to reagują przy odcięciu na jałowym tj 4200 obr/min a jak energicznie wykręci się na obroty to przy około 3000 obr/min się zamykają. Czy powinienem jechać na SD i coś ustawiać?? Czy pojeździć z tą sondą i samo się ustawi??
Dzięki za podpowiedzi
Można podjechać na SD i sprawdzić co go boli, tak dla pewności.
www.mercserwis.pl SERWIS SAMOCHODOWY
Byłem u was w mercservis w zeszłym tygodniu ale koleś który podpinał mnie do SD powiedział mi że aut z gazem nie powinien oglądać, miał problemy z podpięciem SD, powiedział mi że mam komputer z 2,3k. Ale odkrył że mi lambda nie działa. Raczej już do was nie przyjadę. Bo wczoraj u innego diagnosty w garażu po podpięciu SD wyszło że przepustnica się nie domyka, i przepływomierz mi wariuje. Po czyszczeniu przepustnicy i adaptacji, wymianie wkładu przepływomierza na pierburga wszystko wróciło do normy. Klapy kompresora zamykają się od 2000 obr/min.
Faktycznie wizyta na SD pomogła tylko trzeba było jechać do kogoś kompetentnego, który się na tym zna i umie interpretować parametry które mu się wyświetlają, bo błędów nie było.
Pozdrawiam
Faktycznie wizyta na SD pomogła tylko trzeba było jechać do kogoś kompetentnego, który się na tym zna i umie interpretować parametry które mu się wyświetlają, bo błędów nie było.
Pozdrawiam
Owszem mieliśmy problem z SD bo zalała go woda i bardzo mi przykro bo diagnoza musiała być zrobiona na BOSCHU ESI i dlatego mogło być coś źle odczytane. Co do LPG to niestety racja, że mercedesy nie lubią go za bardzo.
www.mercserwis.pl SERWIS SAMOCHODOWY
Nie wydaje mi sie zebys sobie pomagal, bo mam wrazenie ze powielasz steerotypy. Jesli reprezentujesz garaz to na forum musisz byc odrobine ostrozniejszy - taka mala rada ode mnie. 8-)holloww pisze:Co do LPG to niestety racja, że mercedesy nie lubią go za bardzo.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
O kurka wodna :shock: :shock: :shock: ale ciemnogród.holloww pisze: Co do LPG to niestety racja, że mercedesy nie lubią go za bardzo.
Tak to jest, jak się zatrzyma z wiedzą na pewnym etapie.
seetz - brawo za zimną krew, zdrowy rozsądek i informację dla innych, gdzie nie jeździć po diagnozę.
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
Dobrze wiedziec ze mowi to warsztat specjalizujacy sie w Mercach.kacper28 pisze:O kurka wodna :shock: :shock: :shock: ale ciemnogród.holloww pisze: Co do LPG to niestety racja, że mercedesy nie lubią go za bardzo.
Tak to jest, jak się zatrzyma z wiedzą na pewnym etapie.
seetz - brawo za zimną krew, zdrowy rozsądek i informację dla innych, gdzie nie jeździć po diagnozę.
holloww... nie wiem jakie zajmujesz stanowisko zajmujesz w swojej firmie ale powienies zajac stanowisko ze moze nie lubicie pracowac na samochodach z gazem ale nie to ze Merc LPG nie lubia.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Witam szanowne grono
Wcale nie twierdze że warsztat jest zły, może ja po prostu miałem pecha. Może z diagnostyką sobie Pan nie poradził ale błędy w bólach odczytał. Sądząc po furach jakie tam podjeżdżają to warsztat wygląda na godny zaufania ale wiadomo inaczej podchodzą do S-klase i CLSa niż do podcziwego CLK.
Pozdrawiam
Wcale nie twierdze że warsztat jest zły, może ja po prostu miałem pecha. Może z diagnostyką sobie Pan nie poradził ale błędy w bólach odczytał. Sądząc po furach jakie tam podjeżdżają to warsztat wygląda na godny zaufania ale wiadomo inaczej podchodzą do S-klase i CLSa niż do podcziwego CLK.
Pozdrawiam
Ja nie oceniam czy jest dobry czy zly, tyle tylko ze jesli reprezentuje sie bussines to nalezy uwazac na slowa zeby sobie nie narobic. Jesli wypowiadasz sie na forum podpiujac sie linkiem firmy i tytulujac sie pracownikiem, pewne stwierdzenia moga byc nie na miejscu. Ludzie pamietaja takie przypadki. Sam mysle o warsztacie i wiem ze jesli zaczne to bede musialbym byc ostrozniejszy na forum bo mogloby to wplynac na ilosc klientow - (oczywiscie nie tu, ale zawsze).
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Chodzi tylko o to że mam tylko niemiłe wrażenia z napraw mercedesów z gazem, wcale nie zabraniam nikomu posiadać mercka z LPG, ale po prostu wiem jak to wygląda jak zaczyn się coś psuć "jedź Pan do gazownika on panu ustawi" albo "nie, to musi sprawdzić elektronik bo z gazem jest wszystko OK" albo " najlepiej żeby mechanik sprawdził bo z elektroniką jest dobrze, a może niech sprawdzi ktoś od LPG" i tak klient jest odbijany jak piłeczka. Na szczęście my zajmujemy się i elektroniką i mechaniką i jak ktoś się uprze to i LPG naprawimy, ale z doświadczenia unikamy takich autek.
www.mercserwis.pl SERWIS SAMOCHODOWY
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości