pomiar 3.0 td kombi 9.6

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

stars92
Posty: 41
Rejestracja: 9 maja 2011, o 23:33
Lokalizacja: Oława/Wrocław

pomiar 3.0 td kombi 9.6

Post autor: stars92 »

Prosze link do mojego pomaru 0-100 dokłądnie 9.66 ,a i warto dodac ze jest to kombi ,i tak jakmówiłe 2.9 robi mnie , i co z waszymi danymi chyba jakies nie za bardzo są z kad je wzieliście?Bo podbno mam wydymany silnik :-/ ...

http://w97.wrzuta.pl/film/5cDnPPWttBr/0 ... 0_td_kombi


2.9 11.5 :shock: sek chyba nie wiecie co mówicie :roll:
w124 2.3 1990

300SDL 1986

w210 3.0TD 1998
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

w pierwszych chwilach myślałem, że film jest w zwolnionym tempie, ale jednak to Twój samochód jest tak zamulony.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Re: pomiar 3.0 td kombi 9.6

Post autor: Leonidas79 »

stars92 pisze:Prosze link do mojego pomaru 0-100 dokłądnie 9.66 ,a i warto dodac ze jest to kombi ,i tak jakmówiłe 2.9 robi mnie , i co z waszymi danymi chyba jakies nie za bardzo są z kad je wzieliście?Bo podbno mam wydymany silnik :-/ ...

http://w97.wrzuta.pl/film/5cDnPPWttBr/0 ... 0_td_kombi


2.9 11.5 :shock: sek chyba nie wiecie co mówicie :roll:
Człowieku, ty sobie jaja z nas robisz? Jakie 9,66??? Przecież to wychodzi 17,5 sekundy!!! Ciebie to 2.2 diesel bez trudu objedzie.
Masz uszkodzony układ kontroli trakcji, rozjechaną geometrię, albo przyspiszałeś na lodzie. Przecież cały czas pali się blokada.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Awatar użytkownika
kamil9856
Posty: 925
Rejestracja: 21 gru 2009, o 19:15
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 »

Faktycznie twoj bolid szału nie robi cos jest nie tak.
Mercedes W203 2.2CDI lift :] 122ps :rozpacz:
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps :mur:
Było-Mercedes w210 320CDI :hyhy:
Było-Nissan Micra 1.0 16v :zabawa:
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

22 sek do setki 300TD ... ała :mrgreen:
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
stars92
Posty: 41
Rejestracja: 9 maja 2011, o 23:33
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: stars92 »

myslałem ze jest troche inteligentnych ludzi na tym forum i zauwazyliscie ze czas leci wolniej na zj... wrzucie ,jak bys pomyslał to bys widział ze sekundy leca wolno wraz z video ,wrzuce na youtube bo ciezki lud na tym forum...

[ Dodano: 2011-05-15, 18:45 ]
wyłaczyłem asr ,widze ze chyba tylko ja mam taki system w swoim aucie ,ludzie piszecie na forum a nie wiecie ze po wyłaczeniu kontroli świeci sie trójkąt na zegarach ...masakra! :roll:

[ Dodano: 2011-05-15, 18:50 ]
http://www.youtube.com/watch?v=cI-qQzwmdtU prosze link na wyłaczonej kontroli , jak chcecie to wrzuce na właczonej kontroli ,bo widze ze mam unikalna wersje w której jest taka mozliwosc :-/

[ Dodano: 2011-05-15, 18:53 ]
Leonidas79 pisze:
stars92 pisze:Prosze link do mojego pomaru 0-100 dokłądnie 9.66 ,a i warto dodac ze jest to kombi ,i tak jakmówiłe 2.9 robi mnie , i co z waszymi danymi chyba jakies nie za bardzo są z kad je wzieliście?Bo podbno mam wydymany silnik :-/ ...

http://w97.wrzuta.pl/film/5cDnPPWttBr/0 ... 0_td_kombi


2.9 11.5 :shock: sek chyba nie wiecie co mówicie :roll:
Człowieku, ty sobie jaja z nas robisz? Jakie 9,66??? Przecież to wychodzi 17,5 sekundy!!! Ciebie to 2.2 diesel bez trudu objedzie.
Masz uszkodzony układ kontroli trakcji, rozjechaną geometrię, albo przyspiszałeś na lodzie. Przecież cały czas pali się blokada.

widze ze objechałes juz troche modeli MB a nie wiesz ze ta "blokada" to wyłaczony asr :lol:
w124 2.3 1990

300SDL 1986

w210 3.0TD 1998
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

stars92 pisze:widze ze objechałes juz troche modeli MB a nie wiesz ze ta "blokada" to wyłaczony asr
Wiesz, tylko u mnie jak go wyłącze, to nie miga a u ciebie miga nawet przy 100 km/h. Czyżby przy stówce na asfalcie zrywał ci przyczepność???
stars92 pisze:wyłaczyłem asr ,widze ze chyba tylko ja mam taki system w swoim aucie ,ludzie piszecie na forum a nie wiecie ze po wyłaczeniu kontroli świeci sie trójkąt na zegarach ...masakra!
No skoro masz nas za debili, to po co tu piszesz?
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
stars92
Posty: 41
Rejestracja: 9 maja 2011, o 23:33
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: stars92 »

nie mam nikogo za debili ale wystarczy troche pomyslec 22 sekundy to na odłonczonym turbie i na lodzie nie osiagne ... widzicie ze filnik zmula a piszecie takie bzdury ,troche myslenia i jest ok :-) nie ma sie co oburzac ,po to jest forum zeby sobie pomagac :-)
w124 2.3 1990

300SDL 1986

w210 3.0TD 1998
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

stars92, jeżeli 92 przy Twoim nicku to rok urodzenia to proponuję z szacunkiem tutaj się odnosić do kolegów, którzy raz że w większości są drugie tyle starsi od Ciebie, a dwa że zjedli zęby na Mercedesach.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
stars92
Posty: 41
Rejestracja: 9 maja 2011, o 23:33
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: stars92 »

fabek pisze:stars92, jeżeli 92 przy Twoim nicku to rok urodzenia to proponuję z szacunkiem tutaj się odnosić do kolegów, którzy raz że w większości są drugie tyle starsi od Ciebie, a dwa że zjedli zęby na Mercedesach.

okej ,wiadomo szcun musi byc tylko przeczytaj sobie watek i zobacz co piszą ,wiec jak zjedli zęby to powinni trochę rozsadniej pisac :-)

a i do kolegi predzej przy 100 mruga moze dlatego ze przejezdzałem po torach... tego juz nie wiem
w124 2.3 1990

300SDL 1986

w210 3.0TD 1998
Awatar użytkownika
kamil9856
Posty: 925
Rejestracja: 21 gru 2009, o 19:15
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 »

To w jakim stanie masz zawieche ??skoro przy 100km/h zapier...przez przejazd kolejowy??
Mercedes W203 2.2CDI lift :] 122ps :rozpacz:
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps :mur:
Było-Mercedes w210 320CDI :hyhy:
Było-Nissan Micra 1.0 16v :zabawa:
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

Koledzy - nie spinajmy się. Jedno jest pewne: na filmikach z obu źródeł obraz nie paruje się z dźwiękiem, co uniemożliwia czytelny odbiór i weryfikację przyspieszenia.
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Myśli głową jak przez tory przejechał 100 na godzine,chyba oszołom :?:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Panowie tory to nic, głos niezgrany z obrazem to nic ale TWÓJ problem to to, że auto przy 100km/h mruga czyli koła boksują lub auto sunie bokiem. Jak przejedziesz przez tory i 200km/h to nie powinien mrugać. Co do twojej teorii, że 2.9TD jest szybsze od 3.0TD to ci powiem tyle, że tylko dziwak może coś takiego napisać. Masz 2 takie same samochody, jeden ma mocniejszy silnik, więcej koni, więcej Nm, taką samą wagę i ty twierdzisz że ten drugi jest szybszy :shock: :?: :?:

Znajdź sobie dobrego mechanika albo niech ci kolega powie co ma pod maską naprawdę.


E 300 Turbodiesel 2996 cm³ R6 130 kW (177 KM) 330 Nm przy 1600


E 290 Turbodiesel 2874 cm³ R5 95 kW (129 KM) 300 Nm przy 1800



Zapomniałem jest jeszcze jedna możliwość, nie potrafisz jeździć wyczynowo :-D
Może jak startujecie to kolega przydusza swojego merca na hamulcu i ma gaz minimalnie wciśnięty tak żeby łapał 1500obr. i jak startujecie to on od razu ma turbo :mrgreen: :)
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
stars92
Posty: 41
Rejestracja: 9 maja 2011, o 23:33
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: stars92 »

tory są stare i zalane asfaltem ,już nie czynne chyba logiczne ze bym nie przejechał z taka prędkością przez czynny przejazd kolejowy poza tym było po deszczu ,kałuża albo cos ,nie ma myślę co sie czepiać .Właśnie pytałem sie mechaników i ci którzy wiedza to mówili ze one fabryczni tak miały a ci co usłysza 180 i 130 koni to stanowczo mówia ze 3.0 miecie 2.9 ,najgorsze jest to ze większość osób nie zna tematu i nie miało takiego auta usłyszy 180 koni i mysli sobie jakis idiota pisze ze 130 robi 180 ,jezeli macie 130 konne ,to przejedzcie sie 180 i zobaczycie ze róznica nie jest prawie wogóle odczuwalna.Chyba ze koles robi mnie w jajo i ma czipa ,ale gadałem z gosciem który miał 2.9 i 3.0 i tez utwierdział mnie w przekonaniu ze taka jest natura 3.0 ,50 koni jest ale boi sie wyjsc.Chcecie sie smiac to sie smiejcie,ja mówie z praktyki a nie z tego ze usłyszełem od kogos.

[ Dodano: 2011-05-15, 21:00 ]
herianm pisze:Panowie tory to nic, głos niezgrany z obrazem to nic ale TWÓJ problem to to, że auto przy 100km/h mruga czyli koła boksują lub auto sunie bokiem. Jak przejedziesz przez tory i 200km/h to nie powinien mrugać. Co do twojej teorii, że 2.9TD jest szybsze od 3.0TD to ci powiem tyle, że tylko dziwak może coś takiego napisać. Masz 2 takie same samochody, jeden ma mocniejszy silnik, więcej koni, więcej Nm, taką samą wagę i ty twierdzisz że ten drugi jest szybszy :shock: :?: :?:

Znajdź sobie dobrego mechanika albo niech ci kolega powie co ma pod maską naprawdę.


E 300 Turbodiesel 2996 cm³ R6 130 kW (177 KM) 330 Nm przy 1600


E 290 Turbodiesel 2874 cm³ R5 95 kW (129 KM) 300 Nm przy 1800



Zapomniałem jest jeszcze jedna możliwość, nie potrafisz jeździć wyczynowo :-D
Może jak startujecie to kolega przydusza swojego merca na hamulcu i ma gaz minimalnie wciśnięty tak żeby łapał 1500obr. i jak startujecie to on od razu ma turbo :mrgreen: :)

nie jezdziłs ,nie wiesz,nie wypowiadasz się ,ja tez bym tak powiedział gdybym nie miał tych aut,wiem ma wyzszymoment itp itd ale jedzie jak jedzie był sprawdzany wszytsko hula turbo tez nie jest na wyczerpaniu ,lewe powietrze wyeliminowane,wiec nie ma o czym mówic.Niech wypowiedza sie ci co mieli 2.9 i 3.0 .

[ Dodano: 2011-05-15, 21:00 ]
aha edit mój to kombi kolegi sedan z tego co pamiętam 100kg różnicy ,przynajmiej po dowodzie
w124 2.3 1990

300SDL 1986

w210 3.0TD 1998
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości