pomiar 3.0 td kombi 9.6
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
pomiar 3.0 td kombi 9.6
Prosze link do mojego pomaru 0-100 dokłądnie 9.66 ,a i warto dodac ze jest to kombi ,i tak jakmówiłe 2.9 robi mnie , i co z waszymi danymi chyba jakies nie za bardzo są z kad je wzieliście?Bo podbno mam wydymany silnik :-/ ...
http://w97.wrzuta.pl/film/5cDnPPWttBr/0 ... 0_td_kombi
2.9 11.5 :shock: sek chyba nie wiecie co mówicie :roll:
http://w97.wrzuta.pl/film/5cDnPPWttBr/0 ... 0_td_kombi
2.9 11.5 :shock: sek chyba nie wiecie co mówicie :roll:
w124 2.3 1990
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Re: pomiar 3.0 td kombi 9.6
Człowieku, ty sobie jaja z nas robisz? Jakie 9,66??? Przecież to wychodzi 17,5 sekundy!!! Ciebie to 2.2 diesel bez trudu objedzie.stars92 pisze:Prosze link do mojego pomaru 0-100 dokłądnie 9.66 ,a i warto dodac ze jest to kombi ,i tak jakmówiłe 2.9 robi mnie , i co z waszymi danymi chyba jakies nie za bardzo są z kad je wzieliście?Bo podbno mam wydymany silnik :-/ ...
http://w97.wrzuta.pl/film/5cDnPPWttBr/0 ... 0_td_kombi
2.9 11.5 :shock: sek chyba nie wiecie co mówicie :roll:
Masz uszkodzony układ kontroli trakcji, rozjechaną geometrię, albo przyspiszałeś na lodzie. Przecież cały czas pali się blokada.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
myslałem ze jest troche inteligentnych ludzi na tym forum i zauwazyliscie ze czas leci wolniej na zj... wrzucie ,jak bys pomyslał to bys widział ze sekundy leca wolno wraz z video ,wrzuce na youtube bo ciezki lud na tym forum...
[ Dodano: 2011-05-15, 18:45 ]
wyłaczyłem asr ,widze ze chyba tylko ja mam taki system w swoim aucie ,ludzie piszecie na forum a nie wiecie ze po wyłaczeniu kontroli świeci sie trójkąt na zegarach ...masakra! :roll:
[ Dodano: 2011-05-15, 18:50 ]
http://www.youtube.com/watch?v=cI-qQzwmdtU prosze link na wyłaczonej kontroli , jak chcecie to wrzuce na właczonej kontroli ,bo widze ze mam unikalna wersje w której jest taka mozliwosc :-/
[ Dodano: 2011-05-15, 18:53 ]
widze ze objechałes juz troche modeli MB a nie wiesz ze ta "blokada" to wyłaczony asr :lol:
[ Dodano: 2011-05-15, 18:45 ]
wyłaczyłem asr ,widze ze chyba tylko ja mam taki system w swoim aucie ,ludzie piszecie na forum a nie wiecie ze po wyłaczeniu kontroli świeci sie trójkąt na zegarach ...masakra! :roll:
[ Dodano: 2011-05-15, 18:50 ]
http://www.youtube.com/watch?v=cI-qQzwmdtU prosze link na wyłaczonej kontroli , jak chcecie to wrzuce na właczonej kontroli ,bo widze ze mam unikalna wersje w której jest taka mozliwosc :-/
[ Dodano: 2011-05-15, 18:53 ]
Leonidas79 pisze:Człowieku, ty sobie jaja z nas robisz? Jakie 9,66??? Przecież to wychodzi 17,5 sekundy!!! Ciebie to 2.2 diesel bez trudu objedzie.stars92 pisze:Prosze link do mojego pomaru 0-100 dokłądnie 9.66 ,a i warto dodac ze jest to kombi ,i tak jakmówiłe 2.9 robi mnie , i co z waszymi danymi chyba jakies nie za bardzo są z kad je wzieliście?Bo podbno mam wydymany silnik :-/ ...
http://w97.wrzuta.pl/film/5cDnPPWttBr/0 ... 0_td_kombi
2.9 11.5 :shock: sek chyba nie wiecie co mówicie :roll:
Masz uszkodzony układ kontroli trakcji, rozjechaną geometrię, albo przyspiszałeś na lodzie. Przecież cały czas pali się blokada.
widze ze objechałes juz troche modeli MB a nie wiesz ze ta "blokada" to wyłaczony asr :lol:
w124 2.3 1990
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Wiesz, tylko u mnie jak go wyłącze, to nie miga a u ciebie miga nawet przy 100 km/h. Czyżby przy stówce na asfalcie zrywał ci przyczepność???stars92 pisze:widze ze objechałes juz troche modeli MB a nie wiesz ze ta "blokada" to wyłaczony asr
No skoro masz nas za debili, to po co tu piszesz?stars92 pisze:wyłaczyłem asr ,widze ze chyba tylko ja mam taki system w swoim aucie ,ludzie piszecie na forum a nie wiecie ze po wyłaczeniu kontroli świeci sie trójkąt na zegarach ...masakra!
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
nie mam nikogo za debili ale wystarczy troche pomyslec 22 sekundy to na odłonczonym turbie i na lodzie nie osiagne ... widzicie ze filnik zmula a piszecie takie bzdury ,troche myslenia i jest ok :-) nie ma sie co oburzac ,po to jest forum zeby sobie pomagac :-)
w124 2.3 1990
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
fabek pisze:stars92, jeżeli 92 przy Twoim nicku to rok urodzenia to proponuję z szacunkiem tutaj się odnosić do kolegów, którzy raz że w większości są drugie tyle starsi od Ciebie, a dwa że zjedli zęby na Mercedesach.
okej ,wiadomo szcun musi byc tylko przeczytaj sobie watek i zobacz co piszą ,wiec jak zjedli zęby to powinni trochę rozsadniej pisac :-)
a i do kolegi predzej przy 100 mruga moze dlatego ze przejezdzałem po torach... tego juz nie wiem
w124 2.3 1990
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
Panowie tory to nic, głos niezgrany z obrazem to nic ale TWÓJ problem to to, że auto przy 100km/h mruga czyli koła boksują lub auto sunie bokiem. Jak przejedziesz przez tory i 200km/h to nie powinien mrugać. Co do twojej teorii, że 2.9TD jest szybsze od 3.0TD to ci powiem tyle, że tylko dziwak może coś takiego napisać. Masz 2 takie same samochody, jeden ma mocniejszy silnik, więcej koni, więcej Nm, taką samą wagę i ty twierdzisz że ten drugi jest szybszy :shock:
Znajdź sobie dobrego mechanika albo niech ci kolega powie co ma pod maską naprawdę.
E 300 Turbodiesel 2996 cm³ R6 130 kW (177 KM) 330 Nm przy 1600
E 290 Turbodiesel 2874 cm³ R5 95 kW (129 KM) 300 Nm przy 1800
Zapomniałem jest jeszcze jedna możliwość, nie potrafisz jeździć wyczynowo :-D
Może jak startujecie to kolega przydusza swojego merca na hamulcu i ma gaz minimalnie wciśnięty tak żeby łapał 1500obr. i jak startujecie to on od razu ma turbo :mrgreen:
Znajdź sobie dobrego mechanika albo niech ci kolega powie co ma pod maską naprawdę.
E 300 Turbodiesel 2996 cm³ R6 130 kW (177 KM) 330 Nm przy 1600
E 290 Turbodiesel 2874 cm³ R5 95 kW (129 KM) 300 Nm przy 1800
Zapomniałem jest jeszcze jedna możliwość, nie potrafisz jeździć wyczynowo :-D
Może jak startujecie to kolega przydusza swojego merca na hamulcu i ma gaz minimalnie wciśnięty tak żeby łapał 1500obr. i jak startujecie to on od razu ma turbo :mrgreen:
tory są stare i zalane asfaltem ,już nie czynne chyba logiczne ze bym nie przejechał z taka prędkością przez czynny przejazd kolejowy poza tym było po deszczu ,kałuża albo cos ,nie ma myślę co sie czepiać .Właśnie pytałem sie mechaników i ci którzy wiedza to mówili ze one fabryczni tak miały a ci co usłysza 180 i 130 koni to stanowczo mówia ze 3.0 miecie 2.9 ,najgorsze jest to ze większość osób nie zna tematu i nie miało takiego auta usłyszy 180 koni i mysli sobie jakis idiota pisze ze 130 robi 180 ,jezeli macie 130 konne ,to przejedzcie sie 180 i zobaczycie ze róznica nie jest prawie wogóle odczuwalna.Chyba ze koles robi mnie w jajo i ma czipa ,ale gadałem z gosciem który miał 2.9 i 3.0 i tez utwierdział mnie w przekonaniu ze taka jest natura 3.0 ,50 koni jest ale boi sie wyjsc.Chcecie sie smiac to sie smiejcie,ja mówie z praktyki a nie z tego ze usłyszełem od kogos.
[ Dodano: 2011-05-15, 21:00 ]
nie jezdziłs ,nie wiesz,nie wypowiadasz się ,ja tez bym tak powiedział gdybym nie miał tych aut,wiem ma wyzszymoment itp itd ale jedzie jak jedzie był sprawdzany wszytsko hula turbo tez nie jest na wyczerpaniu ,lewe powietrze wyeliminowane,wiec nie ma o czym mówic.Niech wypowiedza sie ci co mieli 2.9 i 3.0 .
[ Dodano: 2011-05-15, 21:00 ]
aha edit mój to kombi kolegi sedan z tego co pamiętam 100kg różnicy ,przynajmiej po dowodzie
[ Dodano: 2011-05-15, 21:00 ]
herianm pisze:Panowie tory to nic, głos niezgrany z obrazem to nic ale TWÓJ problem to to, że auto przy 100km/h mruga czyli koła boksują lub auto sunie bokiem. Jak przejedziesz przez tory i 200km/h to nie powinien mrugać. Co do twojej teorii, że 2.9TD jest szybsze od 3.0TD to ci powiem tyle, że tylko dziwak może coś takiego napisać. Masz 2 takie same samochody, jeden ma mocniejszy silnik, więcej koni, więcej Nm, taką samą wagę i ty twierdzisz że ten drugi jest szybszy :shock:
Znajdź sobie dobrego mechanika albo niech ci kolega powie co ma pod maską naprawdę.
E 300 Turbodiesel 2996 cm³ R6 130 kW (177 KM) 330 Nm przy 1600
E 290 Turbodiesel 2874 cm³ R5 95 kW (129 KM) 300 Nm przy 1800
Zapomniałem jest jeszcze jedna możliwość, nie potrafisz jeździć wyczynowo :-D
Może jak startujecie to kolega przydusza swojego merca na hamulcu i ma gaz minimalnie wciśnięty tak żeby łapał 1500obr. i jak startujecie to on od razu ma turbo :mrgreen:
nie jezdziłs ,nie wiesz,nie wypowiadasz się ,ja tez bym tak powiedział gdybym nie miał tych aut,wiem ma wyzszymoment itp itd ale jedzie jak jedzie był sprawdzany wszytsko hula turbo tez nie jest na wyczerpaniu ,lewe powietrze wyeliminowane,wiec nie ma o czym mówic.Niech wypowiedza sie ci co mieli 2.9 i 3.0 .
[ Dodano: 2011-05-15, 21:00 ]
aha edit mój to kombi kolegi sedan z tego co pamiętam 100kg różnicy ,przynajmiej po dowodzie
w124 2.3 1990
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości