re_mik pisze:Cytat:
Powiem Wam, że na autach się za wiele nie znam
I widzisz tak naprawde na samym poczatku odpowiedziałes na swoje późniejsze pytania.
Czytając Twoje pytanie
re_mik pisze:chciałbym ponowic moje pytanie czy ktos sie orientuje co moze byc ze skrzynia jak przeciaga na biegach i sprawia wrazenie ze jak przerzuca z 3 na 4 to szarpie i wszystko robi z kilusekundowym opóźnieniem tak jakby zbijał bieg w dół a poźniej szybko w góre ???
Widzę, że jesteśmy na tym samym poziomie...
Bardzo trafnie napisałeś na temat lamp, przełączników, pedałów etc.
Prawda lecz taka, że mamy speców którzy po skórze potrafią powiedzieć jakie auto ma przebieg.
Co do Twojego pytanie na temat skrzyni to użyj szukajki.
Pozdrawiam!
I chciałbym ponowic moje pytanie czy ktos sie orientuje co moze byc ze skrzynia jak przeciaga na biegach i sprawia wrazenie ze jak przerzuca z 3 na 4 to szarpie i wszystko robi z kilusekundowym opóźnieniem tak jakby zbijał bieg w dół a poźniej szybko w góre ???
Na temat skrzyni masz sporo tematów na forum - poczytaj.
Objawy są niestety typowe - ale przyczyn może być mnóstwo i z fusów niczego nie wywróżysz. Od niewłaściwego poziomu oleju, przez niewłaściwy typ oleju, błędne sygnały z przepustnicy, przepływomierza, zdupconą kalibrację aż po uszkodzenie płyty sterującej czy wytarcie tarczek sprzęgłowych. Najpierw na kompa, czytać błędy - a potem diagnozować.
No własnie dzisiaj mam trochę czasu wolnego i poczytałem wszystko na temat skrzynie i odpuszczam ten egzemplarz bo sprzedający specjalnie przełączył skrzynie na W bo łagodniej to wszystko chodziło ale na szczęście to zauważyłem i nie wtopiłem pieniędzy, a oszustów nie mam zamiaru wspierać finansowo .... Przynajmniej nie za rządana przez niego cene.
No rozważam bardzo poważnie juz byłem na jeździe próbnej tym autem i bardzo mile mnie zaskoczył stanem technicznym tyle ze kilka wyprawek jest do zrobienia. Teraz trzeba sie zastanowić co lepsze naprawa mechaniki czy blach.
Obecnie:
W210 320 CDI Avangarde 2001 Kombi
WDB2102261B455122
OPEL SIGNUM LIFT 1.9CDTI 150KM 2006
Skoro wklejono link do mojego ogłoszenia to dodam, że częściowo już w niedzielę porobiłem wyprawki. Zostały 3 miejscówki do zrobienia. Wkład w lalier to jakieś max 800 PLN jak ktoś nie jest lakiernikiem i chciałby oddać auto warsztatu lakierniczego. Samamu to koszt 2 setek farby czyli 40 PLN + czas stracony na naprawę.
Onaprawie skrzyni już dosyć napisano jakie to są koszty.
E 320 CDI Kombi AVANGARDE - 2001r lift
WDB2102261B455122
Onaprawie skrzyni już dosyć napisano jakie to są koszty.
Koszty są przy każdej naprawie niezależnie co by sie nie robiło tyle ze części mechanicznych do tego modelu mam troche a za lakiernika musiałbym płacic i chodzi rownież o kolorystyke juz kiedys była dyskusja na temat kolorów aut, kwestia gustu ja wolał bym Srebrny niz Jakis ciemny bo łatwiej go utrzymać w czystości Ciemne wnetrze także łatwiej sie czyści i dba są plusy i minusy wszystkiego. I z doświadczenia wiem ze jak juz korozja zaczęła łapać to same wyprawki mogą pomóc ale na jakiś czas to wszystko zależy jak przygotowane auto było do malowania a jak po 1,5 roku od malowania wyłaża parchy to nalezy sie nad tym zastanowić. Dlatego wybór jest trudny a dzisiaj stał sie jeszcze trudniejszy z innych wzgledów.... życie
Chciałem wszystkim podziękować za pomoc dzisiaj zapadła decyzja ze kupuje oko od naszego kolegi cbraulo juz sie dogadaliśmy co i jak i od przyszłego tygodnia bede szczesliwym posiadaczem w210 e320 CDI
Obecnie:
W210 320 CDI Avangarde 2001 Kombi
WDB2102261B455122
OPEL SIGNUM LIFT 1.9CDTI 150KM 2006