Prosze o opinie E320T CDI

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

zgred1628
VIP
Posty: 458
Rejestracja: 16 lis 2008, o 13:59
Lokalizacja: Żagań

Post autor: zgred1628 »

re_mik pisze:Cytat:
Powiem Wam, że na autach się za wiele nie znam

I widzisz tak naprawde na samym poczatku odpowiedziałes na swoje późniejsze pytania.
Czytając Twoje pytanie
re_mik pisze:chciałbym ponowic moje pytanie czy ktos sie orientuje co moze byc ze skrzynia jak przeciaga na biegach i sprawia wrazenie ze jak przerzuca z 3 na 4 to szarpie i wszystko robi z kilusekundowym opóźnieniem tak jakby zbijał bieg w dół a poźniej szybko w góre ???

Widzę, że jesteśmy na tym samym poziomie...
Bardzo trafnie napisałeś na temat lamp, przełączników, pedałów etc.
Prawda lecz taka, że mamy speców którzy po skórze potrafią powiedzieć jakie auto ma przebieg.
Co do Twojego pytanie na temat skrzyni to użyj szukajki.
Pozdrawiam!
S210 320CDI 1999-2000r
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r

KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
cbraulo
Posty: 53
Rejestracja: 24 sie 2010, o 23:56
Lokalizacja: Września

Post autor: cbraulo »

Sprzęgło się kończy prawdopodobnie. Mój miał podobne objawy.
E 320 CDI Kombi AVANGARDE - 2001r lift
WDB2102261B455122

A tym się zajmuję na co dzień.
Awatar użytkownika
Gradzik
VIP
Posty: 422
Rejestracja: 30 sie 2008, o 12:07
Lokalizacja: Opoczno/Warszawa

Post autor: Gradzik »

ex: E 220 CDI '00
Awatar użytkownika
Lookmal
VIP
Posty: 439
Rejestracja: 18 sie 2008, o 09:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Lookmal »

re_mik pisze:
I chciałbym ponowic moje pytanie czy ktos sie orientuje co moze byc ze skrzynia jak przeciaga na biegach i sprawia wrazenie ze jak przerzuca z 3 na 4 to szarpie i wszystko robi z kilusekundowym opóźnieniem tak jakby zbijał bieg w dół a poźniej szybko w góre ???
Na temat skrzyni masz sporo tematów na forum - poczytaj.
Objawy są niestety typowe - ale przyczyn może być mnóstwo i z fusów niczego nie wywróżysz. Od niewłaściwego poziomu oleju, przez niewłaściwy typ oleju, błędne sygnały z przepustnicy, przepływomierza, zdupconą kalibrację aż po uszkodzenie płyty sterującej czy wytarcie tarczek sprzęgłowych. Najpierw na kompa, czytać błędy - a potem diagnozować.
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
Awatar użytkownika
re_mik
Posty: 139
Rejestracja: 11 sty 2010, o 16:37
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: re_mik »

Na temat skrzyni masz sporo tematów na forum


No własnie dzisiaj mam trochę czasu wolnego i poczytałem wszystko na temat skrzynie i odpuszczam ten egzemplarz bo sprzedający specjalnie przełączył skrzynie na W bo łagodniej to wszystko chodziło ale na szczęście to zauważyłem i nie wtopiłem pieniędzy, a oszustów nie mam zamiaru wspierać finansowo .... Przynajmniej nie za rządana przez niego cene.
No rozważam bardzo poważnie juz byłem na jeździe próbnej tym autem i bardzo mile mnie zaskoczył stanem technicznym tyle ze kilka wyprawek jest do zrobienia. Teraz trzeba sie zastanowić co lepsze naprawa mechaniki czy blach.
Obecnie:
W210 320 CDI Avangarde 2001 Kombi
WDB2102261B455122
OPEL SIGNUM LIFT 1.9CDTI 150KM 2006
cbraulo
Posty: 53
Rejestracja: 24 sie 2010, o 23:56
Lokalizacja: Września

Post autor: cbraulo »

Skoro wklejono link do mojego ogłoszenia to dodam, że częściowo już w niedzielę porobiłem wyprawki. Zostały 3 miejscówki do zrobienia. Wkład w lalier to jakieś max 800 PLN jak ktoś nie jest lakiernikiem i chciałby oddać auto warsztatu lakierniczego. Samamu to koszt 2 setek farby czyli 40 PLN + czas stracony na naprawę.

Onaprawie skrzyni już dosyć napisano jakie to są koszty.
E 320 CDI Kombi AVANGARDE - 2001r lift
WDB2102261B455122

A tym się zajmuję na co dzień.
Awatar użytkownika
re_mik
Posty: 139
Rejestracja: 11 sty 2010, o 16:37
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: re_mik »

Onaprawie skrzyni już dosyć napisano jakie to są koszty.


Koszty są przy każdej naprawie niezależnie co by sie nie robiło tyle ze części mechanicznych do tego modelu mam troche a za lakiernika musiałbym płacic i chodzi rownież o kolorystyke juz kiedys była dyskusja na temat kolorów aut, kwestia gustu ja wolał bym Srebrny niz Jakis ciemny bo łatwiej go utrzymać w czystości Ciemne wnetrze także łatwiej sie czyści i dba są plusy i minusy wszystkiego. I z doświadczenia wiem ze jak juz korozja zaczęła łapać to same wyprawki mogą pomóc ale na jakiś czas to wszystko zależy jak przygotowane auto było do malowania a jak po 1,5 roku od malowania wyłaża parchy to nalezy sie nad tym zastanowić. Dlatego wybór jest trudny a dzisiaj stał sie jeszcze trudniejszy z innych wzgledów.... życie


Chciałem wszystkim podziękować za pomoc dzisiaj zapadła decyzja ze kupuje oko od naszego kolegi cbraulo juz sie dogadaliśmy co i jak i od przyszłego tygodnia bede szczesliwym posiadaczem w210 e320 CDI
Obecnie:
W210 320 CDI Avangarde 2001 Kombi
WDB2102261B455122
OPEL SIGNUM LIFT 1.9CDTI 150KM 2006
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości