w210 2.9 vs 3.0 problem z mocą
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
w210 2.9 vs 3.0 problem z mocą
Witam wszystkich ! Posiadam od niedawna mercedesa w210 3.0 177ps.Dzis przypadkowo spotakałem znajomego który posiada 2.9 130 ps.Przewiózł mnie swoim i jest o wiele mopcniejszy ,co tu duzo mówic przyciska lekko w fotele.Czy u was tez tak jest?U mnie z kolei z moca jest słabiej nic w jego 130 konnym,jutro jade do mechanika moze turbo moze przypływomiesz,jakis jest zamulony niewiem.Bede wdzieczny za opinie.Krótko mówiac chodzi o to ze nie jestem zachwycony osiagmi 177 3.0 td jak jest u was po wcisniecu kick downa? Przyciska do foteli? Nie chodzi mi nie o wiadomo jakie osiagi ale jak zobaczyłem co sie dzieje w 130 konnym to zanipokoiły mnie osiagi mojego.Pozdrawiam
Zdecydowanie jest jakiś problem, może nawet nie wiesz a np. jeździsz w trybie awaryjnym. Podłącz pod SD. 300-ta mocy ma pod dostatkiem
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
I zaraz dostaniesz drugie ostrzeżenie stars92, za niestosowanie się do regulaminu przy zakładaniu nowych tematów.
Lektura na dziś:
viewtopic.php?t=7784 - ZANIM ZADASZ PYTANIE
viewtopic.php?t=4177 - REGULAMIN
viewtopic.php?t=56 - FAQ - KOMPENDIUM WIEDZY O W210
Lektura na dziś:
viewtopic.php?t=7784 - ZANIM ZADASZ PYTANIE
viewtopic.php?t=4177 - REGULAMIN
viewtopic.php?t=56 - FAQ - KOMPENDIUM WIEDZY O W210
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Jak coś to możemy się umówić na poniedziałek i przewiozę Cię swoją 300 ale bez turbo, przy okazji możemy mu zrobić małą diagnostykę bo mam interfejs i kompa. Zawsze to będzie jakiś punkt zaczepienia.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
no to moja jest tez bez turba ,przynajmiej takie było odczucie,probl;em był taki ze poszła przypływka splił sie drucik kupiłem z innego za 150zł i smiga doc przyzwoicie.
A co masz na mysli mówiac ze nie masz turba ? nie działa?
P.S. zdaje mi sie ze jest juz okej chociaz nie jechałem jeszcze inna 300td wiec trudno powiedziec
A co masz na mysli mówiac ze nie masz turba ? nie działa?
P.S. zdaje mi sie ze jest juz okej chociaz nie jechałem jeszcze inna 300td wiec trudno powiedziec
Nie, po prostu mam silnik om606.912 a on nie ma turbo. Jeśli masz aluminiową rurę idącą przez środek silnika nad tą plastikową pokrywą to turbo nie masz, jak widzisz całą plastikową pokrywę to masz 3.0 td . Jak pada turbo to autem praktycznie nie da się jechać.
Najlepiej podaj VIN.
Najlepiej podaj VIN.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
trzysecie bez turba skopie tyłek nawet 2,5 oraz 2,9 z turbo... ot po prostu tyle daje turbina...
jak nie wierzysz to poczytaj dane tech i zobaczysz jakie mają przyspieszenia auta bez turba i z turbem...
jak nie wierzysz to poczytaj dane tech i zobaczysz jakie mają przyspieszenia auta bez turba i z turbem...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
wystarczy odłączyc kostke od przepływki i bedzie jezdził przynajmiej tak było umnie jak by miał max 110 koni,a co do silnika to nadal pozostaje przy zdaniu ze miedzy 2.9 ,a 3.0 róznica jest mało odczuwalna.Zdawało mi sie ze 50 koni piechota nie chodzi :-D ,ogólnie dziwna sprawa albo u mnie jest cos nie tak.Wiekszosc moze troche nie wierzyc ,trzeba po prostu przewiesc sie 2.9 i zobaczyc o co chodzi 8-)
w124 2.3 1990
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
To, że poturbowane 2.9 i 2.5 mają większe przyspieszenie to fakt, ale 3.0 td powinno iść jak wściekłe i na pewno, powinno mocniej wciskać w fotel chociaż jest to odczucie subiektywne.
Skoro czujesz, że u Ciebie jest coś nie tak to jedź na kompa niech go przetrzepią i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz i co trzeba naprawić.
Skoro czujesz, że u Ciebie jest coś nie tak to jedź na kompa niech go przetrzepią i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz i co trzeba naprawić.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
wiec własnie to jest bez sensu ,wiec pali a efektóe brak :-( , ciezko okreslic spalnie tak dokładniej . Ile pale wasze miasto 70% 30% trasa tak plus minus?
Jedyna róznica to ze ja mam wtrysk posredni a 2.9 bezposredni .3 litry ma nawet wiekszy i szybszy moment,
E 300 Turbodiesel 330 Nm przy 1600 obr/min ,
E 290 Turbodiesel 95 kW (129 KM) 300 Nm przy 1800 obr/min 195 [190] 1996–1999
Jedyna róznica to ze ja mam wtrysk posredni a 2.9 bezposredni .3 litry ma nawet wiekszy i szybszy moment,
E 300 Turbodiesel 330 Nm przy 1600 obr/min ,
E 290 Turbodiesel 95 kW (129 KM) 300 Nm przy 1800 obr/min 195 [190] 1996–1999
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, o 12:30 przez stars92, łącznie zmieniany 1 raz.
w124 2.3 1990
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
300SDL 1986
w210 3.0TD 1998
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości