Mam problem z klimatronikiem E210 1998r,głównie dmuchawa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
Mam problem z klimatronikiem E210 1998r,głównie dmuchawa
Na włączonym nawiewie na zapłonie na maxa chodzi cały czas po uruchomieniu silnika chodzi na maxa przez jakies dwie min.różnie zależy jak jej sie chce potem zaczyna chodzic na malych obrotach i nie ma na to wpływu nawet jak ustawie na maxa.Jeśli chce zeby chodziła na maxa musze zgasić mesia i od nowa powtórzyc zabieg na pare minut.Może ktoś miał taki problem?????
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Wydaje mi się, że podmiana panelu rozwiązałaby problem. Wyciąga się go tak samo jak radio. Pozostaje tylko kwestia zdobycia drugiego, dla sprawdzenia.
[ Dodano: 2011-04-17, 13:06 ]
Możesz jeszcze na chwilę odłączyć akumulator, może się zresetuje.
[ Dodano: 2011-04-17, 13:06 ]
Możesz jeszcze na chwilę odłączyć akumulator, może się zresetuje.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
Panel reaguje na panelu wszysttko sie wyświetla prędkość nawiewu też wyświetla nawet gdy dmuchawa nie reaguje,jak odpale auto z nawiewem to moge sie bawic prędkoscia nawieu i wszystko działa tylko przychodzi moment i juz nie mam na to wpływu ale tylko podczas jazy,na tylko włączonym zapłonie moge sie bawiwć nawiewem do bólu i dziala cały czas :-/
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
No właśnie, obrotami steruje panel, więc jeżeli jest uszkodzony, to bez podmiany nie zidentyfikujesz problemu. Jeżeli po podmianie będzie tak samo, to trzeba szukać dalej. Może sprawdzenie na stanowisku diagnostycznym pokaże jakiś błąd, ale zdarza się, że komputer nic nie wykazuje a samochód "nie jedzie".
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Są tam opory a czy jest jakaś elektronika? raczej nie, ale głowy nie daję. Nie rorbierałem wentylatora. w każdym razie WD 40 nie powinno zaszkodzić żadnej elektronice - nie przewodzi prądu.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Może problem jest w łożyskach. Obracają się ciężko, więc może działać jakie zabezpieczenie przed przeciążeniem zmiejsząc prąd. Samo WD 40 nie jest szkodliwe dla elektroniki, nie raz wręcz przeciwnie.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Jeżeli pryskałeś na łożyska, to mógł się dostać na komutator i szczotki, ale szkody nie powinien tam narobić. Może to taki zbieg okoliczności - szczotki się kończą, ty prysnąłeś, tak wyszło, że akurat w tym samym czasie. Możesz wyjąć wentylator i zobaczyć jak będzie się zachowywał podpięty na krótko do 12V.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 22:15
- Lokalizacja: Gostynin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości